poniedziałek, 24 czerwca 2019

La Vie En Glow — L'Oréal Paris

Witajcie moi kochani,
w dzisiejszym wpisie chcę przybliżyć Wam niepozorną paletkę rozświetlaczy, która trafiła w moje ręce całkiem spontanicznie. Okazała się niesamowicie piękną i uniwersalną paletą, po którą sięgam ostatnio nałogowo. Myślę, że dzisiaj wszystkie sroki będą usatysfakcjonowane.



Muszę Wam powiedzieć, że paleta tych czterech rozświetlaczy urzekła mnie podczas nieplanowanych zakupów w Drogerii Müller i co dziwnego, po dokładnym obejrzeniu jej w domu byłam odrobinę rozczarowana, kiedy przeczytałam informację, że jest ona w tonacji chłodnej (cool), a byłam przekonana, że kupiłam tą ciepłą wersję. Więc schowałam ją na dno szuflady i przeleżała tak jakieś cztery tygodnie. Kiedy jednak malowałam klientkę na uroczystość rodzinną i potrzebowałam nietypowo jasnego odcienia rozświetlacza, nieśmiało sięgnęłam po tą czwórkę i od tamtej pory się z nią nie rozstaję!


1. Co mówi nam producent? (L'Oreal Paris)

"KONTURUJ TWARZ ODCIENIAMI PEŁNYMI BLASKU Z PALETĄ ROZŚWIETLACZY LA VIE EN GLOW


Użyj jednego cienia lub wymieszaj wszystkie dla wielowymiarowego efektu GLOW. Jasnym rozświetlaj, ciemniejszym konturuj, różem rozjaśniaj policzki. Olśniewaj świeżym i naturalnym makijażem!"

2. Opakowanie

Paletka rozświetlaczy występuje w dwóch tonacjach ciepłej (warm) oraz chłodnej (cool). Cztery prasowane pudry rozświetlające są zamknięte w eleganckiej palecie utrzymanej w kolorach neutralnych (nude). Bardzo ta linia wpisuje się w moje odczucia estetyki. Opakowanie wykonano z porządnego plastiku i to, co bardzo mi się podoba, to fakt, że sam produkt został bezpośrednio wprasowany w paletę, bez dodatkowych (zazwyczaj metalowych) wkładów. Dzięki temu paleta wygląda porządnie i ekskluzywnie. Na odwrocie znajduje się „instrukcja obsługi”, czyli podpowiedź jak wykorzystać wszystkie odcienie w makijażu i możecie to zobaczyć na zdjęciach poniżej.


3. Skład (wizaz)

Talc - Talk. Pospolity minerał. W kosmetykach kolorowych używany jako substancja matująca.
Synthetic Fluorphlogopite - Syntetyczna mika. Pełni rolę wypełniacza, tworzy konsystencje w kosmetykach, podnosi lepkość i zmętnia klarowność produktów nadając im perlistości, odbija światło, przez co optycznie likwiduje widoczność zmarszczek i nierówności skóry. Najczęściej wykorzystywany w kosmetykach pielęgnacyjnych i kolorowych do twarzy.
Triethylhexanoin - Emolient. Składnik kondycjonujący skórę i włosy. Działa antystatycznie i zmiękczająco. Nietłusty emolient, stosowany najczęściej w kosmetykach kolorowych. Poprawia właściwości aplikacyjne kosmetyku.
Octyldodecyl Stearoyl Stearate Emolient tłusty. Jest substancją poprawiającą konsystencje, właściwości aplikacyjne oraz wiążącą dla składników nierozpuszczalnych w wodzie. Kontroluje lepkość.
AluminaTritlenek diglinu, Korund. Składnik dozwolony do stosowania w kosmetykach naturalnych i organicznych, o szerokim zastosowaniu w kosmetyce w zależności od rodzaju przetworzenia. Najczęściej stosowany pod postacią bardzo miałkiego pudru, jako substancja przeciwzbrylająca i regulująca lepkość kosmetyków pudrowych oraz filtrów mineralnych, zapobiega grudkowaniu dwutlenku tytanu i tlenku cynku, redukuje także przejrzystość substancji bezbarwnych zmętniając ją, tym samym zmniejsza przepuszczalność światła. Zastosowanie znajduje także w produktach matujących i przeciwpotnych. Ma właściwości przeciwzapalne mogące przyspieszać gojenie skóry. W postaci grubszej ziarnistości przyjęła nazwę korundu mikronizowanego lub korundu mikrokrystalicznego o silnych właściwościach ściernych, a więc znajduje zastosowanie w produktach mechanicznie usuwających wierzchnie warstwy naskórka, peelingach mechanicznych, a zwłaszcza do mikrodermabrazji.
IsododecaneEmolient stosowany w kosmetykach do włosów, zwłaszcza stylizujących, a także w kosmetykach kolorowych. Ułatwia aplikację. Nawilża, zmiękcza i nabłyszcza. Jest również rozpuszczalnikiem i substancją perfumującą.
Caprylyl GlycolEmolient tłusty, filmotwórczy.  Ma różne zastosowania, nawilża, zapobiega wysychaniu kosmetyku oraz lekko konserwuje, wykazuje działanie bakteriostatyczne.
Dehydroacetic AcidKwas dehydrooctowy.  Łagodny konserwant. Zapobiega zepsuciu kosmetyku, chroni przed mikroorganizmami. Konserwant dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych. Jest to układ wyjątkowo efektywny przeciwko grzybom, wykazuje  pewną aktywność przeciwbakteryjną.
PhenoxyethanolSkładnik stosowany jako konserwant lub wspomagacz innych konserwantów, a także rozpuszczalnik konserwantów, np. parabenów oraz jako rozpuszczalnik substancji zapachowych.
Silica Dimethyl Silylate [Nano]/Silica Dimethyl SilylateEmolient, stabilizator formuły i zapobiega zbrylaniu.
Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil - Olej kokosowy. Przeciwutleniacz, antyoksydant, substancja antyseptyczna, przeciwzapalna i przeciwzmarszczkowa. Ma także właściwości przeciwpróchnicze i wybielające zęby oraz jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym o faktorze ok. 10.
Hexylene Glycol - Glikol heksynelowy. Substancja konsystencjotwórcza. 
Silica - Krzemionka. W kosmetykach do makijażu, pudrach, ma zdolność rozpraszania światła, przez co optycznie wygładza skórę. Pochłania wilgoć, pot i sebum ze skóry, matuje, nadaje kosmetykom jedwabistej konsystencji, poprawia właściwości aplikacyjne i przyczepność. 
Tin Oxide - Tlenek cyny. Perłowy pigment mineralny. Działa przeciwzapalnie, chroni przed promieniami UV. Zwiększa krycie kosmetyku i jego możliwości aplikacyjne. 

[+/- May Contain: Mica, CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides, CI 75470/Carmine]. (F.I.L. C216342/1.


4. Konsystencja

Rozświetlacze są przyjemnej formuły, dobrze sprasowane, przyjemne pod palcem oraz łatwo przenoszą się na skórę. Minimalnie pylą się przy nabieraniu na pędzel.


5. Zapach i wydajność

Kosmetyk jest bezzapachowy. Dzięki mocnemu sprasowaniu, uważam, że pudry są bardzo wydajne.


6. Cechy produktu:
Rodzaj: kosmetyk prasowany
Gramatura: 5 g
Data ważności po otwarciu: 24 m-cy
Dostępny: PL , DECH
Cena: PL - od 46.99 Zł, DE - 14.95 €, CH - 29.90  CHF
Wyprodukowano we Włoszech


Podsumowanie

Przyszedł czas na podsumowanie i jak już na początku wpisu przeczytaliście, że ta niewielka paletka towarzyszy mi odkąd po nią sięgnęłam, to wiadomo, że te rozświetlacze zrobiły na mnie niesamowite wrażenie. Przede wszystkim cenię je za uniwersalność, pasują dosłownie każdemu i co najlepsze nie zależnie od tonu skóry, na którą je nakładamy. Po drugie mimo doskonałej pigmentacji nie odznaczają się na skórze, tylko idealnie wtapiają i uwydatniają piękny blask. Blask jest jednolity bez drobinek i możemy spokojnie go dokładać i budować intensywność. Rozświetlacze są niesamowicie trwałe, spokojnie wytrzymują cały dzień na skórze.

Teraz czas na opis poszczególnych odcieni:

01. MOONLIGHT


Najjaśniejszy cień z całej czwórki. Daje blask niczym rozświetlenie w blasku księżyca (taką też ma nazwę) z widoczną błękitną poświatą. Podstawa tego rozświetlacza jest biała, jednak nawet tak „nieuniwersalny” puder nie odcina się na skórze. Spokojnie możemy wykorzystać go również w makijażu oka.

02. OH MY GOLD


Magia!!!! Uważam, że choćby tylko dla tego rozświetlacza warto zakupić tą paletę. Pięknie i delikatnie podkreśla jasną, porcelanową skórę, przy opalonej jest intensywniejszy i skóra błyszczy się niczym posąg. Kolor jest idealnie wyważony między złotem a srebrem bez szampańskich tonów. Totalnie mój ulubieniec. Na ciepłych karnacjach wybijają się bardziej złote tony, ale nie jest to typowe żółte złoto. Jego bazą jest bowiem skryty róż. Coś niesamowitego i wielowymiarowego. Na skórze daje czystą taflę bez widocznych granic i w zależności od makijażu może być dyskretnym dodatkiem lub widocznym z kosmosu blaskiem.

03. PINK PEARL


Piękny, różowy rozświetlacz z chłodnymi tonami. Także ten na skórze wygląda obłędnie, mimo pigmentu nie robi nam krzywdy i sprawdza się zarówno przy bardzo jasnych skórach, jak i tych ciemniejszych. Idealny również do rozświetlania wewnętrznych kącików oka.

04. BRONZE GLAZE


Idealny odcień brązu, nie za ciepły, ale też nie zupełnie zimny. U mnie fajnie sprawdza się nałożony na tradycyjne suche konturowanie w miejscach bronzera. Daje piękny blask i wielowymiarowy efekt mokrej i zdrowej skóry. Również jest łatwy w aplikacji, mimo ciemnego i dobrego pigmentu idealnie stapia się ze skórą.


A teraz zobaczcie, jak cała paleta wygląda w makijażu twarzy. Użyłam lekkiego podkładu i korektora oraz utrwaliłam całość sypkim pudrem. Na buzi mam tylko rozświetlacze La Vie En Glow i maskarę.









A jakie jest Twoje ostatnie kosmetyczne odkrycie?


Przesyłam buziaki,
Monika.


46 komentarzy:

  1. mimo, że tonacja z założenia ma być chłodna to pięknie się mieni na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tą tonacją mnie trochę zwiódł, ale na szczęście blask wygląda genialnie :D

      Usuń
  2. Same piękności. Szkoda, że przez moje przebarwienia nie mogę stosować rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wielka szkoda kochana, ale powiem Ci, że obawiałam się, czy nie będą podkreślać struktury skóry (szukałam czegoś na lato) i okazały się o genialnej formule, nierobiącej krzywdy :D

      Usuń
  3. Wyglądają pięknie
    Właśnie wylądowały na mojej wish liście

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta i Twój makijaż wygląda bosko, ale zachwycają mnie też spinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Dorotko, spinki kupiłam w HM, ale o wiele taniej dostaniesz je np. na Aliexpress :D

      Usuń
  5. Cudowna paletka <3 Uwielbiam Uwielbiam różowe rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to myślę, że będziesz zadowolona, chociaż w tym przypadku różowy błysk jest z subtelnym pigmentem :D

      Usuń
  6. Mam tę paletkę w odcieniu Warm GLOW i niezmiennie jestem nią zauroczona <3 Używam jej bardzo często, zarówno do makijażu twarzy, jak i oczu :) Ta też jest cudna i kto wie, może kiedyś się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja właśnie miałam na nią ochotę, ale ostatecznie zakochałam się w tych odcieniach rozświetlaczy, może i ja kiedyś skusze się na warm... Kto wie hihihihi <3

      Usuń
    2. Udały się im te rozświetlacze naprawdę :)

      Usuń
  7. Myślę, że taka opcje nieperfumowana sprawdzi się u alergików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paletka, cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny dają efekt :) Moje ostatnie odkrycie? Testuję właśnie rozświetlacz w płynie marki Revers i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie spodziewałam się aż takiej cudnej tafli blasku. Ja niestety nie mam dojścia do kosmetyków tej marki, ale właśnie dużo czytałam i opinie są bardzo dobre ;)

      Usuń
  10. Wcale się nie dziwię, że się z nią nie rozstajesz, miałabym podobnie :P. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki, uwielbiam rozświetlacze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki, pięknie się na skórze prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie nie spodziewałam się tak pięknego efektu, po wtopie z rozświetlaczem e.l.f. miałam dość takich drogeryjnych błysków, a tutaj proszę, miłość <3

      Usuń
  13. No paletka daję przepiękny efekt na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ostatnio wierny towarzysz w letnich makijażach ;)

      Usuń
  14. Thanks a lot :D

    all shades are amazing, my friend
    great review

    NEW REVIEW POST | MAC STUDIO FIX FOUNDATION: WORTH THE PRICE?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo wszystko nie lubię takich palet bo zawsze używam tylko jednego kosmetyku tak szczerze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku pięknie wygląda zmieszanie wszystkich czterech odcieni, więc paleta jest bardzo uniwersalna i intuicyjna ;)

      Usuń
  16. Oh My Gold to istne cudeńko! Kocham takie odcienie! <3
    Ślicznie wyglądasz Moja Droga! :)

    Marta (beautyness.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana. Taaak! Czekam aż L'Oreal wyda tylko ten odcień, coś pięknego. Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  17. Kiedyś się nad nią zastanawiałam, ale w końcu zrezygnowałam. Narazie musze zużyc to co mam, a uzbierało się tych rozświetlaczy troche 😅

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, już chcę tę paletkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat najczęściej wybieram chłodne odcienie więc paletka idealna dla mnie :) Ale pięknie się prezentują na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę paletę, używam jej od miesięcy, jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania