poniedziałek, 24 sierpnia 2020

D'Alchemy — kosmetyki innego wymiaru?

Witajcie moi kochani,
jak zapewne wiecie z wpisu o moich nowościach, w Lipcu dzięki wspaniałej StellaLily oraz marce naturalnych kosmetyków D'Alchemy stałam się posiadaczką trzech produktów tej marki. W dzisiejszej notatce opowiem Wam moje pierwsze spotkanie z tą marką i czy rzeczywiście uważam, że są to wyjątkowe kosmetyki i dlaczego?


D'Alchemy jest to marka naturalnych i organicznych kosmetyków działających przeciwstarzeniowo. Produkty tej marki są przyjazne weganom i środowisku naturalnemu. Poniżej znajdziecie trzy kosmetyki tej marki i moje subiektywne opinie.


Essential Body Balm


Jako pierwszy przedstawiam Wam balsam do ciała o wyjątkowo lekkiej formule i cudownym odświeżającym zapachu cytrusów. Sam produkt znajduje się w szklanej, ciężkiej butli ze świetnie działającą pompką. Szata graficzna kosmetyków D'Alchemy nawiązuje do laboratoryjnych butelek na składniki, w kolorze czarnym z białymi napisami i szczegółami na opakowaniu. Sam balsam ma lekko żółty bardziej écru kolor, super szybko wchłania się i pozostawia moją skórę nawilżoną na długie godziny. Jeśli nakładam go rano, to do wieczora czuję to nawilżenie, a jeśli na noc to rano moja skóra nadal odczuwa zbawienny wpływ tego kosmetyku. Moja skóra na ciele jest ekstremalnie wysuszona, dlatego uwielbiam wszystkie kremy, balsamy, które widocznie i odczuwalnie o nią dbają, ale nie znoszę uczucia lepkości, ani tym bardziej oblepienia ciała. W tym przypadku o takim skutku nie ma mowy, przez co uwielbiam ten balsam i mogę śmiało powiedzieć, że zarówno przy upałach, jak i chłodniejszych dniach sprawdza się rewelacyjnie.

Balsam, pojemność — 200 ml, cena — 219 zł.






Purifying Facial Cleanser


Jeśli nie wiecie, to moja skóra twarzy należy niestety do tych z rodzaju bardzo wrażliwych, szybko można ją podrażnić, lubi się zapychać i wiecznie potrzebuje nawilżenia. Dlatego bardzo zwracam uwagę już od samego początku, czyli jej mycia, na to, czym ją traktuję. Ten kosmetyk wywarł na mnie niesamowite wrażenie, nie dość, że jest bardzo odświeżający i przyjemny w użyciu to ten żel do mycia buzi doskonale oczyszcza i koi moją skórę. O podrażnieniach nie ma tutaj żadnej mowy. Po jego użyciu moja cera jest widocznie rozjaśniona, oczyszczona, odświeżona i pozbyta zmęczenia czy szarości. Sam żel oprócz przyjemnej dla moich oczu szaty graficznej posiada świetnie działającą pompkę, która dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Żel ma również doskonałą formułę, nie jest zbyt zadki, ale też nie zakleja pompki i nie strzela. Dla mnie to drugi tego typu kosmetyk (na równi z Bio od marki Garnier), który doskonale dogaduje się z moją bardzo wymagającą cerą.

Żel do mycia twarzy, pojemność — 125 ml, cena — 89 zł.





Hydrating Dew Toner



Tonik to kosmetyk, który ma za zadanie tonizować i przygotować naszą skórę do dalszej pielęgnacji. Przyznaję się bez bicia, że zdarza mi się pomijać ten krok. Wynika to poniekąd z faktu, że moja skóra jest wybredna i często toniki ją podrażniają. Ten nawilżający i odświeżający tonik to taka mgiełka, która daje przyjemne uczucie na skórze w obecnych upalnych dniach. Odczuwam również jej nawilżającą moc, a przyjemna, mała buteleczka jest urocza i bardzo poręczna, dodatkowo ma atomizer, który pozwala rozpylić kosmetyk niczym woalka. Zapach tego toniku również mi odpowiada — jest ziołowy, ale nie drażniący powiedziałabym taki ekskluzywny. Rozpylony na oczyszczoną, suchą skórę stanowi świetną bazę pod krem, znacznie wzmacnia i przedłuża efekt nawilżenia.

Tonik, pojemność — 30 ml, cena — 65 zł.




Z tego miejsca z całego serca pragnę jeszcze raz podziękować Sylwii (StellaLily) oraz marce D'Alchemy za tak przyjemną przesyłkę. Nie omieszkam wspomnieć, że paczka była przepięknie zapakowana z dbałością o każdy szczegół, a w jej wnętrzu oprócz tej trójki znalazło się wiele próbek doskonałych kosmetyków D'Alchemy. Według mnie te kosmetyki to naturalna rewolucja na rynku kosmetycznym, wizualnie wyglądają bardzo elegancko i tak „czysto”, natomiast wnętrze zachwyciło mnie urzekającymi zapachami oraz cudownym działaniem i efektami na mojej skórze. Z czystym sumieniem Wam polecam, choćby zakupić jeden kosmetyk i się z nim zapoznać. Jestem pewna, że ja nie raz sięgnę po kolejne produkty, a ceny w tym przypadku są jak najbardziej adekwatne do jakości.



Czy znasz kosmetyki D'Alchemy? Może masz już swojego ulubieńca?


Przesyłam buziaki,
Monika.


P.S. Ja teraz udaję się na tygodniowy urlop, dlatego zapraszam Was na mój Instagram, tam jestem codziennie, a na blogu spotkamy się za tydzień. Buziaki 💋




42 komentarze:

  1. bardzo lubię ten żel oczyszczający, często używam go w parze z foreo luną :) już mi się kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak doskonale oczyszcza, też jestem nim oczarowana :D

      Usuń
  2. Miałam tylko jeden produkt tej marki, ale kusi mnie dalej ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta marka. Chętnie przetestuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelu do mycia twarzy szczególnie jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel do mycia fajny. Podobał mi się jego zapach. Świetnie rano pobudzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że właśnie w porannej pielęgnacji najlepiej się sprawdzi ;D

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tego kosmetyku. Ogólnie mam skórę dość wrażliwą, nie lubię eksperymentować. Natomiast dużo pozytywnego o tym słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo znałam firmę, nie miałam kosmetyków, ale słyszałam że są dobre ;)
    Życzę miłego wypoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, mnie zauroczyła ta marka. Bardzo dziękuje kochana <3

      Usuń
  8. Prezentuje się świetnie, chciałabym ją kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel do mycia twarzy i krem pod oczy to są moje wybory tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie Cię rozumiem, mnie ten krem pod oczy kusi niemiłosiernie hahaha :D

      Usuń
  10. Nie znam marki, ale kosmetyki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że to świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca wiem, co masz z tymi prezentami, ale w tym przypadku śmiało możesz kupować ;)

      Usuń
  12. słyszałam wiele dobrego o tej marce ale niestety jeszcze nie poznałam ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam z blogów i instagrama, osobiście nie miałam jeszcze przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, te wszystkie zachwyty są prawdziwe :)

      Usuń
  14. Kiedyś na pewno wypróbuję ich produkty, bo ciekawią mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam wcześniej możliwości testować tych kosmetyków, w sumie pierwszy raz o nich słyszę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dużo słyszałam dobrego na temat tej marki, ale nic nigdy nie miałam :D
    udaneog urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kojarzę kosmetyki D'Alchemy i mam kilka z nich na liście - szczególnie krem pod oczy i chyba w końcu się skuszę. Słyszałam mnóstwo mega pozytywnych opinii o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aga, ten krem też za mną chodzi i myślę, że się na niego w końcu skuszę. Po poznaniu tej trójki mam wielką ochotę na więcej <3

      Usuń
  18. Kosmetyki wyglądają pięknie, lubię taki minimalistyczny design ;) Najbardziej kusi mnie tonik, miałam już miniatury balsamu do ciała i choć zapach był boski, to jednak działanie mnie nie satysfakcjonowało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi krem pod oczy, co do balsamu każdy ma inne wymagania. U mnie idealnie ukoił skórę po lekkim poparzeniu słonecznym i mocno, bardzo mocno nawilża i o to mi chodzi <3

      Usuń
  19. Balsam również mam i kocham miłością wielką <3 Natomiast dwa pozostałe kosmetyki, bardzo mnie ciekawią :) Miałam też próbkę koncentratu pod oczy i kremu do twarzy, które są niesamowicie przyjemne i na pewno kiedyś się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana ja właśnie jestem bardzo ciekawa tego słynnego już kremu pod oczy <3

      Usuń
  20. miałam peeling tej marki i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam tą firmę :) Jak na razie miałam tylko próbki, które muszę w końcu zużyć :) Miałam od nich próbkę kremu o pięknym ziołowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania