piątek, 18 grudnia 2020

Christmas 2020 - Light and Brights

 Witajcie moi kochani, 
dzisiaj przychodzę do Was z propozycją  makijażu Świątecznego takiego na ostatnią chwilę. Co prawda ten makijaż nagrywałam w Listopadzie w dodatku przed wizytą u fryzjera, a miałam Wam zamiar pokazać coś z czerwienią w tym sezonie. Niestety przez szalone zabawy z psem mam delikatnie uszkodzony nos, także z makijażami poczekam do Nowego Roku. 

P.S. Nic mi się wielkiego nie stało, po prostu podczas zabawy zderzyłam się z pyskiem Amigo i mam małą rankę ;)


W tym roku czerwień opanowała Święta i świąteczne dekoracje, ja wbrew panującym trendom pokusiłam się o butelkową zieleń. Może wrzucę Wam wpis ze zdjęciami Świątecznymi, a dziś zapraszam na makijaż na ostatnią chwilę: lekki, młodzieńczy i z kolorem, który wykonacie w ciągu 10 minut.

Oto efekt końcowy:






A tutaj szybki tutorial <3




Jestem ciekawa, na jaki kolor stawiasz w tym roku?


Przesyłam buziaki,
Monika.


30 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie, tak świeżo i dziewczęco :) Mnie kiedyś kot drapnął po nosie przebiegając po mojej głowie w nocy, znam to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, oj kocie zadrapanie uuuu boli strasznie, jak żyletka też miałam przyjemność. Moje na szczęście się goi i wygląda na to, że na Święta będę bez rany <3

      Usuń
  2. Podoba mi się ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje makijaże Kochana, bo zawsze są takie kobiece i podkreślające urodę <3 Ja jeszcze nie wiem, jak się pomaluję na święta, więc dziękuję za inspirację :) Ściskam najcieplej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło mi to słyszeć kochana, zwłaszcza że ostatnio czasu brak na nowe malowanki, jestem bardzo ciekawa, jaki makijaż stworzysz i na pewno będziesz wyglądać obłędnie Madziu <3 Ściskam bardzo :*

      Usuń
    2. Kochana, u mnie było delikatne oko i czerwone usta - a co :D Ściskam najcieplej :*

      Usuń
  4. Aż chciałoby się więcej tej zieleni :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię makijaże w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż :) U mnie pewnie będzie klasycznie - trochę złota, trochę brązów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, postaram się też wrzucić mój makijaż na 25 Grudnia ;D

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja makijażu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle cudowny makijaż! :) Pięknie Ci w tych brązach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż! Butelkowa zieleń to też świetna opcja na Święta :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania