poniedziałek, 9 lipca 2018

Nocne Dreamy z paletą Nabla

Witajcie moi kochani,
odkąd kupiłam obie paletki marki Nabla, od razu wiedziałam, w jaki sposób je zaprezentuję na blogu. I tak dziś, chcę Wam kochani przedstawić makijaż paletką „Dreamy”, która ukazała się pod koniec jesieni 2017 roku i od tego momentu robi szał w internecie. Aby ją kupić, musiałam nieźle zapolować i udało mi się tego dokonać dopiero na stronie producenta — Nabla. Ta paleta ma przepiękne kolory cieni o różnym wykończeniu, a w poniższym wpisie przedstawiam Wam makijaż, który od razu zakołatał mi w głowie, nie mogło być nic innego niż przedstawienie NOCY, w końcu to Dreamy....


Na moją twarz nałożyłam już pielęgnację oraz bazę wygładzająco — matującą pod podkład.




OCZY



1. Pod łuk brwiowy nałożyłam odrobinę korektora, a na powiekę ruchomą wklepałam bazę. Baza to mój sprzymierzeniec i przy opadającej powiece nie pomijam tego — myślę, że najważniejszego kroku. Dzięki temu mój makijaż oka trzyma się w nienaruszonym stanie cały dzień.

2. W palecie nie ma beżowego matowego cienia, dlatego do zmatowienia powieki i łuku brwiowego użyłam odrobiny pudru.
3. Załamanie powieki zaznaczyłam chłodną i przybrudzoną lawendą — LULLABY.
4. Na całą powiekę ruchomą jako bazę nałożyłam piękny, bordowy cień — SEÑORITA.
5. Na powstałą bazę (na sucho) nałożyłam pędzelkiem języczkowym intensywny, mieniący się cień. Jest to brokat iskrzący fioletem z czarną podstawą — DELIRIUM.
6. Od wewnętrznego kącika ku środkowi nałożyłam bardzo podobnie odbijający światło cień, o delikatnie bardziej niebieskich tonach — INCEPTION.




Niestety tutaj pomyliłam kolejność :D


9. Miękką, czarną i żelową kredką od Kiko Milano, narysowałam cienką kreskę i delikatnie ją wyciągnęłam w jaskółkę.
10. Dolną oraz górną linię wodną również zaznaczyłam czarną kredką od Kiko Milano.
7. Dolną linię podkreśliłam użytym już wcześniej cieniem — DELIRIUM.
8. Przy użyciu jasnej brzoskwini ociepliłam i delikatnie roztarłam granice górnej, jak i dolnej powieki, dzięki temu stworzyłam spójny Look. Ten piękny ciepły kolor to — SISTINA.





11. Wewnętrzny kącik oka oraz łuk brwiowy zaznaczyłam niesamowicie mieniącym się i nieoczywistym (najjaśniejszym w palecie) odcieniem — IMMACULATE.
12. Puchatym pędzelkiem, aby przełamać chłodny blask na powiece, naniosłam odrobinkę ciepłego błysku w postaci metalicznego cienia — METAL CUPID.
13. Na powstałą kreskę dołożyłam więcej błyskotek w postaci mieniącego się eyelinera od She Stylezone.
14. Rzęsy podkręciłam zalotką i dobrze pokryłam tuszem od Maybelline.
15. Przy mocnym i błyszczącym makijażu oka postawiłam na dość wyraźne rzęsy i tutaj jedne z moich ulubionych, czyli Ardell Demi Wispies.
16. Aby mój Look jeszcze bardziej przypominał gwieździstą noc, dodałam gwiazdki, które zrobiłam przy użyciu eyelinera ze stempelkiem.


I oto cały makijaż oka:



Makijaż twarzy wykończyłam kosmetykami, które znajdziecie na dole wpisu.

A tak oto wygląda skończony makijaż:








Lista użytych kosmetyków:

- Baza, Skin Trainer CC Blur — Kiko Milano
- Podkład — Sephora
- Korektor, Fit Me — Maybelline
- Puder, Translucent — RCMA
- Puder, Holo — Trend It Up
- Paleta do konturowania, Sculpt + Toffee — NYX
- Paleta róży, Sweet Cheeks — NYX
- Rozświetlacz, Soft and Gentle — MAC
- Kredka do brwi, Lingering — MAC
- Brwi w butelce, Hot Cappuccino — Lash Brow
- Matowa pomadka w płynie, 37 — Sephora
- Topper, New Galaxy — Mac
- Konturówka, 2 — Douglas




- Paleta cieni, Dreamy — Nabla
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka do oczu, Double Colour Eyeliner 120 — Kiko Milano
- Eyeliner ze stemplem, Urban Line — Bronx Colors
- Brokatowy eyeliner — She Stylezone
- Tusz do rzęs, TotalTemptation — Maybelline







Muszę Wam powiedzieć, że praca z tą paletą to czysta przyjemność. Cienie pięknie się rozcierają, nie tracą swojego pigmentu oraz nie tworzą plam. Są jedwabiste w dotyku i idealne na skórze. Jeżeli zastanawiacie się, komu polecam tę paletę, to odpowiedź, jest tylko jedna — każdemu miłośnikowi makijażu! Osobom początkującym — z tą paletą nie zrazicie się do rozcierania i uczenia się makijaży. Cienie praktycznie same się blendują i tworzą dzieło. Wizażystom — łatwość pracy i nietuzinkowe zestawienie kolorów cieni, pomoże wykreować prawdziwe cuda. Makijażowym freakom — wystarczy spojrzeć na tę paletę... I co chcecie ją mieć??? ;)




Daj koniecznie znać, co wpadło Ci do głowy, kiedy zobaczyłaś (zobaczyłeś) tę paletę po raz pierwszy?



Przesyłam buziaki,
Monika




112 komentarzy:

  1. Thanks a lot :)

    perfect work as usual :D loved it!!!

    NEW TIPS POST | TOP 5: PRODUCTS TO TRY THIS SUMMER <3
    Instagram // Facebook Official Page // Miguel Gouveia - Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta paleta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, choć spodziewałam się tutaj granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niby Dreamy a granatu nie ma, ale za to niebieskości są w Soul Blooming. Fajnie, że kolory się nie powtarzają ;)

      Usuń
  4. Boska jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczy ci bardzo ładnie wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, paletka też jest super! Kojarzy mi się z takim galaxy.. więc typowa dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie i szczerze polecam, cienie są niesamowitej jakości :D

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa lekcja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy efekt z tymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja już pisałam, że uwielbiam Twoje makijaże i to, jak oddajesz w nich swoje inspiracje? <3 :) Mnie też ta paletka kojarzy się nocą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci kochana, niesamowicie mi miło czytać takie komentarze, to dla mnie największa motywacja do dalszej pracy <3

      Usuń
  10. Tak mnie kusisz ta paletka i makijażem, że będę musiała ja dorzucić do mojego keferka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż. ja nie umiem takiego zrobić, dlatego podoba mi się, że jest pokazane krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do korzystania z tutorialu, a jeżeli masz pytania, to pisz śmiało :D

      Usuń
  12. Bardzo fajny makijaż Ci wyszedł, chociaż dla mnie te gwaizdki są zbędne bo całość jest piękna i tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż <3 Musze sb kupić tą paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paletka i piękny makijaż. Mój totalny ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, no przyznam się, że i u mnie paletki Nabla wyparły ostatnio inne :*

      Usuń
  15. Podoba mi się kolorystyka paletki, można nią wykonać fajne makijaże. Twój makijaż oka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i totalnie się z Tobą zgadzam, ta paleta ma w sobie niesamowity potencjał :D

      Usuń
  16. Świetna paletka! Świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda jak galaktyka :) włożyłaś w to niesamowicie dużo pracy, chyba nawet na specjalne okazje nie potrafiłabym tak się pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuje, zapraszam do korzystania z moich tutoriali, a w razie pytań pisz śmiało, chętnie Ci pomogę w wykonaniu makijażu ;)

      Usuń
  18. Wow kochana cudowny makijaż! :)
    Co pomyślałam widząc tą cudowną paletkę? - Byłaby idealna dla mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, zdecydowanie paleta jest godna zakupu, każdy cień jest delikatny, aksamitny wręcz i ma niesamowita moc, również Cię gorąco pozdrawiam :D

      Usuń
  19. Niesamowite są te kolory. Nie wiem czy odwazylabym się na taki makijaż🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie? Myślę, że będzie świetnie się prezentował jako makijaż wieczorowy w letnią noc :D

      Usuń
  20. piękny make up <3 cienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie pomalowane oczy, uwielbiam odcienie fioletu i różu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie, fiolet to również mój ulubiony kolor w makijażu oczu, idealnie wybija niebieskie tony w mojej tęczówce <3

      Usuń
  22. Paleta cieni wygląda magicznie, aż zastanawiam się nad zakupem. :) Gwiazdki idealnie pasują, świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i gorąco polecam tą paletę. Cienie rozcierają się właściwie same ;)

      Usuń
  23. Nosko wyszlo! Uwielbiam takie kolory w makijażu oczu. Pięknie podbijają tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci kochana dziękuje, uwielbiam właśnie za to fiolety <3

      Usuń
  24. Efekt końcowy jest cudny :) Faktycznie niebo na powiekach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie podkreślone oczy. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tę paletkę <3 Jest prześliczna i chyba każdy cień uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. te gwiazdki dodają świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, przy Dreamy nie mogło ich zabraknąć hihihi ✭✭✭✭

      Usuń
  29. Thanks a lot :D

    as I said, you always do an amazing work my friend :D

    NEW DECOR POST | 5 TIPS TO ORGANIZE A SMALL CLOSET :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Miguel, such comments are a huge motivation for me :D

      Usuń
  30. Bardzo podoba mi się ta paletka Nabla :) ostatnio mogłam ją pomacać to wow jaką mają konsystencję i pigmentacje te cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczera prawda! Ja jestem zakochana w cieniach od Nabla <3

      Usuń
  31. Te cienie na oku wyglądają super! Też lubi fiolety :) Co do skojarzeń to chyba nie miałam daleko idących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, ja miałam kilka skojarzeń np. z zachodem słońca czy typowymi snami, ale nocne niebo wygrało ;)

      Usuń
  32. Piękna paleta :) Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta paletka jest śliczna, miałam niemały dylemat czy wybrać ją czy soul blooming. Koniec końców zdecydowałam się na tą drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kochana zakupiłam obie, hihihi. Zdradzę, że w następnym tygodniu będzie makijaż z Soul Blooming ;)

      Usuń
  34. Bardziej mi się podoba Soul Blooming, ale to kwestia indywidualna:) poza tym ta również jest bardzo ładna, a makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, bardzo różnią się kolorystyką i dlatego mam je obie, mimo że jakość jest ta sama, to fajnie jest mieć wybór kolorów i wielki plus za to, że cienie się nie powtarzają w paletach <3

      Usuń
  35. Ostatnio odkryłam tę paletę i muszę przyznać,że ma piekne kolory :) a Tobie bardzo pasują odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, tak fiolety to niesamowicie wdzięczny kolor <3

      Usuń
  36. Piękny makijaż, a paleta Nabli kusi mnie już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i gorąco Ci ją polecam, jestem pewna, że nie będziesz żałować :D

      Usuń
  37. Śliczny makijaż, kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks a lot :D

    the shades looks amazing with your eyes!!!

    NEW GET THE LOOK POST | 2 COMPLETE CEREMONY LOOKS UNDER €60 :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny makijaż :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Łukasz, kolory tej palety mnie oczarowały wprost :D

      Usuń
  41. Tę paletę mam w planach od dłuższego czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kusi mnie ta paleta, zastanawiam się jeszcze nad tą Soul Blooming i nie wiem, którą wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie w obu paletach są najwyższej jakości, ale kolory są różne, więc musisz wybrać, które lepiej do Ciebie pasują. Albo tak jak ja kup obie ;)

      Usuń
  43. Wiem, że nie tego dotyczył wpis, ale muszę bo się uduszę! TotalTemptation od Maybelline robi robotę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha oj tak kochana, poczciwe Maybelline nie zawodzi, właśnie przygotowuję recenzję tego tuszu ;)

      Usuń
  44. Ojejku, te kolory są tak piękne *.* Szkoda, że nie pasują mi fiolety. Ale gdyby tak spróbować odtworzyć to z odcieniami niebieskiego?
    Podziwiam rysowanie kreski kredką - nie potrafię tego ładnie zrobić :c


    http://lisie-wycieraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i zapraszam do częstszych wizyt, przygotowuję wpis o kresce ;) Co do fioletów to oczywiście możesz zamienić kolory, ale warto czasem pobawić się tymi trudniejszymi ;)

      Usuń
  45. Bardzo fajny makijaż, "Delirium" ślicznie błyszczy! Moim zdaniem jednak ta paleta nie nadaje się dla osób początkujących, cienie są bardzo napigmentowane i wcale nie blendują się tak łatwo.
    A ten eyeliner ze stempelkiem - ale czadowy!! Kupiłabym, ale nie widzę go w polskich sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja jednak doradzam początkującym właśnie cienie z dobrą pigmentacją, wystarczy strzepnąć nadmiar ;) Kiedyś cienie miały fatalną moc i człowiek tylko się czuł sfrustrowany, że nie widać efektów ciężkiej, początkowej pracy. Nie blendują się u Ciebie łatwo? U mnie dwa razy machniecie pędzla i jest chmurka, no fakt zależy też od pędzla, przy puchatych, rozłożystych do blendowania to bez problemu :D

      Usuń
  46. Bardzo lubię tę paletkę i chyba wykonam nią makijaż na najbliższe wesele na które się wybieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie pochwal się efektem końcowym, bo paleta ma wiele możliwości <3

      Usuń
  47. Kolory tej paletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładny makijaż oka stworzyłaś tą paletką.

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobom początkującym- czyli coś w sam raz dla mnie :)
    Taka tonacja bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Paleta Nabla ma piękne kolory, choć nie koniecznie w moim klimacie. Wolę brązy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo odważny i ciekawy make up, kolorki przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Makijaż bardzo ładny i ten cień Inception piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietne kolory. Ladnie podbijaja odcien oka :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania