poniedziałek, 23 grudnia 2019

❅ ❅ ❅ Wesołych Świąt ❅ ❅ ❅


❅ ❅ ❅  Merry Christmas  ❅❅❅ Frohe Weihnachten  ❅❅❅ Wesołych Świąt ❅❅❅



Witajcie moi kochani, już jutro zasiądziemy do wspólnej Wigilijnej kolacji, będziemy wspominać miniony rok wszystko to, co nas spotkało złego i dobrego. Będziemy cieszyć się ze wspólnego czasu i ze wzruszeniem łamać się opłatkiem składając sobie szczere życzenia.

Korzystając z okazji, chciałabym Wam życzyć SPOKOJU takiego, o którym zawsze marzycie. ZDROWIA i SIŁY, które są najważniejsze na Świecie. RADOŚCI takiej szczerej i dziecinnej. SZCZEROŚCI rozważnej, PRZYJAŹNI ciepłej i niezawodnej. POMYŚLNOŚCI w każdym naszym nadchodzącym dniu i MIŁOŚCI. MIŁOŚCI gorącej, namiętnej i prawdziwej.

Jako bloger życzę Wam także szarości, obiektywizmu, sympatii, asertywności, nieskończonej ilości pomysłów i kreatywności oraz wspaniałych, ciepłych ludzi, którzy będą tworzyć z Wami — Wasz Świat w sieci. 

Spełniajcie marzenia i cieszcie się z tych Świąt Bożego Narodzenia!

Mam nadzieję, że czytając te życzenia, ciepło zrobiło Wam się na sercu, ja Wam kochani z całego serca dziękuje, że jesteście.



A wszystkim tym, którzy są w drodze, życzę szczęśliwej podróży i dedykuję Wam tą piosenkę:



Przesyłam buziaki,
Monika.

❅ ❅ ❅  Merry Christmas  ❅❅❅ Frohe Weihnachten  ❅❅❅ Wesołych Świąt ❅❅❅



32 komentarze:

  1. Dołączam się do życzeń i jednocześnie życzę dużo szczęścia bo dzięki szczęściu mamy wszystko to czego zapragniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i sukcesów w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt, pełnych spokoju i radości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie kochana i życzę również pięknych i spokojnych Świąt <3

      Usuń
  4. Piękne życzenia kochana i wzajemnie spokoju, miłości i radości w święta, oraz aby nadchodzący 2020 rok okazał się dla Ciebie przychylny we wszystkich dziedzinach życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Tobie też życzę wszystkiego co najpiękniejsze na te Święta Kochana! <3 Niech będą takie, jak sobie tego życzysz :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci zdrowych, radosnych, pełnych miłości, szczęścia i spokoju Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i wzajemnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Monia pięknych i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny Moniko. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie również życzę Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 😙

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po Świętach ale Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i oczywiście życzę Ci również wspaniałego skoku w Nowy Rok 2020 <3

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania