czwartek, 5 lipca 2018

Super serum przeciw oznakom starzenia z kolagenem — Sephora

Witajcie moi kochani,
czas tak biegnie szybko, że najzwyczajniej w minionym miesiącu zapomniałam o recenzji. Dlatego śpieszę z nią teraz, chcę Was serdecznie zaprosić na recenzje Super Serum Wygładzające Zmarszczki marki Sephora Collections. Jak się u mnie sprawdziło i czy dało mi pożądane efekty? O tym w dzisiejszym poście.




1. Co mówi nam producent? (ze strony Sephora)

"Sto tysięcy miliardów komórek, które pracują i nieustannie się odradzają... to wymaga energii! Z upływem czasu, skóra jest coraz bardziej zmęczona i produkuje mniej kolagenu, prawdziwej „podściółki podtrzymującej” skórę. 

Super serum do twarzy i pod oczy, opracowane specjalnie, aby zredukować głębokość i widoczność zmarszczek; delikatna, lekko żelowa formuła wtapia się w skórę bez tłustego czy lepkiego efektu, umożliwia natychmiastowe wykonanie makijażu lub aplikację kremu. 

Jak działa?
Serum przeciwzmarszczkowe wzbogacone kolagenem morskim i odżywczymi peptydami ryżowymi działa na 2 poziomach:
- Natychmiastowo wypełnia skórę: rysy są zrelaksowane: 84%(1) i skóra jest ultra gładka: 97%(2).
- Dzień po dniu, wspomaga skórę w produkcji kolagenu. Po 7 dniach, płytkie i głębokie zmarszczki są wygładzone u 70% kobiet(3). Spojrzenie jest „mniej zmęczone”, a skóra wydaje się młodsza. 

Plusy:
- Formuła wzbogacona w kolagen morski, odżywcze peptydy ryżowe i napinający cukier roślinny.
- Nowy flakon, który idealnie chroni formułę.
- Tolerancja potwierdzona klinicznie; formuła testowana dermatologicznie odpowiednia dla każdego typu skóry, nie powoduje zaskórników.

(1) Naprawia i zapobiega oznakom upływu czasu.

(2) % zadowolonych kobiet. Test satysfakcji przeprowadzony na 33 ochotniczkach.

(3) Naukowy pomiar przeprowadzony na 33 ochotniczkach."


2. Opakowanie
Opakowanie całe zrobione jest z plastiku. Ma bardzo praktyczną, świetnie działającą pompkę, która idealnie odmierza porcję kosmetyku. Główna część opakowania jest zrobiona z przezroczystego plastiku, niestety niezbyt twardego i solidnego. Dziwny jest środek buteleczki, gdzie znajduje się serum. Tworzy wkład — myślę, że to bardzo miękki plastik niczym balonik i nie wiem, czy tylko u mnie tak jest, ale przy zużywaniu kosmetyku, ten woreczek się zasysa.... Chyba jednak wolałabym normalną buteleczkę. Szata graficzna jest jak najbardziej na plus prosta, minimalistyczna i zawiera wszystkie niezbędne informacje.


3. Skład
Cassia angustifoliaskładnik bardzo nawilżający
Olejek eteryczny cytrynowy 



4. Sposób użycia
Możemy stosować je samodzielnie lub typowo jako serum pod krem. Aplikujemy na całą twarz i okolice oczu, rano, jak i wieczorem.


5. Konsystencja
Formuła tego serum jest bardzo przyjemna, żelowa i chłodząca. Bardzo dobrze i szybko się wchłania i nie pozostawia warstwy okluzyjnej.  



6. Zapach
Kosmetyk jak dla mnie ma przyjemny zapach. Przypomina mi kwiatowy zapach mydła w kostce, hihihi, czyli świeżo i pobudzająco.


7. Wydajność
Ja stosuję to serum w pielęgnacji porannej pod krem i zużycie jest bardzo standardowe jak na tego typu kosmetyk. Na moją twarz potrzebuję dwóch pompek serum.




8. InfoPojemność: 30 ml
Właściwości: wygładzające, przeciwzmarszczkowe
Rodzaj: serum na dzień i na noc
Cera: Każda
Do kupienia: PL , DECH.
Cena: PL - 120 ZłDE - 29.99 € ; CH - 39.90 CHF
Wyprodukowano we Francji.



9. Podsumowanie
Używam tego serum, jak wspomniałam pod krem na dzień i sprawdza się bardzo dobrze. Nie wałkuje się i nie spływa. Na początku jakiś tydzień, kiedy zaczęłam go używać, byłam bardzo na nie! Nie widziałam żadnych „natychmiastowych” efektów, a dodatkowo nie nawilża on mojej skóry, dlatego długo biłam się z myślami czy w ogóle robić recenzję. Zauważalne efekty przyszły po około miesiącu używania (ja używam go od maja) i o dziwo moja skóra znacznie się wygładziła, zauważyłam również, że nowe zmarszczki praktycznie się nie pojawiają. Muszę dodać, że mam skórę mieszaną, obecnie w lecie bardzo przetłuszczającą się w strefie T i normalną w pozostałej części twarzy. Moja cera należy również do wrażliwych i widocznie czerwieniących się.
To serum, mimo że nie nawilża wystarczająco, ładnie współgra z moją cerą i je zauważalnie odmładza. Nie zapchało mnie i pory są mniej widoczne. Ogólne wrażenie na plus. Dla osób wrażliwych na zapach, w tym przypadku może on przeszkadzać. Minusem jest również to, że nigdzie nie mogłam znaleźć pełnego składu tego kosmetyku, a myślę, że w dzisiejszych czasach to konieczny wymóg. Ogólnie polecam dla cer dojrzałych, aby poczuły się napięte, odmłodzone i rozświetlone.


Po nałożeniu serum


10. Podobne

1. Elixir Multi- Kolagen Serum - Perfecta
2. Collagen Nutrition Cream - It's Skin
3. Aktywne Serum Kolagenowe z Kwasem Hialuronowym - Bingo SPA
4. Serum do twarzy, szyi i dekoltu, Kolagen 100% - Delia
5. Super 16 Advanced Nutri - Active Collagen Serum - OSKIA London 
6. Collagen Nutrition Serum do twarzy - It's Skin 
7. Collagen Nutrition Serum (Deutschland) - It's Skin
8. Kolagen koncentrat pielęgnacyjny — Collistar 


11. Ocena




A Ty znasz to serum? Jakiego serum Ty używasz?


Przesyłam buziaki,
Monika.




74 komentarze:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem, ale czas bym poszukała dla siebie czegoś w tym temacie.... Niestety czas tak szybko ucieka, że czasem zapominam o wieku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi kochana takie podejście to tylko na plus, ja też zupełnie nie czuję się na swoje lata hihihi <3

      Usuń
  2. Oj uwielbiam te serum, świetny produkt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo dobre opakowanie, ten balonik w środku zabezpiecza przed dostępem powietrza a tym samym rozwojem bakterii. Ja obecnie używam serum nawilżającego Bielenda Spa Rituals z olejkiem z pestek malin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz zupełnie o tym nie pomyślałam, masz racje kochana teraz będę na opakowanie patrzeć przychylniejszym okiem :D

      Usuń
  4. Uważam, że cena w stosunku do jakości jest zbyt wygórowana, przynajmniej u mnie średnio się sprawdza.

    https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, też zależy od skóry, u mnie często hity i polecane przez wszystkich kosmetyki totalnie dają ciała. Moja cera jest dojrzała, to też inaczej przyjmuje produkty niż kilka lat temu ;)

      Usuń
  5. Znam! Używałam kiedyś, ale teraz przerzuciłam się na serum z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety Bielendy nie ma, choć bardzo za mną chodzi różana linia i z zieloną herbatą :D

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc nigdy nie używałam jeszcze serum, ale zamówiłam już jedno - zobaczę czy mi przypadnie do gustu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Ci polecam, jeżeli znajdziesz dobrane do swojej skóry, sprawdzi się wspaniale :D

      Usuń
  7. Bardzo ładnie i wyczerpująco to opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się podoba to opakowanie, chyba łatwo wszystko będzie można zużyć do końca, czy się mylę?
    Wydaje mi się, że produkt ten jest napakowany sporą ilością silikonów i stąd to uczucie wygładzenia, ale poszukam informacji na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dowiedziałam się, że opakowanie zapewne chroni serum przed bakteriami i wysychaniem ;) Myślę, że spokojnie można zużyć do końca, bo wyciągnę ten balonik przy końcówce produktu hahaha :D Koniecznie daj mi proszę znać czy coś znalazłaś na jego temat <3

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tym serum, ale bardzo ciekawie wygląda! Wciąż poszukuję odpowiedniego kosmetyku, który poradzi sobie z moją mieszaną cerą mającą skłonności do wysychania w okolicach nosa.
    Ciekawi mnie ten balonik, który się zmniejsza wraz ze zmniejszaniem ilości kosmetyku, czy na opakowaniu jest może podane z czego jest wykonany ten zbiorniczek wewnątrz?
    Kiedyś używałam serum z olejku różanego, robił swoje, całkiem byłam z niego zadowolona, niestety bardzo zapychał mi pory i po pewnym czasie nie chciał się wchłaniać :/
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem Ci, że dotykałam już tego balonika i jest to mięciutki plastik ;)Mogę z czystym sumieniem polecić Ci moje ukochane serum od Chanel, znajdziesz opinię na moim blogu, bodajże pierwszy, czy drugi wpis. Jest niesamowicie lekkie, więc Cię nie zapcha i cudownie nawilża <3

      Usuń
  10. Chętnie bym je wypróbowała, tylko szkoda, że tyle kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę, że skoro działa to też musi swoje kosztować hihihi ;)

      Usuń
  11. Nie znam tego serum:( w ogóle ostatnio jestem tak rzadko w Sephora że nawet nie wiem co mają w ofercie:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz nadrobić. Odkąd u nas otworzyli Sephora to w końcu mogę być bardziej na bieżąco <3

      Usuń
  12. Ja aktualnie używam serum z Vianka też jest przeciwzmarszczkowe. Zaciekawiłaś mnie tym działaniem przeciwzmarszczkowym. Szkoda, że nie ma składu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nad tym ubolewam, bo nawet nie mogę poszukać czegoś z totalnie podobnym składem :(

      Usuń
  13. Ja jednak stawiam na koreańską pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie jakieś dziwne ma to opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wpadłam na pomysł, że takie opakowanie świetnie zabezpiecza kosmetyk przed środowiskiem zewnętrznym no i odkręcaniem klientów hahaha :D

      Usuń
  15. Ja wybieram naturalne kosmetyki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całe szczęście, że dałaś mu szansę! Szukam właśnie czegoś o podobnych właściwościach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej właśnie, kiedy kosmetyk działa z zaskoczenia, niestety na początku byłam bardzo sceptyczna :D

      Usuń
  17. Ten "balonik" w środku naprawdę dziwaczny :P Zwłaszcza za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę. Faktycznie dziwne opakowanie, ale jak działa to na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kochana, gorąco polecam, warto się mu przyjrzeć bliżej <3

      Usuń
  19. Serum póki co nie dla mnie, ale że względu na Twoja dobra opinie chętnie polecę go mamie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zwróciłam wcześniej na ten kosmetyk uwagi, ale to może być coś dla mojej skóry, chętnie sprawdzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To serum wydaje się być ciekawe, ale moja skóra się nie lubi z kolagenem morskim. Po prostu u mnie nie działa on rewelacyjnie nawet przy stosowaniu przez kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie trzeba też pamiętać o upodobaniach naszej skóry, u mnie w kosmetykach totalnie nie sprawdza się aloes hihihi <3

      Usuń
    2. A to u mnie na odwrót :D Aloesem nawet wysypkę przy półpaścu wygoiłam, że nie mam żadnych blizn ;)

      Usuń
  22. Bardzo szczegółowa recenzja. Zapewne warto wypróbować to serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe serum. Moja skóra uwielbia kolagen morski, więc myślę, że mogło by się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego serum i jak na razie nie używam żadnego :) Pewnie za kilka lat będę musiała już po jakieś sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z doświadczenia powiem Ci, czym wcześniej tym lepiej ;)

      Usuń
  25. Fajnie, że jeśli da mu się czas, to widać efekty. Przy tej cenie musi działać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kochana, choć początki były trudne ze względu na brak cierpliwości z mojej strony :D

      Usuń
  26. Pierwszy raz widzę te serum.
    Produkt jest na prawdę godny uwagi, być może komuś je sprezentuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze, ma bardo praktyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak opakowanie jest bardzo praktyczne, dowiedziałam się właśnie z komentarzy hihihi <3

      Usuń
  28. Czytam o tym serum po raz pierwszy, ale czuje się zaintrygowana.. :)) Przyjrzę się mu bliżej. Szkoda, że nigdzie nie ma pełnego składu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brak składu chyba najbardziej mi przeszkadza ... ;)

      Usuń
  29. Nigdy wcześniej go nie widziałam, ale ja nie bardzo przepadam za serami, bo zazwyczaj nie działają na mnie zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapychają Cię? Powiem Ci, że u mnie chyba jeszcze żadne nie zrobiło krzywdy, niektóre po prostu nie robiły nic hihihi ;D

      Usuń
  30. Thanks a lot :)

    sounds great my friend

    NEW OUTFIT POST | BETWEEN LAUGHTER AND TEARS <3
    Instagram // Facebook Official Page // Miguel Gouveia - Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Najwazniejsze jest nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie nawilża bardziej konkretnie. Ja lubię jak serum porządnie nawilża i do tego robi jeszcze inne dobroci dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie nawilża wystarczająco, też się tego obawiałam, ale kiedy widzę swoją skórę po jego użyciu, to już mu to wybaczam. Idealnie spisuje się nałożony na tonik z Evree (jak się wsiąknie), a na serum ostatnio używam kremu Origins tego pomarańczowego — skóra jest idealna!!!! ;)

      Usuń
  33. Pierwszy raz czytam o tym serum, ale zapowiada się naprawdę ciekawie :) Szkoda tylko, że nie nawilża, ale długotrwałe efekty są czasem ważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tego serum ale bardzo kusisz! Ja już niebawem zamierzam też zaopatrzeć się w naturalny kolagen itp. który daje fenomenalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przez to serum kolagen strasznie mnie kusi, choć ostatnio czytałam, że pozyskiwany jest od zwierząt więc ochota mi przeszła, jedynie ten morski jest u mnie w głowie ;)

      Usuń
  35. Ooo, skoro działa odmładzająco to coś dla mnie! Wpisuję na listę zakupów Sephorowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam pielęgnację z kolagenem :-)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania