czwartek, 13 sierpnia 2020

Powrót do minerałów, ale czy udany? Bielenda — Vegi Flumi 🍓

Witajcie moi kochani,
przyszedł ten wyczekiwany moment, aby po wielu latach znów skusić się na produkt mineralny. Niestety w przeszłości kosmetyki mineralne bardzo źle współgrały z moją cerą podkreślając jej strukturę czy brzydko się osadzając. Postanowiłam dać jednak szansę nowemu podkładowi marki Bielenda, właśnie mineralnemu tak bardzo powszechnie zachwalanemu obecnie w sieci, ale czy mnie przekonał? O tym dzisiaj!


Podkład znajduje się w miękkiej i przyjemnej wizualnie tubce bez wymyślnych aplikatorów. Na opakowaniu mamy również najważniejsze informacje dotyczące produktu.


Podkład ma gęstą bardzo kremową formułę, mój kolor 02 Naturalny Beż, tak jak wskazuje nazwa, jest naturalny i nie zmienia koloru w ciągu dnia. PL - 15.99 Zł



Swoją skórę przygotowałam pod makijaż nakładając znaną mi letnią pielęgnację. W dzisiejszym teście nie użyłam bazy pod makijaż.


A oto jaki efekt uzyskałam nakładając podkład mineralny marki Bielenda na swoją skórę.









Użyte kosmetyki:


- Podkład, Vege Flumi Fluid Mineralny — Bielenda
- Rozświetlacz, Lunch Money — ColourPop
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Róż, Soft Peach — Avon
- Bronzer,  Les Beiges 40 — Chanel
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Maskara, Perversion — Urban Decay
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Żel do brwi, Light — Manhattan

- Błyszczyk, 002 — Gosh



🍓🍓🍓 Zapraszam 🍓🍓🍓




Jestem ciekawa, czy już znasz ten podkład i jakie Ty masz na jego temat zdanie?


Przesyłam buziaki,
Monika.



38 komentarzy:

  1. efekt jest ok, masz ładną cerę. Jak będę miała chwilę nadrobię Twoje filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie ma w moim odczuciu za małe krycie, jakoś nie podzielam zachwytów. Czekam aż te kosnettyki będą miały krycie większe przy swoixh dobrych składach.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam zawsze pierwszą cienką warstwę i w miejscach, gdzie potrzebuję dodatkowego krycia dokładam podkładu. Ten można budować ;D

      Usuń
  3. Na ładnej buzi wszystko ładnie wygląda :) Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko, podoba mi się, że nie podkreśla struktury skóry ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Bielendę, ale jeszcze nie miałam od nich żadnej kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wydaje się ten podkład, ogólnie lubię kosmetyki z Bielendy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, myślę, że spokojnie można po niego sięgać ;D

      Usuń
  6. Mam go również, poleciła mi go klienta, więc postanowiłam spróbować bo jest tani, a w promocji to już całkiem. Razem z koleżanka byłyśmy pod jego wrażeniem, jednak na dłuższą metę moja skóra po nim zbyt mocno się świeci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, że się wyświeca, ja tutaj użyłam swojego sprawdzonego i lekkiego pudru od Fenty, ale pokombinuję również z silniejszym np. Gosh ;D

      Usuń
  7. Moim zdaniem podkład tej marki doskonale kryje powierzchnię skóry. Rezultat wygląda lekko i gładko. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na Twojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze uwazam, ze odpowiedni podklad dziala cuda :) Chociaz u Ciebie nawet i bez niego jest pieknie <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje, dobre światło (rozjaśnienie zdjęcia) działa cuda hahaha <3

      Usuń
  10. Znam, ale nie miałam :P
    Ładny makijaż, lecę oglądać filmik <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszedł makijaż ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, podoba mi się bardzo. Mam jeden podkład Bielendy i lubię, więc po ten też muszę koniecznie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twojej skórze tuż po aplikacji wygląda nawet fajnie, na mojej od razu mocno "plami" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja miałam taki efekt z poprzednim podkładem Bielenda ;D

      Usuń
  14. Super artykuł kochana. Zaryzykowąłam i kupiłam Vege Flumi z Bielendy. Zadowolona jestem, fajnie się rozsmarowuje, ładnie kryje, a i rzeczywiście buzia super rozświetlona. Dobra cena. Kolejny raz marka Bielenda mnie miło zaskoczyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło kochana, że jesteś również zadowolona :D

      Usuń
  15. Na zdjęciach wygląda naprawdę ładnie, a reszty dowiem się z filmiku :) Widzę, że marka Bielenda, ma ostatnio sporo ciekawych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już teraz mogę Ci go z czystym sumieniem polecić, co dziwne jest to mineralny podkład a sprawdza się bardzo dobrze na mojej skórze <3

      Usuń
  16. Czy nadaje się na prezent dla żony?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ten podkład!:) Ogólnie kosmetyki tej marki są naprawdę dobre i mają przystępną cenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie wszystkie kosmetyki tej marki się sprawdzają, ale ten podkład jest godzien zakupu ;)

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania