poniedziałek, 25 września 2017

Makijaż w kolorach jesieni — Bordo

Witajcie moi kochani,
jesień kalendarzowa już u nas zawitała na całego, a co się z tym wiąże? Oczywiście nowy projekt, czyli makijaż w barwach jesieni. Ten wpis jest częścią wspólnej zabawy z innymi wspaniałymi blogerkami. Listę blogów do pozostałych kolorów jesieni znajdziecie na końcu notatki, serdecznie Was zapraszam do ich odwiedzin.

Zacznę od tego, że jesień rozpoczęła się u mnie przepiękną, słoneczną pogodą i mam nadzieję cieszyć się nią jak najdłużej. Mój makijaż jak widzicie, w tytule inspirowany jest kolorem bordowym. Wydawać by się mogło bardzo łatwym, jednak zdobycie odpowiedniej tonacji cieni był nie lada wyzwaniem. Począwszy od przeszukania stoiska Sephora, niestety albo odcienie wpadały za bardzo w śliwkę i fiolety, albo w czerwienie i pomarańcze. Jednak jak na optymistkę przystało, nie poddałam się i wyczarowałam taki oto makijaż. Lista produktów jak zwykle znajduje się pod koniec wpisu.

Krok 1.
Moja cera przeżywa jakiś renesans i oby tak trwało, jest gładka, promienna i nie sprawia mi wielu kłopotów. Jak zwykle zaczęłam od nałożenia pielęgnacji, a następnie bazy wygładzającej, która spisuje się rewelacyjnie.

Krok 2.
Na całą twarz zwilżoną gąbeczką Real Techniques (mój osobisty ulubieniec) nałożyłam podkład zastygający i kryjący korektor pod oczy. W miejsca konturowania, z przyjemnością wklepałam stick marki Kiko Milano, który często znajduje zastosowanie w moim codziennym makijażu. Całość przypudrowałam kolejnym hitem tego roku, czyli prasowanym pudrem marki Avon.


Krok 3.
Z dużą determinacją poświeciłam trochę czasu i wymodelowałam moje brwi. Udało mi się je mocniej zarysować i mam wrażenie, że idzie to w dobrym kierunku. Ale ocenę jak zwykle zostawiam Wam, kochani.

Krok 4.  Oczy
W tym makijażu pierwszy plan to oczy. Postawiłam na dość mocny wieczorowy makijaż w ciepłych kolorach głębokiego koloru wina.
- Jako pierwsze na całą powiekę naniosłam bazę pod cienie i przypudrowałam ulubionym, beżowym cieniem.
- Na tak przygotowaną powiekę zaczęłam nanosić piękny, ciepły, matowy cień marki Joko w kolorze ciemnej czerwieni.
- Typowym kolorem bordo zaznaczyłam zewnętrzny i wewnętrzny kącik oka oraz pogłębiłam linię załamania powieki.
- Górną granicę roztarłam pięknym i ciepłym pomarańczem, który wylądował także w wewnętrznym kąciku oka.
- Górną linię rzęs przyciemniłam burgundową kredką marki MAC.
- Na środek powieki, obuszkiem palca wklepałam płynny, metaliczny cień — jest to nowość w szafie Essence.
- Dokleiłam sztuczne rzęsy oraz całość wytuszowałam mascarą marki Urban Decay, w kolorze czarnym.
- Na dolną linię wodną oraz linię rzęs nałożyłam również burgundową kredkę MAC, oraz roztarłam cieniem marki Joko.
- Ciepłym pomarańczem rozmyłam w dół granice cienia na dolnej powiece.
- Dolne rzęsy delikatnie pomalowałam bordową, metaliczną mascarą marki Essence.


Oczy prezentują się tak:

Krok 5.
Twarz wykonturowałam (teraz na sucho) ukochanym pudrem brązującym marki Chanel. Dodałam odrobinę pięknego różu, a na kościach policzkowych, skroniach, łuku kupidyna oraz czubku nosa nałożyłam nowość, czyli rozświetlacz marki Becca (już wiem, że to mój faworyt).

Krok 6.
Usta swoim zwyczajem obrysowałam konturówką w odcieniu nude. Całe usta wypełniłam płynną pomadką Lingerie w odcieniu Bustier, a na środek ust dodałam akcent błysku w postaci opalizującego topu Vice z Urban Decay.

Całość dopełnił wianek i mój jesienny Look na początek tego pięknego sezonu prezentuje się tak:




Na zakończenie muszę Was poinformować, że mój ulubiony program do poprawiania zdjęć (u mnie przeważnie rozjaśniania) Picmonkey został zmieniony z darmowego na płatny :Bardzo mi smutno z tego powodu. Obecnie testuję inne programy online i szukam godnego zastępcy. Myślę jednak, że to trochę potrwa. Zdjęcia użyte do tego wpisu mimo fantastycznego aparatu Lumix (przy rozjaśnianiu zmieniła się ich jakość) postaram się w przyszłości poprawić.

A teraz lista kosmetyków, których użyłam w tym makijażu.

1. Baza wygładzająca Honey Dew Me Up — Nyx Cosmetics
2. Podkład zastygający No Transfer w odcieniu 2 - marki Douglas

3. Korektor marki Chanel o numerze 10 

4. Puder Les Beiges marki Chanel w odcieniu 40
5.
Prasowany puder marki Avon w odcieniu COOL
6.
Rozświetlacz marki Becca o odcieniu C POP
7.
Róż Paese o numerze 45

8. Sculpting Touch — kremowy sztyft konturujący marki Kiko Milano o odcieniu 200
9.
Baza pod cienie z Kiko Milano
10.
Paletka do brwi Brow Artist Genius Kit marki L'Oreal w tonacji 'Light to Medium'
11.
Metal Shock — płynny cień do powiek marki Essence, odcień 02
12.
Vibrant shock — metaliczna mascara do rzęs i brwi marki Essence - 01 Go Berry!
13.
Tusz do rzęs Urban Decay — Perversion, Black
14.
Micro Brow — kredka do brwi marki Nyx Cosmetics — Taupe
15.
Konturówka (do ust) Cyber World — MAC Cosmetics

16. Cień do powiek Lap Dance — Nyx Cosmetics
17.
Cień do powiek z Kiko Milano — High Pigment numer 20
18.
Cień do powiek marki Joko, numer czy nazwa nieznana
19.
Paletka cieni marki Avon — Modern Romance — użyłam ten piękny winny kolor

20. Konturówka marki P2, Prima Ballerina
21. Płynna pomadka Lingerie marki Nyx Cosmetics w odcieniu Bustier
22. Opalizujący Top marki Urban Decay — VICE, Fever


Kochani napiszcie, koniecznie z jakim kolorem najbardziej kojarzy się Wam jesień?



Koniecznie wstąpcie na blogi dziewczyn i odkryjcie inne kolory jesieni.

1. Złoty (niczym jasne słońce) - https://milleremilia.blogspot.com
2. Pomarańczowy (jak kolor Nagietka Lekarskiego) http://nihil--novi.blogspot.com
3. Brązowy (jak zbierane grzyby) - http://www.ekstrawagancko.com/
4. Czerwony (niczym ogniste Dalie) - http://natalie-forever.blogspot.com
5. Khaki, Oliwkowy (jak jesienny las) - http://www.avida-dollars.pl/ 
6. Bordowy (jak Astry) - Ja
7. Szary (niczym jesienne poranki) - http://www.stestujto.pl/
8. Różowy (jak Jeżówka Purpurowa) - http://www.asfashion.pl/

Przesyłam buziaki,
Monika.


98 komentarzy:

  1. Widać dużą różnicę przy brwiach, jest dużo lepiej :) Fajny pomysł z wiankiem :D

    Jeżeli chodzi o program graficzny, ze swojej strony polecam PhotoScape - używam go od lat, jest darmowy i posiada naprawdę dużo funkcji jak na tego typu darmowe narzędzie. Od czasu do czasu korzystam z innych, lecz on stanowi dla mnie podstawę, podobnie jak GIMP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana, z brwiami się trochę namęczyłam, ale widzę sama, że warto było ;) Dziękuje za rady chętnie wyprobuję oba programy <3

      Usuń
  2. Piękny makijaż nie sądziłam że odcienie bordo będą tak pięknie się prezentować

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się boję używać takich odcieni na powiekach, bo zawsze pomaluję się tak, że wyglądam jakbym miała dwie śliwy pod oczami :D Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiej wprawy jak Ty ;) Piękny makijaż - typowo jesienny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 Z takimi kolorami jest pewien problem, a żeby makijaż był makijażem, a nie podbitym okiem jest kilka zasad, np. idealnie rozświetlona i gładka cera (kryjący podkład), jasny korektor i dobrze wyblendowanie cieni.... I powodzenia ;D

      Usuń
  5. Jeżeli chodzi o program mogę poleci Ci PhotoScape, trzeba go jedynie pobrać na dysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje z przyjemnością się z nim zapoznam <3

      Usuń
  6. Zakochałam się w tym makijażu, świetnie dobrane kolory, podkreślające tęczówkę :)

    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze bałam sie bordowego w makijażu oczu, mam podobna karnację do Ciebie i widząc ten efekt, chyba w końcu się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jesienny makijaż, a rzęsiska masz obłędne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jakie piękne oko!!! Nie znam honey dew z nyx, muszę się rozejrzeć na stoisku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje :* Szczerze polecam bardzo wygładza skórę :D

      Usuń
  10. Piękny makijaż! A z tym wiankiem, to już w ogóle 100% Insta Girl :)
    Super miałyście pomysł na te wpisy tematyczne! Z ciekawością odwiedzę inne dziewczyny. A że znam z nich tylko Nihil Novi, to przy okazji poznam nowe dla mnie blogi :)
    Odnośnie do programów do obróbki zdjęć, to ja także polecam Photoscape :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i bardzo zachęcam do odwiedzin dziewczyn. Koniecznie przyjrzę się Photoscape <3

      Usuń
  11. Bardzo fajny efekt końcowy :) A co do zdjęć, to może nie online, ale photoscape i picasa są okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :* z przyjemnością się z nimi zapoznam :D

      Usuń
  12. Makijaż śliczny, choć twarz wydaje mi się trochę pomarańczowa ... Za to oczy w bordowym klimacie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, niestety kolor „twarzy” to mała wpadka z ciepłym oświetleniem hihihi ;D

      Usuń
  13. Przepięknie! Kocham takie odcienie na oku! Bosko podbijają kolor tęczówki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i ciesze się, że makijaż się podoba :*

      Usuń
  14. Do mojej urody na pewno taka propozycja nie pasuje. Wolę chłodniejsze tonacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie zajrzyj na blogi dziewczyn, może coś Cię zainspiruje =D

      Usuń
  15. Jak pięknie to wygląda :) zawsze boję się że przy używaniu ciemnych cieni wyjdzie na koniec jedna wielka plama... A tak bardzo podobają mi się te kolory.. Może odważę się i sama cos podobnego wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i gorąco Cię zachęcam do zabawy makijażem <3

      Usuń
  16. Super makijaż! :)

    A pracujesz na ustawieniach manualnych? :) Myślę, że wystarczy drobna poprawka balansu bieli i już obróbka nie będzie zbytnio wymagana :) A z programów polecam PhotoScape na komputer i VSCO na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :* Tak zdjęcia robię na manualu, ale koniecznie muszę poszperać z tą jakością bieli i dziękuje za rady <3

      Usuń
  17. Wow przepiękny makijaż! Zainspirowałaś mnie do stworzenia takiego makijażu oka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i gorąco Ci polecam zwłaszcza teraz jesienią <3

      Usuń
  18. Przepiękny makijaż! Pięknie oczy zrobiłaś :) Usta wolałabym cieplejsze,typu brzoskwinka,ale tu już kwestia gustu,oko jest idealne i w tym wianku wyglądasz jak Pani Jesień :)
    Mi z jesienią kojarzy się brąz najbardziej,każdy odcień brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Jesień ma wiele kolorów faktycznie brązy królują hihihi =D

      Usuń
  19. Acha,dodam jeszcze że ja pracuję na PhotoScape,fajny program,w dodatku ja jeszcze lecę na starej wersji bo jest prosta i boję się instalować nowszą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka piękna z Ciebie Pani wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje hihihi, ale miałam być Panią Jesienią tym razem :(

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i ciesze się, że makijaż się podoba <3

      Usuń
  22. Super moja droga! Ja zawsze się boję wyjechać cieniem za zewnętrzny kącik, a tak pięknie to wygląda u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 ja lubię bawić się makijażem i zachęcam do różnych prób. Wystarczy pamiętać, żeby wyjeżdżając nie schodzić w dół tylko w górę ;)

      Usuń
  23. Niebieskie oczy kochają takie kolory! Bardzo mi się podoba! I te metaliczne usta-bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zgadzam się ,przy takich ciepłych kolorach tęczówka niebieska bardzo się wybija <3

      Usuń
  24. Uwielbiam bordo w makijażu! Bardzo ciekawie pomalowałaś usta - zwykle nie jestem przekonana do takiego błysku, ale tutaj wygląda świetnie :) I do tego wianuszek ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczy podobają mi się bardzo podobają :) usta wolę matowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w sumie można było matowe usta zostawić, ale jako sroka miałam za mało błysku, hihihi =D

      Usuń
  26. Thanks a lot :D

    this shades are my favs my friend :D you look phenomenal.
    incredible final result <3

    NEW TIPS POST | 2 steps and… BIG, PERFECT AND EVY EYELASHES :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt robi wrażenie :) Pięknie wyglądasz jako Pani Jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, czyli efekt zamierzony wyszedł? :*

      Usuń
  28. Ślicznie pomalowałaś oczy i jeszcze ten wianek <3

    OdpowiedzUsuń
  29. No kochana, piękny jesienny makijaż i wyglądasz tak promiennie ! Bardzo fajny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 Mam nadzieje, że widać różnice moich brwi. Co o nich sadzisz kochana? :*

      Usuń
  30. Bardzo ładny makijaż oczu, ostatnio mam ogromną słabość do ciepłych odcieni na oczach i regularnie po takie sięgam. Bordo to moim zdaniem absolutny hit tej jesieni. A przepiękny Champagne Pop od Becca to mistrz rozświetlenia, mój absolutny ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja również uważam bordo za hit jesieni, dziękuje za miłe słowa <3 Odkąd kupiłam C POP, wszystkie moje pozostałe rozświetlacze poszły w kąt, hihihi =D

      Usuń
  31. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to kolor pomarańczowy :) Na ostatnich zdjęciach pięknie widać cały efekt końcowy makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje <3 Oj naszukałam się bordowych cieni i wcale nie mam ich tak dużo, jak myślałam hahaha =D

      Usuń
  32. Śliczne oczy - naprawdę wyszły astry!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie, bardzo lubię jesienne makijaże, bo podobają mi się właśnie takie bordowe smokey :) Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, ja kocham jesień i te ciepłe kolory =D

      Usuń
  34. Piękny makijaż.
    www.lubietestowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękny makijaż, zwłaszcza oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, tak chciałam, aby one grały tutaj pierwszą rolę =D

      Usuń
  36. Pięknie Ci w tych jesiennych kolorach. Mam ostatnio obsesję na punkcie właśnie takich makijażów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i zachęcam do zabawy kolorami jesieni <3

      Usuń
  37. Jak zawsze obłędnie..idealne kolory dla mnie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i ciesze się że Ci się podoba <3

      Usuń
  38. Najpiękniejszy cień bordowy jest z paletki The Balm Nude Tude kolor "Sexy", warto wypróbować. Piękny makijaż, chociaż chyba bardziej skusiłabym się na bordowe usta 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością się mu przyjrzę :* Bardzo dziękuje :D

      Usuń
  39. Ten rozświetlacz mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczy i uita tak pięknie sie razem komponują :)Jest cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, bardzo ładnie Ci wyszedł! :) Do tego ten wianek- super! :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania