poniedziałek, 2 marca 2020

Inspiracje Lutego 2020

Witajcie moi kochani,
niesamowite jest to, jak szybko mijają dni. Wczoraj dosłownie obudziłam się i zorientowałam, że mamy już Marzec, więc to najwyższy czas, aby pożegnać szalony i przestępny Luty 2020.


Numer 1. Film


Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania dwa filmy, które obejrzałam w minionym miesiącu i jako pierwszy będzie to dramat z elementami komedii, czyli Everything Must Go (Na Sprzedaż) w roli głównej występuje niezawodny Will Ferrell. Film opowiada o trudnym temacie alkoholizmu i jego skutkach, jednak nie jest to typowy smutny film, znajdują się oczywiście zabawne momenty. Jako wielka fanka tego aktora z przyjemnością obejrzałam go w tej produkcji. Filmweb. Dramat, Komedia.

Cały film TUTAJ




Drugim filmem, który chcę Wam polecić to typowy thriller Talented Mr. Ripley. To historia o kradzieży tożsamości i związanymi z nią komplikacjami, w grę wchodzą tutaj zarówno emocje, jak i morderstwa. Z pewnością gratka dla wszystkich tych, którzy lubią takich aktorów jak: Matt Damon, Jude Law, czy piękna Gwyneth Paltrow. Filmweb. Dramat, Kryminał, Thriller.

Cały film TUTAJ


Numer 2. Piosenka


W Lutym nadal towarzyszył mi głos i rytm, a piosenki TRAP oraz REFLEXSaint JHN, zdecydowanie przeważały, jeśli chodzi o słuchaną muzę.



Numer 3. Zapach


W minionym miesiącu przyznaję, że poczułam pierwsze powiewy wiosny. Dlatego też sięgałam z przyjemnością po kwiatowo — drzewno — piżmowe zapachy, a jednym z nich jest TODAY marki Avon. Jak już wiecie, zapachy Avonu niestety nie trzymają się mojej skóry wybitnie długo, ale ten zapach jest znacznie bardziej intensywny i wprowadzał mnie w iście wiosenny nastrój.

Nuty zapachowe:
nuty głowy: kaktus, frezja, stefanotis
nuty serca: tuberoza, kwiat pomarańczy, hibiskus, strelicja, budleja
nuty bazy: piżmo, cedr, nuty drzewne, róża, nuty wodne


50ml
PL — 50.10 , DE — 16.90 €, CH— 13.40 CHF


Numer 4. Pielęgnacja


Moje przygotowania do sezonu letniego właśnie się zaczęły. Nie tylko zdrowe jedzenie, ale także nawilżona i gładka skóra z odrobiną słonecznego muśnięcia przywołuje na myśl słoneczne i ciepłe dni. Myślę, że jeszcze w Marcu opublikuję moje top 3 balsamów brązujących, ale już dzisiaj zdradzę Wam swojego faworyta w tej dziedzinie. Jest to Sun Touch marki Nivea, czyli pielęgnujący, dobrze nawilżający balsam o lekkiej i szybko wchłaniającej się formule oraz nadający subtelnej, naturalnej opalenizny. Olbrzymią zaletą tego kosmetyku jest brak smug oraz przepiękny tropikalny zapach jakże daleki od typowych smierduszków. Jestem ciekawa czy Wy już myślicie o sezonie letnim?

400ml
PL — 29.99 , DE — 4.95 €, CH— 7.95 CHF


Numer 5. Kolorówka



Wraz z wiekiem zmienia się nasza skóra oraz jej potrzeby, kiedyś miłowałam się w matowych podkładach, którym ufałam i których byłam pewna, że utrzymają moje sebum w ryzach i nic mi nie spłynie z buzi. Obecnie tamte czasy odeszły bezpowrotnie i pomimo iż moja skóra nadal jest mieszana, naturalnie się wyświeca w strefie T, to moje preferencje co do podkładów diametralnie uległy zmianie. Teraz stawiam na wyrównujące koloryt, lekkie podkłady rozświetlające, które na skórze są mało widoczne i wyraźnie ją odmładzają. Moim odkryciem i wielką miłością stał się podkład TOUCHE ÉCLAT marki YSL, który spełnia moje obecne wymagania i ma piękny jasny, neutralny i idealnie dopasowujący się kolor (B10) do mojej cery.

30ml
PL — 239 , DE — 49.49 €, CH— 59 CHF


Numer 6. Dodatek



Dodatkiem Lutego, z którym się nie rozstawałam, oczywiście był zegarek. Powiem Wam więcej, nadal nie zamierzam się z nim rozstawać, mimo dość siermiężnego wyglądu jest on bardzo wygodny, dodatkowo ma piękny głęboki zielony kolor z milionem diamentowego pyłku. A jest to Casio G- SHOCK, czyli na co dzień i od święta.

PL  DE  CH  US


Numer 8. Luty w kadrach

Niezależnie od pogody, kawa musi być

A po treningu najlepsza jest woda...

Makijaż czas start

Czas wyjść na randkę

Makijaż w kolorze Roku 2020 - Classic Blue

Makijaż paletą IMAGIC

Mój look po całym dniu

Dewy Makeup

Makeup no Makeup

Czas na zwiedzanie

Komu w drogę temu czas

Makijaż Walentynkowy

Mój Walenty <3

Romantyczna kolacja na Campingu

Gorsze...

... i lepsze dni


Tarta jarzynowa

Moja ulubiona forma kolacji


Najlepsze pączki to te zrobione z mamą

Tłusty Czwartek 


Kanton Jura

Most Seedamm na jeziorze Zurychskim (Zürichsee)

Lodowiec w Elm w kantonie Glarus

Greifensee

Las w Lutym

Pierwsze oznaki wiosny

Nowy poziom chodzenia

I sypnęło...




Kochani z powodów szaleństwa virusa na Świecie jak i ostatnich wielu przejść z pocztą postanowiłam w tym roku nie organizować upominku z okazji 3 rocznicy mojego bloga. Nie znaczy to jednak, że odeszłam od tego pomysłu. Myślę, że nadarzy się jeszcze okazja więc bądźcie czujni i bardzo Wam dziękuje za wspólne 3 lata <3



Przesyłam buziaki,
Monika.



24 komentarze:

  1. Zapach Today mnie się kojarzy z jesienią, nie wiedzieć dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. numer 5 ! makijaż jak zwykle cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak pachnie kaktus w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przeglądy
    Gratuluję 3 lat i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Lubię czytać Twój blog, oglądać zdjęcia, więc będę z Tobą nadal.
    Gratulacje 3 urodzin. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Bogusiu dziękuje i bardzo się ciesze, że ze mną jesteś <3

      Usuń
  6. Oj mnie też ten luty przeleciał bardzo szybko ;) Gratuluję Ci Moniś kolejnego, udanego roku na blogu oraz wytrwałości i pracy, włożonej w jego prowadzenie <3 Oby kolejne lata, obfitowały w wenę do tworzenia postów i filmów, a blogowanie, dawało Ci mnóstwo radości i satysfakcji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana pięknie, nie mogę uwierzyć, że stuknęły mi 3 lata :D Dziękuje za cudowne i szczere życzenia i mam nadzieję, że się spełnią, bo bardzo lubię blogowanie ;D <3

      Usuń
  7. Piękne inspiracje i zdjęcia :) Nie pamiętam, kiedy byłam na poczcie, też wolałabym tam nie chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko, no ja ostatnio z wysyłkami mam bardzo pod górkę ;)

      Usuń
  8. Fajny ten Twój luty, a makijaże jak zwykle rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam z niecierpliwością na post o balsamach brązujących :) luty w kadrach bardzo ciekawy :) pączków nie robiłam ale za to pierwszy raz na tłusty czwartek sama zrobiłam chruściki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i gratuluję, ja dawno nie robiłam chruścików, może nadrobię w następnym roku ;)

      Usuń
  10. jaki masz śliczny kubek w gwiazdki :-) uwielbiam zapach Today Avon, zresztaą tak samo jak Tommorow i Always

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, szukam właśnie coś bardziej wiosennego ;) Pozostałych zapachów niestety nie znam, ale ten Today daje rade :D

      Usuń
  11. swietne kadry! i piekne kwiaty ;oo! <33

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania