poniedziałek, 25 listopada 2019

Wieczorowo - Andrzejkowo

Witajcie moi kochani,
w końcówce Listopada przypadają imieniny Andrzeja i Katarzyny. W czasach obecnych nasza tradycja trochę się zmienia, wiele ciekawych imprez odchodzi w zapomnienie, ale znam osoby, które nad obchodzą hucznie Andrzejki. I dzisiaj zapraszam Was na makijaż krok po kroku na wieczorowe party z Andrzejkowym twistem.



Jest to makijaż wieczorowy, więc tym bardziej przykładam się do odpowiedniego przygotowania mojej skóry, aby cały makijaż wyglądał świeżo, świetliście i pięknie. Na swoją buzię nakładam pielęgnację mocno nawilżającą, a następnie w miejsca newralgiczne wcieram odrobinę bazy pod makijaż.


Na skórę wklepałam zwilżoną gąbeczką podkład, a pod oczy nałożyłam sprawdzony korektor, który utrwaliłam odrobiną pudru Hean. Na całą twarz wtłoczyłam sprawdzony puder Fenty Beauty.


Buzię wykonturowałam bronzerem, dodałam młodzieńczego rumieńca różem oraz rozświetliłam pyłkiem rozświetlającym. Ogólnie w wieczorowym makijażu możemy pozwolić sobie na mocniejsze konturowanie oraz błysk.


Całość utrwaliłam fixerem rozświetlającym od Iconic London, szybciutko podkreśliłam brwi i przechodzimy do oczu, a mam ochotę na ciemne.


OCZY


1. Na całą powiekę ruchomą wklepałam odrobinę bazy pod cienie, a korektor pod łukiem brwiowym zmatowiłam jasnym, beżowym cieniem.
2. Odrobiną intensywnej pomadki Ladies Night zaznaczyłam zewnętrzną i wewnętrzną stronę powieki ruchomej. Pomadka działa jak kolorowa baza i podbije kolor moich cieni.
3. Górną krawędź w załamaniu roztarłam ku górze brzoskwiniowym cieniem Utopia.
4. Na bazę z pomadki wklepałam ciemny cień Vortex i rozcierając go, nadałam oku kształt.
5. Na sam środek powieki ruchomej nałożyłam odrobinę korektora, aby to miejsce rozjaśnić.
6. Na powstałe miejsce palcem nałożyłam jasny, chłodny i metaliczny cień Galaxy.



7. Aby odrobinę ocieplić powiekę, na błyszczący Galaxy nałożyłam odrobinę iskierkowego Golden Glitch.
8. Na dolną linię wodną nałożyłam czarną, żelową kredkę i roztarłam ja w dół.
9. Tak powstałą bazę z kredki pokryłam cieniem Vortex.
10. Krawędzie cienia Vortex na całej długości roztarłam ostrożnie brzoskwiniowym cieniem, w ten też sposób połączyłam dolną powiekę z górną.
11. Wewnętrzny kącik oraz łuk brwiowy rozświetliłam odrobiną rozświetlacza.
12. Swoje rzęsy podkręciłam zalotką i dokładnie pokryłam czarną maskarą oraz dokleiłam od spodu pasek sztucznych.


A tak prezentuje się skończony makijaż:







W tym makijażu użyłam kosmetyków:


- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Lumi Sparkling Dust — Hean
- Cienie: Momentum, Utopia, Vortex, Galaxy i Gold Glitch z palety Mercury Retrograde  — Huda Beauty
- Róż, Papa don't peach — Too Faced
- Bronzer,  Butter Bronzer (Deep Bronzer) — Physicians Formula
- Pomadka, 030 Rosewood  — Max Factor
- Pomadka, Ladies Night  — Huda Beauty
- Konturówka, Lavender And Lace — NYX
- Baza pod cienie — Sephora 
- Maskara, Unlimited — L'Oreal
- Kredka do brwi, Ash Brown — NYX
- Fixer — Iconic London


Jestem ciekawa czy kultywujesz naszą tradycję? Wybierasz się na imprezę Andrzejkową?


Przesyłam buziaki,
Monika.



42 komentarze:

  1. Takie kolorki mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż, sama też lubię fiolety .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż, wyglada przepięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę Kochana, że jesteś już w pełni gotowa na imprezę Andrzejkową :) Bardzo mi się podoba ten makijaż i muszę przyznać, że na Twoim oku wygląda bosko <3 W ogóle taka kolorystyka, pięknie podbija kolor Twojej tęczówki ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana, uwielbiam takie imprezy. Dziękuje ślicznie Madziu i bardzo się ciesze, że Ci się podoba <3

      Usuń
  5. wow ale piękny makijaż oka, uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, muszę przyznać, że ta paleta jest niezwykle udana :D

      Usuń
  7. W takim wydaniu każda impreza będzie udana, podziwiam Twoje umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana i bardzo mi miło, dziękuje za tak motywujące słowa <3

      Usuń
  8. Dzisiaj spróbuję podobnie sie pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na imprezę się nie wybieram. Ale make up piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można skorzystać przy innej okazji, bardzo Ci kochana dziękuje :D

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) Oczko peterda

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bardzo fajny i kolory takie, jakie ostatnio często wykorzystuję :). Co do Andrzejek, to zupełnie nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że Ci się podoba, co do Andrzejek — ja korzystam ze wszystkich okazji, aby móc się zabawić, czy spotkać ze znajomymi, ale lubię też spędzać czas w domu ;)

      Usuń
  12. Pięknie Ci wyszły te oczy. Zresztą kolor na ustach też bardzo mi się podoba :)
    A Andrzejek nie obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś kompletnie nie mam głowy do Andrzejek ;p śliczny makijaż, piękne blendowanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oj tak Andrzejki to taki czas troszkę trudny, tuż po Święcie zmarłych a przed szałem Bożego Narodzenia :)

      Usuń
  14. Korektor, pod oczy, to zdecysdowanie moja podstawa w makijażu codziennym :) fajny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie makijaże utrzymane w chłodnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż :) my raczej nigdy nie obchodziliśmy ale akurat w ten weekend przyjeżdżają przyjaciele z Niemiec więc się wybieramy w miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, o życzę Wam zatem mile spędzonego czasu <3

      Usuń
  17. świetny makijaż! naprawde bardzo ładny i kolory Ci pasują :) cały makijaż był wykonany paletą hudej?
    Ps. Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kochana. Tak cały makijaż jest wykonany jedną paletą, najnowszą Mercury Retrograde ;)

      Usuń
  18. Piekny makijaż. Muszę skorzystać z Twojej "instrukcji" i spróbować zrobić sobie podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i serdecznie zapraszam do zabawy makijażem <3

      Usuń
  19. Początkowo myślę napiszę, że to totalnie nie moje kolory te fiolety, choc mi się podoba, ale jak zobaczyłam efekt końcowy to mówię wow, jak ślicznie się prezentuje całość, aż mam chęć odwzorować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, ja zawsze powtarzam, że warto bawić się kolorami. Jak coś nie gra to mieszać, dokładać aż efekt będzie nas zadowalał <3

      Usuń
  20. Śliczne oko! Mega Ci pasuje takie mocne podkreślenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania