czwartek, 13 grudnia 2018

Blogmas 2018, #11 Moja inspiracja blasku i klimatu Świąt w wyglądzie

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z dużą ilością błysku. Czas Świąt Bożego Narodzenia to początek wesołego okresu w roku, zaraz po nim następuje Sylwester — przywitanie Nowego Roku oraz szalony karnawał. W poniższym wpisie pokażę Wam, w jaki sposób migoczące światełka na choince inspirują mnie w makijażu oraz stylizacji na tegoroczne Święta.


Makijaż pełen blasku na święta




Zdecydowanie dla mnie ten okres w roku jest najbardziej błyszczący, na początku pokażę Wam moją stylizację, w której wystąpię w te Święta. Bardzo dobrze czuję się w spodniach i miałam w planach zakupić jakiś fajny kombinezon, w sumie nadal ta myśl jest w mojej głowie i zastanawiam się nad takim strojem na Sylwestra, ale do brzegu... Dzień Wigilii spędzę razem z mężem w naszym mieszkaniu. Tutaj w Szwajcarii najbardziej uroczysty jest sam dzień Bożego Narodzenia, towarzyszące mu dni są bardzo spokojne i nad wyraz normalne. Ja jako polka, kocham magię i wzruszający klimat kolacji wigilijnej, nasze przepyszne potrawy oraz to, że możemy zasiąść wszyscy razem do wspólnego stołu i życząc sobie szczere i miłe życzenia podzielić się opłatkiem. Tutaj tej tradycji nie ma, 24 grudnia jest z reguły dniem pracującym i wszyscy cieszą się nadchodzącymi wolnymi dniami, to także szał zakupowych prezentów dla spóźnialskich i ogólnej bieganiny po sklepach jakby Świat miałby się skończyć ;) Tak jak wspomniałam ten dzień, spędzimy z mężem, zapewne odpoczywając, jedząc pyszną kolację i przygotowując niektóre dania na następny wieczór. Dzień Bożego Narodzenia to typowo rodzinne Święto, zarówno w Polsce, jak i Szwajcarii ten czas spędza się w gronie najbliższych, obdarowując się prezentami i wspólnie biesiadując przy kolacji. W tym roku to ja wraz z mężem będziemy gospodarzami tej uroczystości oraz to my przygotowujemy menu na kolację. W ten dzień stawiam zatem na granatową bluzkę z cekinów (Guess), dzięki krótkim rękawom będę czuła się swobodnie i elegancko w jednym oraz rezygnuję ze spodni na rzecz ołówkowej, eko — skórzanej spódnicy (s.Oliver). Cały Look uzupełnią pończochy (aby się nie zagotować podczas kolacji) oraz granatowe botki Tommy Hilfiger.





Moją całą stylizację uzupełni delikatna biżuteria, czyli złoty łańcuszek, obrączka i mój ulubiony pierścionek Bvlgari. W uszach znajdą się moje kolczyki z białego złota z diamentami oraz zegarek (Rolex, Air King).


Zapach, który będzie mi towarzyszył to również sprawdzone nuty, które są ze mną w tym zimowym okresie, czyli piękna AURA Mugler.



A teraz przejdźmy do makijażu...



OCZY: 


1. Pod łuk brwiowy nałożyłam odrobinę korektora, natomiast na całą powiekę wklepałam palcem niewielką ilość bazy pod cienie, która idealnie ujednoliciła koloryt skóry oraz oczywiście przytrzyma makijaż oczu.
2. Następnie całość zmatowiłam cielistym cieniem.
3. Skośnie ściętym pędzelkiem i granatowym, matowym cieniem narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs, a następnie od połowy do zewnętrznego kącika delikatnie roztarłam do góry.
4. Załamanie powieki zaznaczyłam jasnym, karmelowym cieniem.
5. Na górną i dolną linię wodną nałożyłam kredkę w odcieniu niebieskim.




6. Dolną linię rzęs od zewnętrznego kącika do środka powieki podkreśliłam granatowym, matowym cieniem. Dzięki temu połączyłam górną powiekę z dolną od zewnętrznego kącika oka.
7. Dolną powiekę na całej długości roztarłam karmelowym, matowym cieniem.
8. Na całą powiekę ruchomą, puchatym pędzelkiem nałożyłam, delikatnie łososiowy pigment z brokatem (NYXStunner).
9. Kącik wewnętrznego oka oraz łuk brwiowy zaznaczyłam jasnym rozświetlaczem.
10. Rzęsy podkręciłam zalotką i wytuszowałam mascarą Catrice.




A czy Wy macie już zaplanowaną stylizację? Na jaki kolor stawiacie w tym roku?



Przesyłam buziaki,
Monika.



76 komentarzy:

  1. Piękne oczka <3 Bardzo lubię takie makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze zaplanowanej stylizacji :( Na razie zastanawiam się nad dekoracją pokoju. Bardzo ładny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, u mnie w następnym tygodniu będzie totalne dekorowanie hihihi :D

      Usuń
  3. Ta granatowa bluzeczka cekinowa jest prześliczna! :) Pięknie ci w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż! Ja w tym roku zupełnie nie wiem, w co się ubrać. Zapewne postawię na granat 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat, jak u mnie jest zawsze dobry na taką okazję, dziękuje pięknie :D

      Usuń
  5. piękna bluzeczka i spódniczka, ja też stawiam na blask, dlatego moja kreacja na święta jest zielona z dodatkiem brokatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż :). Ja prawdę mówiąc, jeszcze nic kompletnie nie planowałam i nawet nie zastanawiałam się nad tym :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będziesz olśniewać podczas tegorocznych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, na pewno będę błyszczeć hihihi ;)

      Usuń
  8. ładny, stonowany makijaż, ja nie mam pojęcia co założę na Wigilię. kocham aliena, mam już kolejny flakon tych perfum, lubię angel, a kiedyś kupię AURĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, u Mugler to podstawa zimnych miesięcy. Alien, Angel, Muse i Aura wszystkie są niepowtarzalne i piękne <3

      Usuń
  9. Bluzeczka ma fajny kolor, makijaż tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż jest śliczny taki delikatny a jednak ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że są święta, bo umilają mi zimę, której nie lubię. Dodatkowo rozświetlam ją ładnymi dodatkami do garderoby. I oczywiście nigdy nie zapominam o makijażu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, delikatny, ale błyszczący makijaż :) Na święta idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż oczu :) ja w tym roku stawiam na czerwień :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i piękny makijaż Kochana <3 Na pewno będziesz się świetnie prezentować :) Ja też muszę już pomyśleć, co na siebie włożę ;) I znowu mnie zainspirowałaś, za co dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja na święta. Makijaż również świetny, pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne oczy. Przypomniałaś mi, że czas poszukać eleganckiej kiecki (wszystkie są jeszcze w workach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach bardzo dziękuje kochana, oj tak koniecznie, ale masz jeszcze tydzień <3

      Usuń
  18. U mnie zazwyczaj w Święta są elementy czerwieni - w stroju i na paznokciach. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje u mnie w zeszłym roku gościła właśnie czerwień <3

      Usuń
  19. Ja jeszcze nie wiem mam kilka stylizacji w szafie. Ale jest jeszcze trochę czadu wiec moze jeszcze cis nowego kupie

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    fantastic choices my dear :*

    NEW #DRESSTOIMPRESS POST | THE COATS FOR THE SEASON!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiś czas temu zrobiłem taki makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosty i szybki, idealny na gorączkę świąteczną ;)

      Usuń
  23. Jeszcze nie myślałam o tym, w co się ubiorę na święta ;) Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepła piżamka i kocyk na plecach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będziesz pięknie wyglądać. Śliczny makijaż. Ja jeszcze nie mam nic zaplanowane, wiem tylko w co ubiorę moje dziewczynki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie, one zapewne będą niczym księżniczki :D

      Usuń
  26. Thanks a lot :D

    have a nice day, my dear!

    NEW TIPS POST | XMAS MAKEUP EDITORIAL (EASY!)!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ostatnio bardzo często wybieram granat zamiast czerni ;)

      Usuń
  28. Często podobnie maluję oko - podoba mi się taki makeup.
    Zapachem mnie zainteresowałaś - flakon genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, a zapach jest totalnie obłędny <3

      Usuń
  29. Piękny zestaw i idealny makijaż na taką okazję. Aura mnie prześladuje - bardzo ją chcę ale obiecałam sobie, że nie kupię dopóki nie zużyję chociaż kilku buteleczek perfum :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie tak urzekła, że mam końcówkę 30 ml i mąż kupił mi duży flakon. Ten zapach bardzo działa na otoczenie, każdy (kobiety i mężczyźni) pyta się co to za perfumy ;)

      Usuń
  30. Interesujące perfumy i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wyglądasz. Ja jeszcze nie planowałam stroju, wiec pewnie będzie spontan :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba skorzystam z Twoich podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaż jak zwykle wyszedł ci cudnie kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Całość na pewno musiała wyglądać spektakularnie.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania