czwartek, 24 października 2019

Halloween is coming... Witch

Hex, Hex, Hex...
Witajcie moi kochani, czas biegnie nieubłaganie i wielkimi krokami zbliżamy się do Halloween. Z tej też okazji w tym roku stworzyłam dla Was metamorfozę, może mniej straszną, ale jak najbardziej wpisującą się w to święto. Czarownica to postać nieodłącznie kojarzona zarówno z Halloween, jak i czarami i zaklęciami, a jesienną nocą magia bardzo działa na naszą wyobraźnię i podświadomość.

Cała lista moich metamorfoz Halloween


A oto moja Czarownica












Kosmetyki użyte w tym makijażu:




- Baza — e.l.f.
- Korektor, Fit Me 06 — Maybelline
- Rozświetlacz, Magical Highlighter — Avon
- Puder, HD — NYX
- Bronzer,  Prime and Fine — Catrice
- Baza pod cienie — Sephora 
- Klej do brokatu — NYX 
- Cienie: Cullinan, Mintea, Power, Flourishing, Wealthy, Entitled, Cremated z palety Blue Blood — Jeffree Star Cosmetics
- Brokat, 01 — Kiko Milano
- Liner brokatowy, Disco DayDream — Urban Decay
- Kredka, Esmeralda — NYX
- Maskara, Unlimited — L'Oreal
- Kredka do brwi, Ash Brown — NYX
- Brwi w pudrze — Lash Brow
- Konturówka, Cyber World — MAC
- Pomadka, Vintage — NYX
- Krem, Cracked Skin


Zapraszam na film <3



Jaka postać Halloween chodzi Ci po głowie?


Przesyłam buziaki,
Monika.



48 komentarzy:

  1. No, no kochana jestem pod wielkim wrażeniem! Tylko mogę się zastanawiać ile czasu spędziłaś przy tworzeniu owej, genialnej stylizacji :) Mega inspirujesz, wielkie brawa dla Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana pięknie, powiem Ci szczerze, że akurat ta Czarownica powstała w jakieś max. 2 godzinki z nagrywaniem ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż, może być i na co dzień, a nie tylko na Halloween (po malutkiej korekcie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja na Halloween. Pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się całkiem fajnie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wczułaś się w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszła ta metamorfoza Kochana i doceniam pracę, jaką włożyłaś w jej przygotowanie <3 Z przyjemnością obejrzę filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje przepięknie Madziu i serdecznie zapraszam na filmik, mam nadzieję, że Ci się spodoba <3 <3

      Usuń
  8. Świetna charakteryzacja! :) Za mną chodzą zawsze kościotrupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje o tak szkielety to baaaardzo Halloweenowe klimaty ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł i kolor na oczach cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, przecudnie wyszedł ten makijaż!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie i nie jest przerysowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w tym roku postawiłam właśnie na bardziej naturalny Look ;)

      Usuń
  12. Lubię takie morskie, turkusowe odcienie :) Bardzo fajny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna czarownica, taka elegancka i subtelna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż. Niby wakacyjne kolory a doskonale pasują.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania