czwartek, 25 kwietnia 2019

Pro Filt'r (puder) i Diamond Bomb (rozświetlacz) od Fenty Beauty, czy warto się na nie skusić?

Witajcie moi kochani,
w dzisiejszym wpisie chcę przybliżyć Wam dwa kosmetyki marki założonej przez piosenkarkę Rihanne. Pierwszy kosmetyk był przemyślany i starannie dobrany, drugi natomiast totalnie zauroczył moją błyszczącą duszę. Zapraszam na moje pierwsze spotkanie z marką Fenty Beauty.


Fenty Beauty to marka założona przez Rihanne Fenty, a jej myślą przewodnią mają być kosmetyki idealne dla każdego typu skóry, koloru skóry, płci oraz potrzeb. Marka bardzo prężnie się rozwija i ciągle wypuszcza nowości. Ja zakupiłam te dwa produkty i jak narazie to moje pierwsze spotkanie z marką Riri.


Puder sypki Pro Filt'r (Butter)





Jak widzicie na zdjęciach puder Pro Filt'r ma piękne opakowanie i 28 gramów. Ja mam go w kolorze Butter, wydaje mi się, że najsłynniejszym odcieniu dla skór jasnych, jest praktycznie transparentny. Przed jego zakupem naczytałam się olbrzymiej ilości recenzji i co dziwne na Polskich blogach przeważają opinie, że puder jest bardzo suchy i bardzo matowy i wygląda ciężko na skórze. Na zagranicznych stronach zdecydowana większość opinii jest jednak pozytywnych, dlatego też skusiłam się na ten puder. Ja od razu mogę się z Wami podzielić, że przy mojej bardzo wymagającej cerze, mieszanej, ze skłonnością do zapychania, przesuszonymi policzkami i bardzo rozszerzonymi porami ten puder spełnia obietnice producenta. Wiadomo, każdy z nas jest inny i na każdej z naszych skór ten sam produkt będzie wyglądał inaczej. U mnie Pro Filtr nie jest ciężki, dobrze wyrównuje strukturę skóry, nie podkreśla załamań i nie daje płaskiego matu, wręcz lekką satynę. Polecam Wam zatem dobrze pomacać go przed zakupem stacjonarnie w sklepie. Więcej oczywiście znajdziecie w filmiku na dole wpisu.



Rozświetlacz Diamond Bomb (How Many Carats?)






Jestem totalnym freakiem rozświetlenia, dlatego obok rozświetlacza „How Many Carats?” nie mogłam przejść obojętnie. Zazwyczaj wybieram jednolitą taflę błysku na swojej skórze, jednak tym razem skusił mnie olśniewający blask miliona drobinek zatopionych w silikonowej bazie, dzięki czemu taka formuła nie podkreśla struktury skóry i ładnie ją wygładza. Nie jest to kosmetyk dla każdego, ale ci, którzy lubią błyszczeć w tłumie, myślę, że będą zadowoleni z tego kosmetyku.

Tak oba kosmetyki prezentują się w makijażu:






Kosmetyki użyte w tym makijażu:


- Podkład, Lasting Finish Breathable — Rimmel
- Korektor
, Fit Me 06 — Maybelline

- Róż, Papa Don't Peach — Too Faced
- Puder
, Pro Filt'r (Butter) — Fenty Beauty
- Rozświetlacz
, How Many Catars? — Fenty Beauty
- Bronzer
, Les Beiges 40 — Chanel
- Bronzer w sztyfcie, 200  Kiko Milano
- Róż w sztyfcie, 01  Clinique
- SprayIn to the Snow Glow — Essence
- Pomadka w pudrze, Will Power — NYX


- Cień w kremie, Rose Pearl — NYX
- Cienie z palety Ultimate Warm Naturals — NYX
- Kredka do brwi, Ash Brown  — NYX
- Żel do brwi, Light — Manhattan
- Maskara, Unlimited — L'Oreal 



Puder: PL — 139  , DE — 30.99 €, CH — 42.90 CHF
RozświetlaczPL  167 , DE — 36.99 €, CH — 48.90 CHF


Gorąco zachęcam Cię do obejrzenia filmiku, tam też zobaczysz, jak oba kosmetyki wyglądają na mojej skórze oraz po kilku godzinach. Mam nadzieję, że pomogłam Ci w podjęciu decyzji o ich zakupie.



Jak widać, wybrałam z całej gamy kosmetyków marki Fenty dwa i to dość kontrowersyjne produkty. Czy jestem z nich zadowolona, tego oczywiście dowiesz się, klikając w filmik, ale jestem ciekawa, jakie jest Twoje zdanie na ich temat? Czy już je znasz, a może masz ochotę polecić mi coś innego tej marki?



Przesyłam buziaki,
Monika.



53 komentarze:

  1. Thanks a lot :D

    OMGGG, I'm really curious to try

    NEW PERSONAL POST | WHAT IS FREEDOM FOR YOU?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam puder i bardzo go lubię, ale nie każdej klientce pasuje, niestety.
    Na rozświetlacz mam ogromną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, słyszałam bardzo różne opinie, na szczęście u mnie daje radę :D

      Usuń
  3. Mialam sporą próbkę ego pudru sypkiego i muszę stwierdzić, że nie do końca spełnił on moje oczekiwania. A żałuję, bo ten odcień bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kochana, ja też obawiałam się czy u mnie się sprawdzi, kolor jest idealny :)

      Usuń
  4. Rozświetlacz wygląda świetnie! 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten rozświetlacz. Podoba mi się efekt jaki dzięki niemu możemu uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    OMGGG, I really wanto to try Fenty Beauty products, pleeease!

    NEW REVIEW POST | NEUTROGENA SKIN DETOX: WORTH IT?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć wygląda nieźle, to mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaki piękny, mnie by skusil od razu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot :D

    all products sounds great my friend!!
    fantastic post

    NEW OUTFIT POST | I DON’T CARE, I LOVE IT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wygląda na Twojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania tych kosmetyków są po prostu zachwycające <3 Jestem ciekawa zwłaszcza pudru, bo wydaje mi się, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszące te produkty Fenty. Ja mam tylko szminkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze spotkanie z marką Fenty jak dla mnie udane ;)

      Usuń
  13. Z tym rozświetlaczem z pewnością bym się polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie poznałam ich jeszcze, ale wyglądają zachęcająco. Myślę, że mój pierwszy wybór padłby na puder, ale i rozświetlasz wygląda super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pomacać ten puder najpierw w sklepie, każda opinia mówi co innego :D

      Usuń
  15. Cześć Moniko, makijaż nawet pod koniec dnia wygląda ładnie, ja kocham rozświetlacze a po pudry nie sięgam przy każdym makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, o bardzo ciekawe, jestem niezmiernie ciekawa, jak utrzymują Ci się podkłady i korektory bez przypudrowania? :D

      Usuń
  16. Nie znam tych kosmetyków, ale rozświetlacz mnie zachwycił, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie tego kosmetyku jest eleganckie. Na twojej twarzy rozświetlacz rewelacyjnie się prezentuje. Kosmetyk wart jest ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, również uważam, że są świetne :)

      Usuń
  18. Rozświetlacz sztos. Daje cudowny efekt glow :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się bardzo opakowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. na puder bym się skusiła ale rozświetlacz odpada, zbyt brokatowe lśnienie daje

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozświetlacz wpadł mi w oko, bo sypkich pudrów nie lubię za bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiłaś mnie tym pudrem. No i wreszcie kosmetyk w przyzwoitej gramaturze a nie tam jakieś 5 czy 8 g.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania