czwartek, 14 maja 2020

Kolo Fortuny — makijaż losowany

Witajcie moi kochani,
dzisiaj zapraszam Was, tak jak głosi tytuł na makijaż losowany (koło fortuny). Przygotowałam sobie pojemnik, a w nim karteczki z różnymi kosmetykami. Zabawa polega na tym, że wyciągam kartkę i danym kosmetykiem wykonuję makijaż krok po kroku, oczywiście wszystko zobaczycie na filmiku.


Oto moja skóra — stan na dzień obecny przed nałożeniem makijażu:



A tak prezentuje się efekt końcowy:










A teraz zapraszam Was do zabawy 🎰




Jestem ciekawa jak podoba Wam się taka forma makijażu i czy lubicie takie zabawy?



Przesyłam buziaki,
Monika.




38 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie :D W sumie takie zabawy to ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię taki delikatny makijaż i świetlistą skórę, wyglądasz promiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie nawet jak coś jest losowe to wygląda na bardzo przemyślane i idealnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! :D Makeup jak zwykle pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładnie Tobie wyszedł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jak zawsze super :). Zabawa fajna, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Te bingo mejkapy to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na zabawę, a efekt jest olśniewający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z takim losowanym makijażem :) Można pobudzić kreatywność :D Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Mega fajny pomysł z tym losowaniem. Podobają mi się ciemniejsze oczy, ale jakoś sama rzadko się tak maluję.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i zapraszam do zabawy, gorąco pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Pięknie pomalowane oczy😊

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁAdnie, delikatnie, ale wciąż to oko zaznaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tym kołem fortuny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na filmik Moniś! :) W ten weekend nie miałam czasu nadrobić zaległości na YT, ale w przyszły, z przyjemnością obejrzę do kawki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie kochana i serdecznie Cię zapraszam <3 <3

      Usuń
  16. Piękny makijaż, już idę zajrzeć na film :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł bardzo fajny! Makijaż jak zwykle śliczny!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania