czwartek, 5 marca 2020

#GETtheLOOK - Wonderful Outstanding Marvellous Adorable Nice

Witajcie moi kochani,
kolejne święto przed nami i to Babskie Święto :) Z tej też okazji przedstawiam Wam swoją propozycję makijażu, bardzo kobiecego w różu, ale wydaje mi się, że proporcje szaleństwa zostały zachowane. Jest to makijaż kolorowy, ale także bardzo użytkowy.


Swoim zwyczajem zaczynam od nałożenia nawilżającej pielęgnacji na swoją skórę. W tym makijażu nie używałam bazy wygładzającej, ale nowość — krem rozświetlający.


A oto skończony makijaż:








Kosmetyki użyte w tym makijażu:


- Krem, Diamond Glow — AA
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Soft and Gentle — MAC
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Cienie z palety Late Summer — Sensique 
- Róż, 45 — Paese
- Bronzer,  Deep Bronze — Physicians Formula
- Balsam do ust, Rose Tint — Avon
- Baza pod cienie — Sephora 
- Maskara, The Falsies Lash Lift — Maybelline
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Żel do brwi, light — Manhattan
- Fixer — MAC


Zapraszam na tutorial <3



Jestem ciekawa, jak Tobie podoba się taki kobiecy makijaż oka w kolorze?


Przesyłam buziaki,
Monika.




32 komentarze:

  1. Piękny makijaż, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Pasują Ci takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, lubię takie kolory u siebie. :) ty wyglądasz w nich zjawiskowo. Chętnie spróbuję tak się pomalować

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze, pięknie :) Lubię taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię takie kolorki i takie makijaże <3 Trafiłaś Monia w dziesiątkę z tym makijażem :) Jutro będzie oglądane do popołudniowej kawki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Łukaszu, bardzo się ciesze, że Ci się podoba :D

      Usuń
  7. Prześliczny! Taki romantyczny :)
    Bardzo ładne kolorki, w takich nawet ja bym się dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. Mam ochotę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż kochana ♥
    buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! ależ CI pięknie w takich różach ;oo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrób może kiedyś coś brzydkiego co by mi głupio nie było, że też nie umiem tak ładnie :D
    A tę paletę Sensique uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, kochana zbieram się do zieleni, a to nie jest mój kolor, więc nie wiem jak wyjdzie ;D

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania