poniedziałek, 17 czerwca 2019

Makijażowy Kwadrans — matowy dzienniak z Too Faced, Chocolate Gold

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przychodzę w końcu z pierwszym tutorialem dziennego, łatwego makijażu w matach, z którym poradzi sobie dosłownie każdy. Tym samym rozpoczynam, myślę, że bardzo ciekawą serię filmików makijażowych, czyli “Makijażowy Kwadrans". Z zamysłu będą to produkcje oscylujące w granicach 15 minut. Zapraszam na uniwersalny makijaż pasujący każdemu.


Zaczynając makijaż, oczywiście jako pierwsze nałożyłam pielęgnację i wykonałam makijaż twarzy, następnie przeszłam do makijażu oczu.


Ten makijaż wykonałam przy użyciu palety Chocolate Gold od marki Too Faced. Skupiłam się na obecnych w niej cieniach matowych, a że jest to paleta kompletna, mogłam spokojnie wykonać cały makijaż oczu. Pod łuk brwiowy naniosłam najjaśniejszy cień Rollin' in Dough, załamanie powieki roztarłam cieniem So Boujee, a na powiekę ruchomą wklepałam Cocoa Truffle. Zewnętrzne kąciki ostrożnie przyciemniłam Decadent, a następnie nałożyłam beżową kredkę na linię wodną, do wykończenia makijażu podkręciłam i wytuszowałam swoje rzęsy. Cały makijaż oka znajdziecie poniżej na filmiku, serdecznie Was zapraszam i koniecznie dajcie mi motywacyjnego „like”, za walkę z kamerą. ;)





A tak wygląda skończony makijaż:







Lista użytych kosmetyków:


- Baza pod cienie — Sephora
- Cienie: Rollin' in Dough, So Boujee, Cocoa Truffle, Decadent z palety Chocolate Gold — Too Faced
- Kredka beżowa, Wonder Pencil — NYX
- Kredka do brwi, Ash Brown  — NYX
- Maskara, Unlimited — L'Oreal


- Baza, Beauty Shield — e.l.f.
- Korektor
, Infaillible 326 — L'Oreal

- Rozświetlacz, Knickout — Maybelline
- Puder
, Beauty Shield — e.l.f.
- Rozświetlacz
, Oh My Gold, La Vie En Glow — L'Oreal
- Bronzer, Bahama Mama — The Balm
- Pomadka, Malinowa — Yves Rocher
- Kredka do brwi, Ash Brown  — NYX
- Micro Tattoo brow Artist — L'Oreal


Jaką paletę chciałabyś / chciałbyś widzieć w akcji? Może teraz coś z niższej półki?


Przesyłam buziaki,
Monika.




57 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten makijaż, takie lekko przydymione to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, ja uwielbiam takie proste makijaże w brązach, to właśnie mój styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i bardzo się ciesze, że trafiłam w Twoje gusta <3

      Usuń
  3. jak delikatnie ! jak niee Ty :D już kojarzę Cię z turbo mocnych kolorów;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuje, będą też mocniejsze i bardziej kolorowe, ale wiem, że wiele osób zwłaszcza teraz latem sięga po bezpieczne beże i brązy <3

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój makijaż <3 Uwielbiam takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D

    Amazing shadows :D

    NEW REVIEW POST | FOREO LUNA PLAY PLUS – WORTH IT?!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ale ja jako sroka nie umiem zrobić tą paletką matowego makijażu :D Swoją drogą zaspokoiłaś moją ciekawość bo zastanawiałam się ostatnio czy da się zrobić ładny matowy makijaż paletką, która ma prawie same błyszczące cienie, okazuje się że tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham błyskotki, jednak taki matowy makijaż, często wygląda szlachetniej i bardziej elegancko niż z błyszczącymi akcentami ;) Dziękuje kochana <3

      Usuń
  7. Tak lubię u siebie :-) Mało ale elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko w tej paletce cieni nie widzę niczego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To teraz umieram z ciekawości jak wygląda Twój makijaż oczu ;)

      Usuń
  9. Piękny, mega subtelny i codzienny makeup, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, dzienny makijaż- podoba mi się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie czekoladowe makijaże lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż idealny na lato. Pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i to w moim stylu :) Bardzo podkreśla Twoją piękną urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż,uwielbiam takie kolory brązu, złota...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i delikatny make-up, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo naturalny make up :) Ja już przestałam się malować, rano nie mam czasu - nawet na tusz, a wieczorem nie mam siły żeby zmywać. Jednak o kremie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    you look fabulous, my friend

    NEW OUTFIT POST | YOU ARE THE ENERGY THAT YOU WANT TO ATTRACT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest i moja kolosytyka :D Ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Ty szalejesz z kolorem a mnie napadło na neutralne tony hahaha ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam wszystkie odcienie brązu, przepiękny dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny i delikatny makijaż. Jak dla mnie bomba, takie makijaże sama robię i zawsze wyglądają świeżo i estetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie makijaże <3.
    Fajnie, że ten złoty cień ma większą gramaturę:).
    Dobrze przemyślane, bo chyba najczęściej sięga się właśnie po ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepiej jak największą gramaturę ma beżowy, jasny cień i w tej palecie też tak jest. Beżowego używam zdecydowanie w każdym makijażu ;)

      Usuń
  22. W ostatnim czasie bardzo podobają mi się takie neutralne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ten makijaż i dziękuję za tutorial Kochana <3 Z chęcią z niego skorzystam :)
    A sama paletka, ma bardzo ładne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i kochana gorąco Ci polecam i czekam na Twój makijaż :*

      Usuń
  24. Marzę o tej palecie - piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż! Uwielbiam takie delikatne brązy!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania