poniedziałek, 17 lutego 2020

MoroccanOil, luksus dla moich włosów?

Witajcie moi kochani,
dzisiaj będzie zwięźle i na temat. Jeżeli Wasze włosy wymagają szczególnej pielęgnacji, dodatkowo macie przesuszającą się i wrażliwą skórę głowy i lubicie luksusowe kosmetyki, to zapraszam na poniższy tekst.


Zacznę od tego, że z moją skórą głowy mam nie lada problem. Jest niesamowicie wrażliwa, przez co bardzo łatwo ją podrażnić i o wredny łupież nie trudno, za to moje włosy są długie, proste, poddawane zabiegom chemicznym, wysokoporowate i uwielbiają się plątać. Dlatego też jestem niezwykle ostrożna w doborze odpowiedniej pielęgnacji, jeśli chodzi o tą strefę. Obecnie poznałam 3 kosmetyki znanej marki MoroccanOil i chcę je Wam przybliżyć.


1. Szampon nawilżający


Szampon znajduje się w miękkiej plastikowej butelce z poręcznym korkiem. Szata graficzna, jak i w całej tej serii jest świeża i przywodzi na myśl wakacje w tropikach. Buteleczka zawiera 250 ml produktu, a sam kosmetyk jest mleczno różowy i ma przepiękny perfumeryjny zapach.

To, co mnie w nim zdziwiło, a następnie urzekło to jego działanie na moje włosy i skórę głowy. Podczas mycia zauważyłam, że nie pieni się jakoś wyjątkowo, powiedziałabym nawet, że dociera do skóry głowy, myje ją, a włosy delikatnie otula lekka pianka. Spłukuje się bardzo szybko i dokładnie bez dodatkowego tarcia. Mimo tak delikatnego zabiegu moje włosy oraz skóra głowy od pierwszego kontaktu z tym szamponem są wyraźnie oczyszczone i czuć świeżość.

Po kilku myciach zauważyłam, że moje włosy są bardziej lśniące, sprężyste, bardziej nawilżone i lejące się. Nawet delikatnie rozdwojone końcówki lśnią zdrowym blaskiem, a włosy łatwiej się układają. 


Info zgodne z moimi spostrzeżeniami: (mintishop)

-Poprawia elastyczność włosów
-Wzmacnia włosy od środka
-Nie zawiera szkodliwych składników
-Łagodna formuła odpowiednia do włosów farbowanych
-Polecany do codziennego stosowania
-Reguluje poziom nawilżenia włosów
-
Bogactwo naturalnych składników
-Spowalnia proces starzenia się włosów
-Penetruje wysuszone pasma włosów
-Wygładza i nabłyszcza
-Ułatwia układanie włosów
- Witamina A dogłębnie nawilża, a czerwone algi i cenny olejek arganowy intensywnie odżywiają zniszczone pasma.
- Szampon nie zawiera parabenów, siarczanów i fosforanów.


Pojemność: 250 ml lub 500 ml

PL (500ml) 139.90 Zł, DE (250ml) 26.49 €CH (250ml) 38 CHF


2. Intensywnie nawilżająca maska


Tutaj mamy maskę do włosów intensywnie nawilżającą, która ma bardzo treściwą i bogatą formułę oraz przyjemny (choć nie tak jak w przypadku szamponu) zapach. Kosmetyk zamknięty jest w odkręcanym pudełeczku o przyjemnej szacie graficznej.

Maska działa od samego momentu, kiedy nałożymy ją na włosy, czuć totalne zmiękczenie, wygładzenie i nawilżenie kosmyków. To, co mnie zauroczyło to fakt, że moje włosy bardzo szybko i łatwo schną oraz są pięknie lśniące i wyglądają na zdrowsze już po pierwszym użyciu, a ja lubię kosmetyki, gdzie na efekty nie trzeba czekać. Maskę nakładamy na wilgotne włosy i trzymamy w zależności od potrzeb, u mnie najczęściej jest to dosłownie 1-2 minuty i po tym czasie moje włosy na długo zostają nawilżone.


Info z którym się zgadzam w 100%: (mintishop)

-Pozostawia włosy miękkie i jedwabiście gładkie
-Ułatwia ich układanie
-Bogata, kremowa konsystencja
-Dogłębnie i długotrwale nawilża
-Pomaga przywrócić włosom wilgoć
-Regeneruje uszkodzone włosy
-Chroni włosy z przeciwutleniaczami
-Odżywia włosy i nadaje połysk
-Pięciominutowa kuracja regenerująca
-Bardzo wydajna receptura
-Formuła maski oparta jest na bazie silnych składników odżywczo –
 nawilżających - olejek arganowy nawilża, wygładza i ułatwia układanie włosów.
-Bogata formuła sprawia, że włosy stają się elastyczne, podatne na układanie i pełne blasku.


Pojemność: 250ml

PL — 139 Zł, DE — 38 €CH — 52.90 CHF


3. Olejek do suchej skóry głowy


Jestem wielką fanką różnych kosmetyków do skóry głowy, ale takich, które działają i nie podrażniają mojego wrażliwego skalpu. Ten olejek ma bardzo przyjemną lekką i nietłustą formułę oraz wygodną pipetę, dzięki której możemy go łatwo i szybko aplikować. Co do zapachu to tutaj mamy wyczuwalne nuty ziołowe (wydaje mi się, że tymianku), ale nie jest on mocno wyczuwalny na włosach czy skórze głowy.

Sposób użycia:
Po umyciu szamponem nanieść 4-6 kropli na skórę głowy i włosy i zostawić 5-10 minut. Następnie dobrze spłukać i nałożyć maskę.




Info:

- intensywnie nawilża włosy i skórę głowy
- przywraca
 zdrowy i naturalny wygląd włosom
- regeneruje włosy po całej długości


Pojemność: 45ml

PL — 121 Zł, DE — 36.99 €CH — 41.20 CHF


Włosy zaraz po umyciu i wysuszeniu (bez prostowania czy dodatkowych zabiegów):



Podsumowanie
Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej linii MoroccanOil i myślę, że sprawdzi się u każdego, kto dba o włosy i pragnie je dogłębnie nawilżyć. Bardzo polecam do włosów rozjaśnianych i farbowanych, mam wrażenie, że dzięki tej pielęgnacji kolor moich włosów odnawia się z każdym myciem.


Znasz kosmetyki MoroccanOil? 

Przesyłam buziaki,
Monika.



48 komentarzy:

  1. Nie jest do mojego rodzaju włosów obecnie, ale na pewno warto wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za czujność, już komentarz usunęłam <3

      Usuń
  2. Produktów nie znam, ciekawi mnie ich skład czy nie bazują na silikonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co wiem, że są bez SLS i SLES, bez parabenów :D

      Usuń
  3. Nie znałam do tej pory tych produktów. Jestem właśnie w fazie poszukiwań nowej odżywki do włosów- chętnie przyjrzę się tej marce bliżej. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te kosmetyki i muszę przyznać, że działają świetnie i są super jakości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy :) ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, dość drogie są te produkty, ale ta maska mnie tak kusi, że chyba wezmę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są niestety drogie, ale powiem Ci, że warto zainwestować ;D

      Usuń
  7. Te kosmetykki ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, aczkolwiek póki co niczego do włosów nie szukam ::

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek do suchej skóry głowy bardzo mnie zaintrygował, bo ostatnio zbyt wiele stosowałam kosmetyków do włosów, które ją przesuszyły i teraz czuję duży dyskomfort. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale już od jakiegoś czasu mam ochotę zakupić sobie właśnie tą serię nawilżającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja fryzjerka testowała chyba wszystko i powiedziała mi, że właśnie ta seria nawilżająca jest najlepsza ;D

      Usuń
  11. Nigdy nie korzystałam z produktów tej marki. Na szczęście obecnie mój skalp się uspokoił i nie mam z tym większych problemów. Za to moje kłaczki są mocno przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam wrażliwą skórę głowy, więc znam ten ból :P Ze wszystkim trzeba uważać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się i wiem jak szybko można sobie zaszkodzić :D

      Usuń
  13. JAk patrzę na te łądne opakowania, to od razu mam chęć wypróbować te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci Kochana, że kosmetyki tej marki kuszą mnie od dawna, ale po takiej rekomendacji, to ja już koniecznie muszę je wypróbować :D Ciekawi mnie zwłaszcza maska, ale i szampon też bym z chęcią poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana szczerze Ci je polecam myślę, że w duecie jeszcze lepiej działają i dodatkowo nie obciążają i nie przyspieszają przetłuszczania się włosów, a robią swoje <3 :*

      Usuń
  15. O tych kosmetykach też widziałam wiele pozytywnych opinii. Oni teraz wypuścili też kolorowe odżywki do włosów. W sensie odżywki barwiące np. na różowo. I ponoć też nie niszczą włosów, a dają piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam o tym, chętnie sobie taki toner kupię :D

      Usuń
  16. słyszałam o tych produktach ,ale po przeczytaniu Twojego wpisu chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu tekstu - myśle, że to produkt stworzony dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. No, coś takiego co odżywi i uelastyczni włosy jest mi potrzebne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczególnie zainteresowała mnie ta maseczka do włosów- wciąż zmieniam i szukam najlepszych rozwiązań dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kochana polecam, moje włosy od razu zyskały zdrowy wygląd i mam wrażenie, że mniej się też elektryzują :D

      Usuń
  20. Nie miałam tych produktów, ale kiedyś seria morocanoil zniszczyła mi skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, a wiesz co to za seria była? Będę jej unikać :(

      Usuń
  21. Bardzo spodobał mi się ten szampon nawilżający. Być może kiedyś go kupię a nawet zrecenzują. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bezbłędnie napisane. Przed czytaniem miałam odrobinę wątpliwości, lecz wszystko przedstawione tak, że prędko zrozumiałam, o co chodzi. Jeśli inne wpisy trzymają pokrewny poziom, to poniekąd tutaj jeszcze w przyszłości zerknę.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania