poniedziałek, 30 marca 2020

Wiosenne "cut crease"

Witajcie moi kochani,
kiedy za oknami robi się cieplej, a ptaki dają o sobie znać to najwyższy czas przywitać Panią Wiosnę. W dzisiejszym makijażu przemycę trochę koloru oraz techniki jest to makijaż z tak zwanym odcięciem, czyli "cut crease". Zachęcam do złapania za pędzle i malujmy się razem!



OCZY


1. Na powiekę ruchomą naniosłam odrobinę bazy pod cienie. Matowym, jasnym cieniem Wealthy dobrze utrwaliłam korektor pod łukami brwiowymi oraz załamanie powieki.
2. Cieniem Celebrity Skin zaznaczyłam załamanie powieki.
3. Jasnym brązem z palety Morphe zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka oraz pogłębiłam załamanie powieki.
4. Bardzo ciemnym brązem również z palety Morphe przyciemniłam sam zewnętrzny kącik oka.
5. Patyczkiem higienicznym z odrobiną płynu micelarnego wyczyściłam obszar na "cut crease".
6. Zastygającym i dobrze kryjącym korektorem odcięłam powiekę.


7. Na powstałą bazę nałożyłam miętowy cień Mintea z palety Blue Blood.
8. Aby wzmocnić efekt mięty, dołożyłam bardziej intensywnego koloru z palety Morphe.
9. Łączenie odcięcia zaznaczyłam połyskującym niczym syrenka metalicznym cieniem z palety Morphe.
10. Na całe cut crease naniosłam odrobinę kleju do brokatu marki NYX, a następnie wklepałam połyskujący na zielono drobny brokat ICE.
11. Od zewnętrznego kącika oka na dolną powiekę nałożyłam najciemniejszy brąz z palety Morphe, aby połączyć powiekę dolną z górną. Następnie roztarłam go wzdłuż beżowym cieniem Celebrity Skin.
12. Wewnętrzny kącik zaakcentowałam metalicznym cieniem Cullinan, a na linię wodną naniosłam zielony cień z palety Morphe.
13. Swoje rzęsy podkręciłam zalotką, dobrze wytuszowałam i dokleiłam pasek sztucznych od spodu.




A tak prezentuje się skończony makijaż:








Kosmetyki użyte w tym makijażu:



- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Soft & Gentle — MAC
- Rozświetlacz, Diamond Bomb — Fenty Beauty
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Kredka, Brows Concealer — Wibo
- Korektor, Infaillible more than concealer (Vanilla) — L'Oreal
- Cienie: Wealthy, Celebrity Skin, Cullinan, Mintea z palety Blue Blood — Jeffree Star Cosmetics
- Cienie z palety Jacklyn Hill — Morphe
- Brokat, ICE — NYX
- Klej do brokatu — NYX
- Róż, Papa don't peach — Too Faced
- Bronzer,  Butter Bronzer — Physicians Formula
- Pomadka, Rosewood — Max Factor
- Konturówka, 700 — Kiko Milano
- Baza pod cienie — Sephora 
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Pomada do brwi, Medium — Affect
- Fixer — MAC


Jestem ciekawa, jak Ci się podoba taki wiosenny makijaż i czy lubisz eksperymentować z kolorami i technikami?



Przesyłam buziaki,
Monika.



34 komentarze:

  1. każdy Twój makijaż jest piękny, u nas nadal są przymrozki, dziś ubrałam się jak Eskimos bo przeziębienie to ostatnie czego teraz mi trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny piękny makijaż Kochana <3 Ta mięta, robi niesamowitą robotę i świetnie się komponuje z całością :) Muszę w końcu i ja, znaleźć czas na zabawę z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana pięknie i bardzo jestem ciekawa Twoich zabaw kolorami i makijażem <3

      Usuń
  4. Piekny! musze wyciagnac moja JH paletke

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mięta pięknie podkreśliła Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba! i szacun! mi by tak na bank nie wyszło ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie siedzę w domu, więc nawet nie chce mi się malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie wyszło i te kolorki takie ciekawe!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci pięknie w tej zieleni na oku. Zresztą chyba jak we wszystkim Moja Piękna :*

    Marta (beautyness.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, ja jakoś mam fobie do takiego niebieskiego i raczej unikam takich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na kwarantannie możesz zaszaleć z miętowym ;)

      Usuń
  11. Choć nie do końca moje kolorki to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm od razu z Karaibami mi się skojarzyło :) Czuć w tym makijażu wakacyjną nutę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda <3 szkoda, że pogoda się do niego nie dopasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że się powtarzam, ale uwielbiam Twoje Kochana makijaże. <3

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania