czwartek, 24 maja 2018

Ślubny makijaż Boho — Romantyczny + wyniki Konkursu!!!

Witajcie moi kochani,
zbliżamy się do końca jednego z bardzo romantycznych miesięcy. Zapytacie zapewne, dlaczego uważam, maj za romantyczny? Odpowiedź jest prosta, to słynny miesiąc ślubów, majówka i dużo wolnych dni skłaniają nas do częstszych wspólnych i romantycznych chwil. Długie koronkowe sukienki, wianki z polnych kwiatków, warkocz bądź niedbale związane włosy i do tego delikatny makijaż, to cały styl Boho, na który już od pewnego czasu wciąż trwa moda. Dlatego ja zapraszam Was właśnie na tutorial takiego romantycznego makijażu w tym stylu.


Makijaż ślubny z niebieskim akcentem —> TUTAJ


Zapraszam Was również na makijaż z akcentem niebieskiego, który wykonałam w zeszłym roku. Obecna propozycja nie jest ostatnią w tym roku i myślę, że znajdzie wielu zwolenników nie tylko z okazji ślubu ;)




Na moją twarz nałożyłam kolejno sztyft do zminimalizowania porów (notabene bardzo fajny produkt), dalej mieszankę: podkład Max Factor z odrobiną białego miksera od NYX. Pod oczy i środek twarzy wklepałam korektor Fit Me, przypudrowałam go transparentnym pudrem prasowanym od Avon, a na całą twarz nałożyłam nowość marki Trand It (DM) sypki puder z efektem holo. Pięknie odbija światło i dobrze utrwala makijaż. Brwi tutaj wypełniłam pomadą od MUR, a kontur wyrysowałam kredką TotalTemptation od Maybelline.



OCZY 


1. Dolną linię brwi wyostrzyłam przy pomocy odrobiny korektora oraz wyrównałam nim koloryt łuku brwiowego, a następnie przypudrowałam cieniem „Brulé” marki MAC.
2. Na całą powiekę ruchomą wklepałam kremowy, metaliczny cień w kolorze delikatnego różu „02 Lidli Rose Pearl” - NYX
3. W zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki nałożyłam jasny brudny róż „Nuanced History” z paletki Café od Zoeva.
4. Ruchomą powiekę delikatnie oprószyłam „Brulé”, aby w moim przypadku dodać jej trwałości oraz delikatnie zmatowić uprzedni błysk.
5. Zewnętrzny kącik przyciemniłam brudnym różem „Tasting Note” z paletki Café.
6. Na uprzednio nałożony brudny róż nałożyłam delikatnie cień „Sketch” z palety Urban Decay Full Spectrum.
7. Aby delikatnie ożywić makijaż oka, poprzedni cień roztarłam cieplejszym cieniem z tej samej palety o nazwie Paranoia".
8. Dolną linię wodną pomalowałam beżową kredką Wonder Pencil od NYX.
9. Na dolną powiekę nałożyłam „Tasting Note” z palety Zoeva Café.



10. Cień na dolnej powiece roztarłam cieniem z tej samej palety Nuanced History".
11. W zewnętrzny kącik oka nałożyłam pięknie opalizujący i trudny do uchwycenia cień marki Neve Cosmetics o nazwie Vodka".
12. Górną linię rzęs przyciemniłam cieniem „Delirious” z palety Urban Decay Full Spectrum.
13. Rzęsy wytuszowałam maskara TotalTemptation marki Maybelline.
14. Makijaż oczu wykończyłam doklejając (nieszczęsne i nieforemne) rzęsy z Aliexpress.



Tak prezentuje się skończony makijaż oczu:




Do wykończenia makijażu twarzy użyłam delikatnego bronzera oraz intensywnego, ciepłego różu z paletki Sephora.



Na szyty kości policzkowych, skronie, łuk Kupidyna oraz szczyt nosa nałożyłam mój ostatni hit, czyli piękny opalizujący rozświetlacz marki L.O.V. o idealnym brzoskwiniowym blasku.



Mając na uwadze, że ten makijaż jest również użytkowy na środek ust delikatnie wklepałam odrobinkę płynnej, błyszczącej pomadki (wklepana palcem daje efekt tintu) „Fuschia Drama 401” od L'Oreal Paris, a na nią nałożyłam błyszczyk powiększający usta „Volumizing Lip Booster” od Catrice.
Całość utrwaliłam Fix+ od MAC.








Użyte kosmetyki:


- Podkład Healthy Skin Harmony (Beige 55) — Max Factor
- Pro
 Foundation Mixer (White) — NYX
- Sztyft
 minimalizujący widoczność porów, Insta Ready — Trend It (DM)
- Korektor, Fit Me (10) — Maybelline
- Puder
 odcień Cool — Avon
- Puder
 sypki, fiksujący Holo — Trend It (DM)
- Bronzer i Róż, paletka Blush Sculpting — Sephora
- Rozświetlacz
, paleta LOVlights — L.O.V.
- Płynna pomadka Fuschia Drama 401 — L'Oreal Paris
- Błyszczyk
 Volumizing Lip Booster — Catrice
- Fix
 + — MAC




- Pomada do brwi, Ultra Aqua Brow Tint — Make Up Revolution
- Kredka
 do brwi, TotalTemptation — Maybelline
- Cień
 do powiek w kremie, Rose Pearl — NYX
- Cień
 do powiek, Brulé — MAC
- Cień
 do powiek, Vodka — Neve Cosmetics
- Paleta
 Café — Zoeva
- Paleta
 Full Spectrum — Urban Decay
- Kredka
 Wonder Pencil Light — NYX
- Tusz
 do rzęs, TotalTemptation — Maybelline





Mam nadzieje, że taki makijaż zdobędzie grono wielbicieli, gdyż skradł i moje serce 


A teraz czas na długo oczekiwane losowanie:



Wielkie gratulacje dla:

 COSMESFERA 


Proszę o kontakt i gorąco Ci gratuluję wygranej 



Przesyłam buziaki,
Monika.


60 komentarzy:

  1. ładny delikatny makijaż, idealny dla blondynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się delikatny, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, taki subtelny, ale fajnie podbija kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie delikatne, różowe malowidła :) Rozświetlacz wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to prawda ostatnio używam tylko tej paletki ;)

      Usuń
  6. Przepiękne jest te pierwsze zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo klimatyczne, pochodzi z darmowego banku zdjęć ;)

      Usuń
  7. Myslę, że nawet na ślub ładny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutelly :D

    the final result is amazing and your skin looks so flawless :D

    NEW TIPS POST | MOISTURIZER SÉRUNS LIKE MAKEUP PRIMERS? SAY WHAT? :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much my friend. This glow made settings powder with holo effect :D

      Usuń
  9. Makijaż, który lubię najbardziej <3 Wyglądasz w nim przepięknie :) Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż - taki delikaty i subtelny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż cudowny. Ja już po ślubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, ja również, ale można wykorzystać ten makijaż na inne okazje ;)

      Usuń
  13. uwielbiam takąkolorystyke na oczach! moje zielone tęczówki wtedy wyglądają na sto razy bardziej zielone niż są :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny i delikatny makijaż :)
    Cosmosfera - Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatny, subtelny...to jest to ! Piękny makijaż >3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej! :)
    A Tobie zdolności, bo makijaż jest piękny, kobiecy i delikatny, a przede wszystkim utrzymany w naszej ulubionej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Całkowicie moje kolory! Musze go odtworzyć na sobie!


    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zapraszam do korzystania z tutorialu :D

      Usuń
  18. Bardzo delikatny makijaż, w kolorach, które mi baaardzo odpowiadają;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! I fajnie dobrana ozdoba włosów. :-)

    Gratulacje dla Cosmosfera!

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatny, lubię takie :-) Bardzo do Ciebie pasuje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest bardzo ładny. Troszkę koloru, ale nie za dużo jednak. Ta paleta rozświetlaczy jest piękna. Muszę się w końcu do Drezna przejechać do DM, Lush i innych takich to może i L.O.V. upoluje, bo jak patrzę w internetach to raczej jej nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ogólnie Ci powiem kosmetyki marki L.O.V. są mi jakoś specjalnie nie znane, ale w tej paletce się zakochałam więc życzę Ci udanych łowów :D

      Usuń
  22. Bardzo fajny delikatny makijaż, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    have an amazing weekend sweet friend :D

    NEW #DRESSTOIMPRESS POST | CLEAN LINES ARE THE NEW BLACK :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny romantyczny look :) w sam raz dla blondynki

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks a lot :D

    fabulous as usual my friend :D

    NEW BRANDING POST | GAMILA SECRET: THE BRAND THAT YOU WILL LOVE TO MEET! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje serce też skradł ten makijaż! <3 Jest bardzo romantyczny i bardzo kobiecy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mie się ! :D Zwłaszcza to złotko w kąciku- ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Uwielbiam takie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, myślę że taki makijaż z pewnością znajdzie wiele zastosowań, niczym taka letnia klasyka :D

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania