piątek, 22 stycznia 2021

Jaki był mój Rok 2020? - część druga

Witajcie moi kochani,
oto przyszedł czas, aby zakończyć wspominać Stary Rok 2020 i zacząć budować nową historię. Zapraszam Was zatem na moje podsumowanie minionego roku część drugą.

LIPIEC

Z początkiem Lipca mój balkon zaczął żyć <3

Moje włosy przez rok urosły około 10 cm - niezwykłe

W końcu czas na wypady nad jeziora. Tutaj moje ulubione miejsce nad Zürichsee

Czas na makijaż letni, świetlisty i upiększający

Udało mi się też przedstawić Wam paletę Bye Bye Birdie od ColourPop. Dodam, że tutaj również mam własnoręcznie wykonane kolczyki, czyli czas na powstanie @crafty_monkey.ch

Lato na wsi! Kocham sport wieczorową porą, a miejsce, w którym mieszkam jest niesamowicie sprzyjające. Pola natomiast zawsze będą kojarzyć się z moim dzieciństwem

Czas rozpocząć urlop, czyli wakacje 2020 w czasie panowania wirusa ;)

Niesamowita Polska, czyli odwiedziny 1200 km na 3 dni

Być jak dziecko, czyli typowa ja w obiektywie rodziców :D

Małe miasteczko na kujawach - mój dom rodzinny!

A żeby pożegnać Lipiec, wybraliśmy się do francuskiego miasteczka Mulhouse

SIERPIEŃ

Pierwszy dzień Sierpnia to urodziny Szwajcarii, my w roku 2020 uczciliśmy je małym ogniskiem w lesie, w dodatku podczas deszczu

W Sierpniu udało mi się podpowiedzieć Wam mój sposób na przemyceniu odważniejszego koloru do dziennego, naturalnego makijażu. W moim przypadku był to fiolet

Przez połowę Sierpnia moi rodzice byli u nas w Szwajcarii, dzięki temu mogliśmy spędzić wspólnie szczęśliwe, letnie chwile, a że pogoda dopisywała to udało nam się wspólnie wybrać na basen.

W Sierpniu 2020 odkryliśmy z mężem nasze nowe "sekretne miejsce"- natura, woda i piękne otoczenie w dodatku dość prywatne.

Moja wieś latem i te magiczne kolory nie potrzebują dodatkowych filtrów!

Moje kochane zachody słońca, latem ukazują ferie kolorów, z dalszej perspektywy mój dom wydaje się być jeszcze bardziej bajkowy i spokojny.

Latem zdecydowanie stawiałam na niewidoczny makijaż i dobrą pielęgnację, miałam też głupawki ;) Zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie kondycja mojej skóry!

W sierpniu odkryłam kolejne ciekawe miejsce, w dodatku całkiem niedaleko mojego domu, wygląda niczym Windows, tak skomentowała kochana Pati (comfortinbeauty.pl)

Podczas spaceru po Arvenbühl wpadliśmy z mężem na pomysł, aby zdobyć mój pierwszy dwutysiecznik - Leistchamm ale na początku oglądałam go jedynie z oddali.

Uroki życia w Alpach są takie, że wystarczy wsiąść w auto, chwilkę pojechać, aby móc podziwiać majestatyczne góry, rozległe doliny, urocze wsie i miasteczka i zapierające dech w piersiach wschody i zachody słońca. Na zdjęciu miejscowość Pfäfers.

W Sierpniu dzięki wspaniałej Sylwii (stellalily.pl) poznałam wspaniałą markę kosmetyczną i jej trzy doskonale produkty, mowa tutaj o polskiej marce kosmetyków naturalnych z wyższej półki - D'Alchemy.

Zwieńczeniem tego letniego miesiąca było zdobycie wspomnianego wcześniej szczytu Leistchamm - 2101 m n.p.m., radość była ogromna, a widoki zniewalające. Co do wchodzenia i schodzenia z góry, było to bardzo wyczerpujące, ale zdążyliśmy i to przed zachodem słońca i burzą.

WRZESIEŃ

Kolejna wyprawa do Francji tym razem w odwiedziny do naszych znajomych, mogę rzec, Wrzesień 2020 zapowiedział się bardzo ciekawie.

Późne lato i wczesna jesień to dla mnie najpiękniejszy czas. Przychodzi spokój, ukojenie po upalnych dniach i wena na tworzenie nowych makijaży i czarowania z kolorami.

Wrzesień był przepiękny,  sprzyjało to moim długim spacerom i podziwianiu otaczającej mnie przyrody.

We wrześniu zrobiłam sobie selfie z notabene mniej lubianego mojego profilu, a okazało się, że to najbardziej polubione zdjęcie z całego roku 2020.

PAŹDZIERNIK

Z pierwszym dniem Października można było już poczuć nadciągającą prawdziwą jesień.

Kiedy nadciąga jesień to najwyższy czas wciągnąć na stopy ciepłe skarpety, ja oczywiście polecam z naturalnej włoczki i to kolejne projekty @crafty_monkey.ch

Zaczęło robić się bardzo kolorowo!

Jesienne wieczory są magiczne...

Jesienią zawsze bardziej dbam o swoją skórę, po upalnym lecie zaczynam stosować kwasy i mocno ją regeneruję.

W Październiku też nałogowo wręcz piekłam pyszną i chrupiącą Focaccie

I czas na kolejny projekt crafty_monkey.ch, tym razem maseczki, w końcu kiedyś skończy się ta kwarantanna, ale na razie się na to nie zanosi!

LISTOPAD

Z początkiem Listopada podzieliłam się z Wami oryginalnym amerykańskim przepisem na Pumpkin Spice Latte, czyli kawę dyniową niczym ze Starbucksa

5 Listopada zdecydowaliśmy się, aby dać Dom pewnemu psu! Amigo to dwuletni Rottweiler, który przewrócił nasze życie do góry nogami. Instagram - @amigo_the_rottweiler

13 Listopada jak co roku - od 5 lat świętuję naszą rocznicę Ślubu, niesamowite jest to, jak czas szybko płynie, wydaje mi się, jakby nasz ślub był rok temu, a tutaj już piąty rok jako mąż i żona.

Wybrałam się też z koleżanką na jej pożegnalną wyprawę w Szwajcarii, a urokliwe i spokojne po sezonie jezioro Ägerisee bardzo uprzyjemniło nam wspólny czas. Nie zmienia to faktu, że tęsknię za nią...

W Listopadzie zostałam zaproszona na wkroczenie w Świąteczny już klimat w cudownym i magicznym miejscu na małej wysepce na rzece Limmat (Zürich) w doskonałym towarzystwie

Zdałam kantonalny egzamin z języka niemieckiego (i dialektu Szwajcarskiego), z tego osiągnięcia jestem niesamowicie dumna! A po egzaminie kolejny czas na spacery, w towarzystwie Amigo stały się moją rutyną.

GRUDZIEŃ

Z pierwszym dniem Grudnia spadł śnieg i zrobiło się bardzo klimatycznie i zimowo

Przyszedł też czas odświeżyć fryzurę na zbliżające się Święta i Sylwestra

Nie trzeba podróżować, aby móc podziwiać naturę. Zimowy krajobraz tuż przy moim domu, w takim otoczeniu cudowne są długie spacery

Udało mi się wpaść do miasta Zürich późnym popołudniem i podziwiać palące się światła w mieście.

Grudniowy makijaż nie mógł odbyć się bez przemycenia głębokiej, butelkowej zieleni, mojego koloru na Święta 2020

Rodzinnie do zdjęcia, jeden członek zdecydowanie nie chciał współpracować hahaha

Wieczerza Wigilijna w towarzystwie moich teściów, bardzo brakowało mi mojej mamy i mojego taty, mam nadzieję, że już w tym roku spotkamy się wszyscy razem przy Świątecznym stole <3 <3

Oto jak minął mi Rok 2020, pierwsza połowa jak mogliście zauważyć, była bardziej wyjazdowa i zdecydowanie więcej się działo, natomiast druga połowa 2020 przyniosła spokój i ogólnie więcej czasu dla mnie samej, spacery i rozwój @crafty_monkey.ch. Zdecydowanie na tym nie koniec, teraz czas na ciąg dalszy moich przygód. Zapraszam Was do obserwowania mnie na Instagramie, tam staram się być codziennie.

Przesyłam buziaki,
Monika.

1. Piękne podsumowanie i bajeczne zdjęcia. Zazdroszczę widoków w górach <3

1. Dziękuje pięknie kochana, zdecydowanie góry są magiczne <3

2. Pozazdrościć sekretnego miejsca :D Piękne widoki, piękne makijaże :D Pozdrawiam cieplutko :D

1. A dziękuje bardzo i także gorąco pozdrawiam, takie miejsca są wyjątkowo unikalne, zwłaszcza w Szwajcarii gdzie są tłumy ;)

3. Piękne widoki w Szwajcarii i pogoda widzę, że się udała :) Góry bardzo ładne :)

4. Ależ piękne widoki nam tutaj zaserwowałaś :) Widzę, że nie tylko ja mam słabość do huśtawek :D

1. Dziękuje kochana, ja jestem zdania, że wszędzie jest pięknie, wystarczy się rozejrzeć, a huśtawka oj tak i wspomnienie dzieciństwa :D

5. Z przyjemnością przeczytałam Twoje podsumowanie Moniś i obejrzałam te piękne kadry, w których pokazałaś swój rok <3 Widoki jak zawsze zachwycają <3 Ja też w zeszłym roku odkryłam markę D'Alchemy i mam nadzieję, że w tym będzie mi dane poznać inne jej kosmetyki :)

1. Kochana bardzo mi miło <3 Oj tak ja też mam plany poznania kilku ciekawych myślę kosmetyków ;*

2. To ja trzymam kciuki za realizację tych planów <3 :*

6. zazdroszcze... zawsze chcialam mieszkac u podloza gor. a alpy... majestatyczne widoki i ten klimat. pozdrawiam ;)

1. Dziękuje pięknie, góry są wspaniałe, ja jednak też kocham wodę i szum fal <3

7. Tylko pozazdrościć takiego sekretnego miejsca do odpoczynku nad kryształowo czystą wodą :))

1. Oj tak sama sobie zazdroszczę kochana, zwłaszcza latem kiedy wszędzie są tłumy, ja mam spokój ;)

8. Cudowne podsumowanie :)
    A piesek jest prześliczny.

1. Dziękuje pięknie Bogusiu, oj z psiakiem jest jeszcze dużo pracy, mam nadzieję, że uda nam się go wychować <3

9. Przyjemne podsumowanie, udanego 2021 roku :)

10. Świetne podsumowanie! Widzę, że Twój rok był udany mimo ciężkiej sytuacji na świecie <3

1. Dziękuje, nie narzekam na 2020 i życzę nam wszystkim, aby obecny był jeszcze lepszy ;D

11. uwielbiam takie rozświetlające makijaże :) piękna zima

1. Oj ja też kochana, im starsza jestem, tym bardziej doceniam rozświetlenie <3

12. Piękne zdjęcia, widoki, wspomnienia i Twoje makijaże :) Też jestem niezwykle zadowolona z kosmetyków D'Alchemy :)

1. Bardzo dziękuje Dorotko, zdecydowanie D'Alchemy mnie kupiło <3

13. Super podsumowanie i ładne zdjęcia. :)

1. Bardzo dziękuje i bardzo mi miło, że Ci się kochana podobało <3

14. Zazdroszczę takiego pięknego sekretnego miejsca na odpoczynek :) widoki i makijaże jak zawsze cudowne.

15. ale Ty zawsze jesteś turbo pozytywna! :D uwielbiam Twoje blyszcz ace makijaże <3

16. Piękne zdjęcia!!! Bardzo podoba mi się również makijaż letni, ten świetlisty - cudo <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

17. Monisiu cudowne podsumowanie!!! Nie byłam tu dawno u Ciebie, ale jestem z Tobą na insta :-) Życzę dalszego rozwoju i proszę uściskaj ode mnie Amigo :-)

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania