czwartek, 21 grudnia 2017

Piękna przed Świętami — Makijaż pełen blasku na święta, #9 Christmas Makeup

Witajcie moi kochani,
ten czas tak szybko mija i dziś przychodzę do Was z ostatnim wyzwaniowym wpisem. Przyznam się, że @Trustedcosmetics i @Różowa Szminka zrobiły kawał dobrej roboty, a na ten wpis ciesze się najbardziej, gdyż mogę pokazać Wam tutorial do propozycji makijażu na Święta. A na koniec czeka Was mały bonus ;)

Jestem przeszczęśliwa i bardzo się ciesze na najbliższe dni, które spędzam w gronie rodziny. Makijaż, który dla Was przygotowałam, chciałam, żeby robił wrażenie, a jako bonus na końcu znajdziecie propozycję drugą bardziej spokojną.
W obu makijażach nie znajdziecie:
Sztucznych rzęs — wiem, wiem jak pięknie wyglądają oczy z wachlarzem sztucznych rzęs, ja niestety jestem na wyjeździe i nie mam ani możliwości, ani też czasu doklejać rzęs. Postawiłam na swoje, zresztą w tym tak ciepłym i wzruszającym czasie sztuczne rzęsy nie są mi niezbędnie potrzebne.
Mocnych ust — nie oszukujmy się Święta to również pyszne, Polskie dania. Postawiłam na odcienie nude, które przy rodzinnych kolacjach nie będą zaprzątać mi głowy myślami o czerwonych zębach ;)


<3 Makijaż choinkowy <3

Krok 1.
Jako pierwszy krok zawsze przygotowuję swoją twarz, nakładając pielęgnację oraz bazę, w tym makijażu jest to baza nawilżająca.



Krok 2.
Aby uchronić się przed twarzą całą w brokacie, makijaż wyjątkowo zaczynam od oczu.

1. Jako pierwsze przykleiłam taśmę, aby wyznaczyć granice cieni. Jako baza posłużyła mi kredka w kolorze oliwkowym marki Sephora. Pięknie się rozciera i trzyma cały dzień.

2. Na moją bazę nałożyłam matowy cień w kolorze tak modnej butelkowej zieleni. Delikatnie roztarłam w górę.

3. Zewnętrzny kącik przyciemniłam czarnym cieniem marki Sephora, który zawiera drobny, zielony brokat. Załamanie również delikatnie pogłębiłam tym cieniem.

4. Na ruchomą powiekę wklepałam klej do brokatu marki NYX i obficie naniosłam piękny i mieniący się zielony brokat.

5. Górną granicę roztarłam ciepłym brązem i odkleiłam tasiemki.

----------------------- Wykonałam makijaż twarzy i powróciłam do oczu ------------------

6. Na dolną i górną linię wodną wylądowała czarna kredka marki Avon.

7. Kredkę na dolnej linii wodnej roztarłam w dół i pogłębiłam cieniem — matowej zieleni. Aby pogłębić dodałam delikatne muśniecie limonkowym cieniem marki Kiko Milano. Dobrze wytuszowałam rzęsy.

8. Podkreśliłam brwi kredka MAC Lingering oraz poprawiłam cieniem z paletki Genius Kit marki L'Oreal. Łuk brwiowy rozjaśniłam cieniem z palety the Basic Moment.

9. Wewnętrzny kącik oka rozjaśniłam odrobiną rozświetlacza.


Krok 3. 
Po skończonej górnej powiece, przechodzę do makijażu twarzy. Zwilżoną gąbeczką nakładam podkład.


Krok 4.
Pod oczy nakładam korektor oraz pudruje całą twarz.


Krok 5.
Dokańczam makijaż oczu (cały makijaż znajdziecie w Kroku 2), a dzięki kredce użytej jako mojej bazy uzyskałam wielowymiarowość cieni i błysku na oczach.




Krok 6.
Twarz konturuje przy użyciu bronzera, nakładam delikatny róż oraz rozświetlam szyty kości policzkowych delikatnie skronie, grzbiet nosa oraz górną wargę.


Krok 7.
Jako ostanie dokańczam usta. Najpierw używam konturówki, aby nadać im pożądany kształt, a następnie delikatnym błyszczykiem je wypełniam.

- I oto efekt końcowy -



Lista kosmetyków:
TWARZ
- baza nawilżająca — Strobing, PS (Primark)
- podkład oddychający — Lasting Finish Breathable (100 ivory), Rimmel
- korektor — Long Lasting (10 beige Clair), Chanel
- puder prasowany 3 w 1 - (Cool), Avon
- bronzer — Bahama mama, The Balm
- róż — Mark (soft Peach), Avon
- rozświetlacz - C-Pop, Becca


OCZY
- baza - kredka 09 Kaki, Sephora
- cień - Kush, Nyx
- cień ombre - 108, Kiko Milano
- cień czarny z brokatem - Endless Night N280Sephora
- cienie - Here to stayMake it last - The Basic Moment, Zoeva
- kredka - True Black, Avon
- klej do brokatu - Glitter Primer, NYX
- brokat - Vermouth EmeraldNYX
- tusz do rzęs - Big ShotMaybelline
- kredka do brwi - Lingering, Mac Cosmetics
- cień do brwi - Genius Kit (Light to medium), L'Oreal


USTA
 - konturówka - 2 Bois de Rose, Douglas
- błyszczyk - Mauve, H&M


<3 Makijaż w ciepłych tonach <3

Wiem, że makijaż w butelkowej zieleni nie każdemu przypadnie do gustu pomyślałam nad wyjściem numer dwa. I oto propozycja znacznie spokojniejsza oraz w ciepłych tonach. Makijaż oczu wykonałam przy użyciu palety Jacklyn Hill (Morphe) oraz pięknego pigmentu- Rose od MAC Cosmetics.








A na jakie kolory w makijażu Świątecznym Wy stawiacie?



Przesyłam buziaki,

Monika.



92 komentarze:

  1. Ależ ta zieleń pięknie podkręciła kolor tęczówki. Śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zielony cień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne makijaże, jednak ten pierwszy podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor zielonych cieni do oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, to kredka Sephora dała takie piękne podbicie cieni :D

      Usuń
  5. Zielony makijaż cudowny! Ta zieleń mnie zauroczyła i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, a nie byłam do końca przekonana do tego koloru ;)

      Usuń
  6. Łał ale extra to zielone oczko, pięknie się błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zieleń ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod tym względem lubię święta, przynajmniej wiem, że żona zrobi makijaż, na co dzień się nie maluje, więc doceniam taki moment

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tym bardziej mi miło, że mogłam jeszcze bardziej dodać kolorku do Waszych Świąt ;)

      Usuń
  9. Dlatego lubię święta, przynajmniej wiem, że żona zrobi makijaż. Na co dzień nie maluje się, więc doceniam rzadkie wyjątki.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny jest ten pierwszy :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, jak na sylwestra. Na wigilie ciut za mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na mocniejszy makijaż oczu, ale oczywiście sprawdzi się również na Sylwestra i karnawał ;)

      Usuń
  12. Ten z różem jest genialny i w moich ulubionych odcieniach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zapraszam, możesz się zainspirować <3

      Usuń
  13. ślicznie wyglądasz w tych makijażach :) Do mnie akurat nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam Twoją cierpliwość. Ja do takich rzeczy nie mam ręki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba makijaże piękne, a zieleń urzekajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne oko w tej zieleni. U mnie bedzie bez ekstrawagancji niestety - nie zdążyłam nawet nic kupic. Jedyny kolor to beda czerwone paznokcie :) dobre i to:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny makijaż choinkowy :-) Ta zieleń jest piękna i Tobie Moniko w nim pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne makijaże! Podobają mi się

    ~~~~~~>> Zapraszam do Siebie <<~~~~~~
    WESOŁYCH ŚWIĄT ,xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku postawię na delikatne złoto i ponadczasowe kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie podkreślone oczka! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    OMG :O the green smokey eye looks fantastic :o

    NEW REVIEW POST | YVES ROCHER: ILLUMINATOR LOOSE POWDER, WITHOUT SHINE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba makijaże są piękne. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdziła by się zieleń, bo nigdy nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki talent! Pierwszy mnie zachwycił. Ja kompletnie nie umiem posługiwać się cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i zapraszam do zabawy z makijażem ;)

      Usuń
  25. Ooo ciekawe propozycje makijaży. Ładne kolory cieni wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz w tych makeupach, chciałabym umieć sie tak umalować.. Ehh:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chyba nic nie kojarzy mi się ze Świętami jak czerwień i zieleń właśnie ;D

      Usuń
  28. Cudnie! U mnie będzie się świecić też :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, również życzę Ci wesołych i spokojnych Świąt <3

      Usuń
  29. Ładnie wyszło :-) Myślę, że zieleń jest bardzo niedoceniana w makijażu oka. Niestety wielu osobom niezbyt dobrze się kojarzy, a tymczasem kolor ten tworzy szerokie pole do popisu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Zielony brokat podibł moje serce :D Niedawno kupiłam czerwony i teraz żałuję, że zapomniałam przywieźć go do domu na święta...

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak czerwień i zieleń to kolory Świąt, życzę Ci wesołych i spokojnych Świąt <3

      Usuń
  31. Statystyczny mężczyzna będzie "przerażony" ilością kosmetyków, która używana jest do takiej stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, ale mam nadzieję, że efekt końcowy wynagrodzi początkowe palpitacje serca? życzę Ci wesołych i spokojnych Świąt :D

      Usuń
  32. Thanks a lot :D

    you are so talented :D

    NEW PERSONAL POST | FROM the BOTTOM of MY HEART this is my CHRISTMAS MESSAGE <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna zieleń i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne propozycje, ubolewam jedynie nad tym, że w pierwszej wersji w ogóle nie widać tego cudownego, złotego cienia (został całkowicie zakryty butelkową zielenią). Poza tym nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ten pierwszy cień, który delikatnie tylko prześwituje i nadaje cieplejszego tonu to kredka Sephory o kolorze khaki, taki właśnie był zamysł, ale widze, że muszę coś wyczarować z jej użyciem, bo na powiece prezentuje się pięknie <3

      Usuń
  35. Zielony piękny, jak już kiedyś pisałam, nie mam odwagi na takie kolorki, ale czasami latem maluję delikatne zielonkawe kreski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zacząć od małych kroków, ja dokładnie tak miałam z mocniejszymi kolorami na powiece :D

      Usuń
  36. Fantastycznie ujednolicona cera i piękne propozycje makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania