czwartek, 21 czerwca 2018

Hopp Schwiiz !!!


Witajcie moi kochani,
Szwajcaria to moja druga ojczyzna — taka z wyboru, dlatego jako drugi makijaż inspirowany flagą, wybrałam właśnie ten kraj. Szwajcarzy są dumni ze swojego pochodzenia i tę dumę możemy oglądać dosłownie w każdym miejscu. Flaga Szwajcarii jest widoczna na ulicach, przy domach, przy drogach, jak i monetach, tak naprawdę biały krzyż na czerwonym tle rzuca nam się w oczy, jak tylko przekroczymy granice tego Państwa. Mój makijaż jest również inspirowany tym motywem. Warto też wspomnieć, że w Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, Szwajcarzy pokazali walkę ducha i zremisowali z Brazylią ;)




W tym makijażu postawiłam na cieplejsze tony niż w poprzednim (Polska). Wybrałam podkład o neutralnym kolorze Max Factor (55 Beige), korektor pod oczy mocno rozświetlający Too Faced (Born This Way — Light), puder sypki to combo świetnie się spisujące (RCMA Translucent + Trend It Holo). Do ocieplenia twarzy użyłam bronzera z paletki Sephora (Blush Sculping) i z tej samej paletki naniosłam dość intensywny, ciepły róż. Aby dopełnić makijaż twarzy, użyłam rozświetlacza od Kiko Milano o pięknym ciepłym odcieniu (Gold In Progres). Tym razem moje brwi wyrysowałam kredką Maybelline (TotalTemptation), a końcówki zaznaczyłam brwiami w płynie, aby uzyskać efekt ombre. Usta pomalowałam pomadką Maybelline Matte Ink w odcieniu 15 - Lover. Całość spryskałam wodą z kokosem od Balea.



A oto jak wykonałam makijaż oczu krok po kroku:



1. Na całą powiekę ruchomą wklepałam palcem odrobinę bazy pod cienie Sephora. Na łuk brwiowy nałożyłam trochę korektora i zmatowiłam go cieniem beżowym Lap Dance od NYX.
2. Na całą powiekę ruchomą i jeszcze mokrą bazę, nałożyłam ognistą czerwień, czyli cień marki Inglot o numerze 296.
3. Granice roztarłam ciepłym, brzoskwiniowym cieniem Bolero z paletki Soul Blooming marki Nabla.
4. Przy linii rzęs namalowałam kreskę, białą kredką marki NYX, a na nią nałożyłam odrobinę białego cienia Fuzzy Haze z palety Sweet Glamour od Zoeva.
5. Na dolną linię wodną, również nałożyłam białą kredkę od NYX.





6. Na powstałą kreskę naniosłam odrobinkę kleju do brokatu, a następnie pigment Diamond od NYX. Na środek ruchomej powieki również wklepałam odrobinkę kleju, a na niego puchatym pędzlem nałożyłam pigment.
7. Dolną powiekę podkreśliłam czerwonym cieniem od Inglota.
8. Granice dolnej powieki roztarłam w dół cieniem Bolero, dzięki temu połączyłam dolną i górną powiekę.
9. Na środek dolnej powieki (niczym odbicie lustra wody) wklepałam klej do brokatu oraz odrobinę pigmentu Diamond.
10. Rzęsy podkręciłam zalotką i dokładnie pomalowałam czarnym tuszem od Maybelline.
11. Na koniec dokleiłam pasek sztucznych rzęs i gotowe!



Efekt końcowy prezentuje się tak:












I jak podoba Wam się taka inspiracja? Lubicie się inspirować kolorami?


Przypominam, że możecie chwalić się swoimi pracami na Instagramie i oznaczajcie mnie @princess.malpka. Koniecznie dodawajcie hasztag #kreatywniezprincess (kreatywnie z princess) i na koniec mistrzostw pokażę je wszystkie tutaj na blogu!



Przesyłam buziaki,
Monika.



34 komentarze:

  1. Ładny! Chciałam dzisiaj kupić ten Maybelline do ust, ale zostały dosłownie dwa na krzyż i oczywiście nie w tym kolorze co chciałam :/ Jakieś popularne się ostatnio zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z pewnością popularne, ale i chyba przez tę mega trwałość ;)

      Usuń
  2. Ładny, taki trochę wampowaty wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no w tej fladze czerwieni nie brakuje, a jako ciekawość powiem Ci, że na jej podstawie powstała flaga Czerwonego Krzyża (odwrócili kolory) ;)

      Usuń
  3. Thanks a lot :D

    great work, as usual :D both shades looks perfecti in your eye :D

    NEW TIPS POST | PROTECT YOUR HAIR IN THE SUMMER, BUT STARTS NOW!!!! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale super! Mega mi się podoba ten błyszczący, prawie szklany efekt na czerwieni, odlot!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na ustach bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana to niezawodna Matte Ink - 15 Lover <3

      Usuń
  6. Kolejna świetna inspiracja! :) Bardzo mi się podoba ten spotlight na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ten kolor, ale tutaj w makijażu dla mnie za dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt akurat flaga - Confoederatio Helvetica jest bardzo czerwona hihihi ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się bardzo kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Meeega! Bosko wygląda ten 'mokry' środeczek powieki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuje, jestem uzależniona od pigmentów i brokatów, a NYX wiedzie prym <3

      Usuń
  10. Thanks a lot :D

    have an amazing weekend my dear :D

    NEW WISHES POST | ABOUT SALES: PLEASE DON'T BUY MY SIZES!!!! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, podoba mi się bardzo odcień tej pomadeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuje, to pomadka Matte Ink od Maybelline w kolorze 15 Lover <3

      Usuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) Na tę pomadkę z Maybelline mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i szczerze Ci polecam! U mnie ta pomadka to hit <3

      Usuń
  13. Ładne oko, choć mi pewnie by nie pasowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, a jakie kolorki najbardziej lubisz? <3

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania