wtorek, 9 lutego 2021

Miracle Second Skin - Max Factor, Hit czy Kit?

 Witajcie moi kochani,
jakiś czas temu światło dzienne ujrzał nowy podkład wszystkim doskonale znanej marki Max Factor. Kosmetyki Max Factor znam od wielu lat i ogólnie bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, dlatego też postanowiłam z ciekawością poznać nowość i dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym wrażeniem tego podkładu. Jeśli jesteście ciekawi co to za gagatek, to zapraszam na poniższy wpis.


Podkład znajduje się w tradycyjnej tubce ze świetnie działającą pompką. Szata graficzna przywodzi skojarzenia z lekkością i luksusem, złote dodatki od zawsze towarzyszą marce Max Factor. W tubce mamy 30 ml kosmetyku.



Producent, wypuszczając ten kosmetyk, obiecuje nam długotrwałe i mocne nawilżenie, dobre krycie, długotrwały efekt bez uczucia produktu na skórze, bez efektu maski idealnie  się wtapiający w skórę.  Dzięki zawartości mleczka kokosowego oraz probiotyków podkład ten nie tylko ma spełniać funkcję upiększania, ujednolicania naszej skóry, ale też zadbania o nią w sposób pielęgnacyjny. Dodatkowo mamy tutaj filtr SPF 20.

Podkład ma przyjemną kremową i lekką formułę, mój kolor 03 Light, jest dość jasny neutralny i nie zmienia koloru w ciągu dnia. PL - 60.99 Zł , DE - 8.45 €, CH - 10.99 CHF




Na swoją skórę nałożyłam znaną mi pielęgnację i w dzisiejszym teście nie użyłam bazy pod makijaż.



A tak podkład Miracle Second Skin prezentuje się na mojej skórze.






Użyte kosmetyki:


- Podkład, Miracle Second Skin — Max Factor
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Bronzer,  Les Beiges 40 — Chanel
- Róż, 01 amp'd up apple — Clinique
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Błyszczyk, 172 — Chanel
- Maskara, 5 in one lash Genius — Avon


⭐ Zapraszam 




A Ty znasz nowy podkład Max Factor? Masz ochotę po niego sięgnąć?


Przesyłam buziaki,
Monika.



46 komentarzy:

  1. To dobrze że nie zmienia koloru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać różnicę przed i po, fajnie wygładza i ujednolica kolor cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i o taki efekt ostatnio mi chodzi <3

      Usuń
  3. Oglądałam Twój filmik, świetnie się zapowiada ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go testować, ale na skórze wygląda bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, a jak z trwałością u Ciebie? Napisz też koniecznie czy się nie wyświeca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystkie odpowiedzi znajdziesz w filmiku, dodam, że makijaż robiłam o 9 rano, a podsumowanie po 21 ;)

      Usuń
  6. Podkładu nie miałam. Z chęcią bym wypróbowała, jak każdy nowy kosmetyk :D, tylko nie wiem czy dla mnie nie byłby zbyt mało kryjący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co chcesz zakryć kochana, ogólnie od takich rzeczy mam korektor, a podkład ma mi wyrównać koloryt skóry i ujednolicić ją i to ten kosmetyk robi fenomenalnie <3

      Usuń
  7. Wygląda bardzo ładnie! Zaciekawił mnie ten produkt :D Chociaż obiecałam, że nie kupię nic nowego, to teraz już mam duże wątpliwości czy aby się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli szukasz sprawdzonego podkładu dobrego i na zimę i na lato, to polecam Ci ten :D

      Usuń
  8. Fajna propozycja na co dzień! :) Chętnie przetestuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh so lovely makeup darling
    Cute style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, naturalny efekt daje ten podkład :) Cały makijaż delikatny i idealny na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że ten podkład bardzo mnie ciekawi, więc z przyjemnością obejrzę Twój film Kochana :) Tym bardziej, że na zdjęciach wygląda naprawdę ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci polecam ten podkład, myślę, że zaczaruje Cię tak jak i mnie <3

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię go jest taki świeży delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się efekt, jaki daje ten podkład. Z chęcią bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ale szczerze mówiąc nie sięgam po niego zbyt często 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A to dlaczego? U mnie gości non stop odkąd go poznałam :D

      Usuń
  17. Nie miałam tego podkładu, w sumie nawet gonie widziałam w sklepach. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda. :)
    Ściskam gorąco,
    Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że jest w Rossku na promocji, więc tym bardziej uważam, że warto go poznać. Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  18. Mam w planach go kupić bo wygląda na podkład idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od dłuższego czasu waham się nad jego zakupem i powstrzymuje mnie jedynie przymus noszenia maseczek - wolę mieć bardziej wytrzymałe podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jak już ten maseczkowy szał się skończy, to z mojej strony bardzo polecam :D

      Usuń
  20. Bardzo fajny efekt!! Taki kobiecy, delikatny. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania