czwartek, 6 lutego 2020

Paleta IMAGIC PROfessional cosmetics, czy warto się na nią skusić?

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym wrażeniem i makijażem, jaki wykonałam przy użyciu palety IMAGIC PROfessional cosmetics, którą dostałam w paczce od Bogusi. Dziękuje Ci pięknie, a Was zapraszam na chwilę w moim towarzystwie.


Sama paleta prezentuje się bardzo zgrabnie i poręcznie. Mamy tutaj kartonowe opakowanie a wewnątrz dobrej jakości lusterko oraz 16 cieni o różnym wykończeniu.



A tak cienie prezentują się w przybliżeniu:


CLASSIC — jasny, neutralny beż, cień matowy, pudrowy.
WINKY — karmelowy cień o suchej i twardej formule. Bardzo słabo przenosi się na skórę.
REBEL — piękny, intensywny metalik, cudownie miękki i jedwabisty. Wyraźny kolor koralowej czerwieni.
SMOKED — twardy, szorstki cień matowy w palecie o wiele ciemniejszy niż na skórze, bardzo wytrąca się pigment.
MALLOY — perłowy cień w palecie wygląda na szampański, a na skórze wybijają się brzoskwiniowe tony. Totalnie mój ulubiony z całej palety.
HUNG — matowy cień o suchej formule. Na pierwszy rzut oka o przyjemnej lawendowym kolorze, na skórze jednak wypada pastelowo i wpada w różowe tony.
BUBBLE — cudowny metaliczny wręcz foliowy cień, duochrom, o pięknym głębokim kolorze wina.
VAMP — w palecie piękny czekoladowy brąz z domieszką bordo, niestety bardzo suchy cień o słabej pigmentacji. Cień matowy.
SINGH — czysta folia, piękny, intensywny i mocno błyszczący cień w kolorze starego złota.
PROFESH — cień matowy o ceglanym kolorze, dość dobry pigment.
WINE — cień matowy o przyjemnym brązowym kolorze niestety bardzo suchy i słabo napigmentowany.
DRAMA — w palecie intensywnie bordowo-buraczkowy mat, niestety na skórze zwłaszcza powiece wytrąca się w ciepły fiolet i gubi pigment.
DRIVE — Kolejny metaliczny cień, który zachwyca miedzianym kolorem i miękką przyjemną formułą, doskonały pigment.
BOLD — w palecie intensywnie brązowy na skórze to kawa z mlekiem, suchy i twardy cień matowy.
GARICA — Satynowy mat o świetnej pigmentacji i przyjemnym intensywnym brązowym kolorze z lekką poświatą.
POWL — niepozorny matowy cień w palecie, jak i na skórze nie daje intensywnej czerni, za to bardzo przyjemny w makijażu. Pięknie nadaje głębi spojrzeniu.



Oto skończony szybki makijaż z użyciem tej palety:










Kosmetyki użyte w tym makijażu:


- Baza, Porefessional — Benefit
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Lumi Sparkling Dust — Hean
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
Cienie z palety IMAGIC PRofessional
- Róż, Papa Don't Peach — Too Faced
- Bronzer,  Les Beiges — Chanel
- Pomadka, 15 Lead The Way, Super Stay — Maybelline
- Baza pod cienie — Sephora 
- Maskara, The Falsies Lash Lift — Maybelline
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Żel do brwi, light — Manhattan
- Fixer — MAC


Zapraszam na kilka minut ze mną <3



PL — 69 Zł, DE — 18.95 €


Jestem ciekawa czy Cię kusi ta paleta i czy lubisz taką kolorystykę? Czego oczekujesz od cieni do powiek?


Przesyłam buziaki,
Monika.



62 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż :) ciekawa jest ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorystyka. Ale aktualnie nie szukam nowej paletki. Może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż :) niech Ci dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem, ale jakoś nie potrafię się malować cieniami. Jedynie rzęsy i kreska. Ogladam tutoriale i wydaje się, ze to proste, a jednak nie dla mnie :( Ale kolorki śliczne <3
    VISSIEN.blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci slogan, ale "praktyka czyni mistrza" i warto czasem dać sobie czasu i się pobawić <3

      Usuń
  5. Super się przedstawia ta paleta.IMAGIC mnie interesuje bo to oficjalna marka, a nie jakieś podróby. Mam od nich pigmenty i gąbkę i są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o na tą gąbkę to mam wielką ochotę, chyba bardzo poleca ją Kitulec ;)

      Usuń
  6. ładny makijaż, na tych pierwszych zdjęciach wyglądasz jak laleczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, dobre rozjaśnienie zdjęcia i mamy to ;D

      Usuń
  7. Piękne kolory cieni, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka ma bardzo ładne kolory, na pewno bym jej używała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prezentuje się ta paleta, zwłaszcza na swatchach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się prezentuje i makijaż, jak zawsze w Twoim wykonaniu fajny :). Jak tak patrzę na kolorystykę, to w sumie prawie całą bym wykorzystywała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolorystyka i jaki ładny makijaż zmalowałaś <3 Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka totalnie mi nieznana, ale kolory w paletce wyglądają super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo szybko się nimi robi makijaż, więc tutaj wielkie zaskoczenie :D

      Usuń
  13. Paletka prezentuję się bardzo ładnie! Piękny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyka jak najbardziej moja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością obejrzę film z makijażem, do weekendowej kawki, Kochana <3 Bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne w paletce i jestem ciekawa, jak się pracowało z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Ci się podobało Madziu? <3

      Usuń
    2. Tak Moniś, bardzo <3 I jak zawsze, podziwiam Twoje zdolności :)

      Usuń
    3. Dziękuje bardzo kochana <3 <3

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się intensywność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolorystyka palety. Na pewno stworzysz przy jej pomocy mnóstwo pięknych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszy mnie, że absolutnie mnie nie kusi, bo powinnam pójść na kosmetyczny detoks :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda na swatchach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory są fantastyczne ! i mega mnie kusi ta paleta ;) dawno nie widziałam tak fajnej kolorystycznie palety ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie jest skomponowana, polecam, myślę, że spełni i Twoje oczekiwania :D

      Usuń
  21. Pierwszy raz widzę tę paletę, ale kolory ma bardzo ładne. Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki/paletki ale kolory są obłędne. Szkoda, że ja nie zrobiłabym z nich uzytku

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nie znam tej marki, ale z miłą chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż zmalowałaś! Nie mam teraz zapotrzebowania w cienie, ale paleta bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż!

    Kolory w tej palecie też są fajne. Większości używałabym - różów akurat nie, bo mnie w nich nie jest tak dobrze, jak Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię takie kolory :) swatche wyglądają naprawde nieźle! jeśli chodzi o cienie do powiek to najbardziej zależy mi na ich pigmentacji i na tym, żeby się za bardzo nie osypywały. Mimo, że najpierw maluję oczy a potem resztę twarzy, to i tak jest dla mnie zawsze kłopotliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem przyjemne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania