czwartek, 21 marca 2019

Paleta KOBO Proffessional — test i pierwsze wrażenie

Witajcie moi kochani,
dziś zapraszam Was serdecznie na moje spostrzeżenia, dotyczące palety na którą długo polowałam. Dzięki mojej mamie ta paleta do mnie trafiła, za co niesamowicie Jej dziękuje i cieszę się z możliwości przetestowania, zarówno palety, jak i samych cieni KOBO Professional. Wcześniej nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, więc zabrałam się za testy z wielką ochotą i ciekawością.



Sama paleta miała swoją premierę jesienią 2018 roku, więc tym bardziej cieszy mnie fakt, że wpadła w moje ręce po tak długim czasie. W swoim wnętrzu kryje 9 cieni, z czego 8 jest matowych i jeden opalizujący (duochrom). Wszystkie cienie są mocno napigmentowane!



75 - Cień beżowy o przyjemnej, aksamitnej formule, dość transparentny na skórze. Idealny według mnie, dla każdego przy matowieniu obszaru pod łukiem brwiowym.
76 - Ciepły, transferowy cień w odcieniu brudnego różu. Przyjemna i jedwabista formuła.
77 - Beżowy cień w odcieniu mlecznej kawy, bardzo dobrze napigmentowany i aksamitny w dotyku. Idealny do budowania kształtu oka oraz jako cień transferowy.
78 - Ciepły brąz. Standardowy kolor i bardzo przyjemna jedwabista formuła.
79 - Bardzo niespotykany kolor cienia. Z jednej strony przywodzi mi na myśl śliwkę, z innej buraczek, a jeszcze z innej jasną oberżynę. Bardzo aksamitny cień o świetnej pigmentacji, niestety diabeł pyli się nieziemsko w palecie, trzeba to mieć na uwadze.
07 - Cień o dobrej pigmentacji, dość suchy i szorstki pod palcem. Jest to neutralny, ciemny brąz. Niestety bardzo wytrąca się pigment przy blendowaniu, ale jest możliwość budowania jego mocy.
80 - Piękny, intensywny fiolet w palecie, na skórze kolor bardziej oberżyna. Podobnie jak poprzednik, pigment się wytrąca i może tworzyć plamy, kiedy go rozcieramy, jest natomiast możliwość budowania koloru. Myślę, że świetnie sprawdzi się jako akcent kolorystyczny i na dolnej powiece. Formuła dość sucha i szorstka pod palcem.
81 - Jedyny błyszczący cień w całej palecie. Bardzo miękki i masełkowy pod palcem, świetnie się przenosi na powiekę. Jest to cień duochromowy o brązowej podstawie i błyskiem mieszanki starego złota i limonki. Bardzo oryginalny kolor i fantastycznie wygląda na powiece.
82 - Według mnie najciekawszy cień w całej palecie i niestety najbardziej mnie zawodzący. W opakowaniu piękna butelkowa zieleń, a na skórze brudny morski. Formuła sucha, ale dość przyjemna pod palcem, bardzo dobry pigment. W trakcie rozcierania bardzo wytraca się kolor i tworzy nieestetyczne plamy, lepiej go wklepywać niż rozcierać.


Tak prezentuje się makijaż z użyciem tej palety:







A teraz zapraszam Was serdecznie na kilka minut ze mną, w filmiku znajdziecie tutorial do tego makijażu... Wiem, że wiele z Was ma tą paletę, nie zostaje nic innego jak brać pędzle w dłoń i malujemy! 




P.S. Wiem, że mając palety cieni, często nie mamy weny, w jaki sposób wykorzystać jej możliwości, nie mamy pomysłów na nowe makijaże. I tutaj mam do Was pytanie. Co myślicie o serii filmików dotyczących np. trzech makijaży wykonanych jedną paletą? Lubicie inspirować się makijażami innych, czy wolicie sami wymyślać i łączyć kolory na powiece?


Jaki kolor z tej palety podoba Ci się najbardziej i czy masz ochotę posiadać ją w swoich zbiorach?


Przesyłam buziaki,
Monika.



88 komentarzy:

  1. Puder KOBO lubię od lat. Miałam także dwa rozświetlacze, paletkę z cieniami, ale nie taką jak pokazana w poście i dwie szminki do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, u mnie to pierwsze spotkanie z tą marką i mam ochotę na więcej ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten róż jest bardzo przyjemny i kolorystycznie i w pracy :D

      Usuń
  3. Stworzyłaś przepiękny makijaż z użyciem tej palety! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki znalazły się w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolory tej palety :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie mam tej paletki ;( a takie cudne ma kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, widać, że paletka ma potencjał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wszystkie cienie go mają hahaha, mówiłam o tym w filmiku ;)

      Usuń
  8. piękny makijaż, mam tą paletę i używam jej, tera zacznę bardziej kombinować bo puki co tylko po beże i fiolety sięgam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam to oko na instagramie, bosko wygląda. Podobają mi się wszystkie kolory w tej palecie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten kolor złoty :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, myślę, że będę często po niego sięgać <3

      Usuń
  11. Bardzo przyjemne kolorki :) muszę zajść do drogerii

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki ma ta paletka i plus za mocną pigmentację, podoba mi się. Makijaż również śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała paletka bardzo fajna. Ja chyba bym najczęściej korzystała z tego złotego nr 81 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio jest to moja ulubiona paleta do makijażu. Często z niej korzystam ale takich cudów na oku nie udało mi się zmalować. Ten złoty to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten duochrom to sztos, zapraszam na tutorial kochana <3

      Usuń
  15. Śliczny makijaż ♥ Ja ciągle się waham: kupić czy nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż zmalowałaś, a paletę mam i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka fajna, zresztą Kobo przyzwyczaiło mnie do dobrej jakości w fajnej cenie :). Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę paletę i bardzo lubię. Często łączę odcienie 81 i 82 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta a dokladnie jej kolory są bardzo ładne. Żywe to jest bardzo ważne. Super makijaz śliczny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna paletka :) Uwielbiam cienie marki KoBo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę paletę i bardzo ją lubię. Idealna na wiosnę, która właśnie sie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    the final result is amazing my dear :D

    NEW BRANDING POST | THE WALLS OF MY ROOM TELL STORIES!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam tej paletki i to mój błąd. Ma świetne kolory i mega pigment.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam paletkę i jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta paleta z jednej strony mi się podoba a z drugiej nie wiem czy te kolory dobrze by na mnie wyglądały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja na nią chorowałam jak tylko ją zobaczyłam <3

      Usuń
  26. woooow! mega mi się podobają te cienie ;!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawdziwa czarodziejka z Ciebie zawsze coś wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki śliczny makijaż :D Może kiedyś też się nauczę tak malować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i zapraszam do wspólnego malowanie ze mną, już wkrótce pojawi się kolejny tutorial step by step ;)

      Usuń
  29. Pomysł na trzy makijaże jedną paletą jest super :D Z chęcią podejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, długo nad tym myślałam i mam wiele palet którymi wykonałam tylko jeden makijaż, a mają potencjał na wiele więcej, chętnie nimi powalczę <3

      Usuń
  30. Thanks a lot :D

    perfect result my dear

    NEW TIPS POST | BEAUTY PEARLS ARE SKIN BEST FRIENDS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ma piękne kolorki! Z tego co widzę to pigmentacja też jest w porządku :) Cudowny makijaż wykonałaś, ja stawiam bardziej na neutralne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna jest ta paletka. Ma cudowne kolorki. Chętnie stworzyłabym z ich użyciem cudowny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy tej paletki nie miałam, ale bardzo podoba mi się jej kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks a lot :D

    all shades are amazing :D loved it!

    NEW OUTFIT POST | I DID IT TWICE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladne kolorki ma ta paletka :) poki co sie nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż. Super całość

    😍
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolory cieni ma ta paletka <3 Najbardziej podobają mi się te o numerach 76, 79 i 81 :) Z chęcią obejrzę je w akcji na YT ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam kochana, a paletka jest bardzo dobra :* <3

      Usuń
  38. ja się z tobą uczę wykonywac makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania