poniedziałek, 1 czerwca 2020

Inspiracje Maja 2020

Witajcie kochani,
w natłoku pracy, jakim jest początek przeprowadzki, prawie zapomniałam o podsumowaniu minionego miesiąca. Dlatego bez zbędnych słów spieszę, aby przybliżyć Wam ciekawe momenty z mojego Maja 2020. Zapraszam na garść Majowych inspiracji.


Numer 1. Film


Equilibrium to opowieść z miasta przyszłości — Libria, gdzie ludzkość przyjmuje specjalne dawki substancji prozium, aby zahamować swoje uczucia. Pewnego dnia jeden z kleryków (przestrzegających stróżów prawa) nie przyjmuje swojej dawki prozium, zaczyna dostrzegać otaczający go świat i czuć. Spotyka na swej drodze kobietę i dzięki niej odmienia swoje życie. Więcej oczywiście dowiecie się na Filmweb. Thriller, Sci-fi.

Cały film TUTAJ


Numer 2. Piosenka


The Weeknd — Blinding Lights


Numer 3. Zapach


Wiem, że są ludzie, którzy palenie świec rezerwują na zimne jesienne wieczory, mnie natomiast magia ognia i piękne zapachy są potrzebne w każdym miesiącu. Wiosną lubię stawiać na zielone nuty zapachów i ta świeca o wdzięcznej nazwie Feel Good je ma. Zakupiłam ją w Aldi, ma przyjemny kwiatowy (czuję jaśmin, bawełnę) taki lekki i odświeżający zapach. W minionym miesiącu paliłam ją wyjątkowo często niezależnie od pogody.


Numer 4. Pielęgnacja






Cóż począć, kiedy w czasach pandemii skończył mi się filtr do twarzy? No cóż, udałam się na zakupy i z tego, co mogłam kupić na już, miałam do wyboru okrojone marki drogeryjne. Mój wybór padł na Garnier Ambre Solaire i filtr 50+ do cery wrażliwej. Mogę Wam z całego serca polecić, ten lekki, nielepiący się filtr, który naprawdę działa. Moja cera bardzo polubiła się z tym kosmetykiem, stosuję go codziennie na krem nawilżający. Buteleczka zawiera 40 ml kosmetyku i jest bardzo praktyczna. Myślę, że jeszcze nie raz zagości w mojej pielęgnacji. Sam filtr bardzo szybko się wchłania, nie bieli, nie zapycha i nie podrażnia mojej wymagającej skóry. Ma w sobie również kwas hialuronowy, co czyni go bardzo przyjemnym produktem.

40 ml
PL— 33.90 , DE — 9.95 € , CH — 11.90 CHF


Numer 5. Kolorówka



Markę Urban Decay nie trzeba nikomu przedstawiać, zwłaszcza w sferze kolorów wiedzie prym. W maju to właśnie maskara tej marki najczęściej gościła na moich rzęsach. Jest to czarny tusz Perversion, który cudownie wydłuża i maksymalnie pogrubia rzęsy, nie zlepiając ich. Do tego jest bardzo intensywnie czarny. Na plus oczywiście to, że nie kruszy się i osypuje w ciągu dnia oraz nie odbija, dając spojrzeniu seksapil i efekt sztucznych rzęs. Nie uczulił i nie podrażnił mnie, czyli wszystko to, co lubię!

PL— 139 , DE — 27.99 € , CH — 31.90 CHF


Numer 6. Dodatek


Białe buty sportowe to tak naprawdę podstawa w mojej szafie. Ostatnio przeglądając Zalando i szukając obuwia na wiosnę, te skradły moje serce. Są to buty marki Champion — przewiewne, wygodne niczym chmurka, lekkie buty zarówno do uprawiania sportu (biegania), jak i na co dzień i one właśnie w tej roli sprawdzają się u mnie rewelacyjnie.

PL— 169 , DE — 39.95 € , CH — 46 CHF


Numer 7. Nowy Nabytek


Oczywiście nie zdziwi Was, jeśli powiem, że znów zmieniliśmy auto. Tak po marce Seat (Cupra) przyszedł czas na coś większego i wygodniejszego. Zbliżają się wakacje oraz planowane wyjazdy, dlatego postanowiliśmy zakupić BMW X3 xDrive, czyli SUV. To auto nie tylko jest bardzo wygodne, duże, ale i ma ponad 310 PS, więc można poszaleć i mam nadzieje, że będzie przyjemnie się nim podróżowało.

PL, DE, CH


Numer 8. Maj w kadrach

Focaccia z przepisu Jadłonomii

Wspomnienia dzieciństwa, czyli sałatka z pomidorów

Makijażowo

Seerenbachfälle

Atzmänning

Brunnen

Przystanek przed tunelem Gotthard

Caumasee

Greifensee

Pogoda dopisywała

Pielęgnacja jest najważniejsza

W końcu nowe włosy

Dzień Matki, ja obchodzę podwójnie w różnych datach - CH - 10, a PL - 26 maja

Czas na przeprowadzkę! A ciekawskich zapraszam na Instagram tam jestem codziennie.


Jak widzicie trochę się u mnie działo. Obecnie jestem w czasie przeprowadzki, więc proszę Was o wyrozumiałość jeśli nie uda mi się publikować wpisów w ilości jak zazwyczaj. Jestem ciekawa jaki był Twój Maj 2020?


Przesyłam buziaki,
Monika.




36 komentarzy:

  1. fantastyczne auto, niech wam dobrze służy. nie zaczęłam jeszcze stosować filtrów, całe dnie spędzam w zamkniętym biurze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne auto, niech Wam dobrze służy :) Piękne wspomnienia, makijaże, widoki i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja też zawsze jadłam sałatkę z pomidorów jak bylam mała i u mnie w domu zawsze mówiło się na to 'krajanka' :p Podoba mi się szczoteczka tego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio powróciłam do pomidorów i na nowo odkrywam ich smak. Ostatnie lata niestety powodowały u mnie ból żołądka, ale jak widać, się to zmieniło hahahaha. Ten tusz potrafi zrobić efekt wow ;D

      Usuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na tę cudowne kadry z podróży <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz większość z nas zacznie się rozglądać za wysokimi filtrami. Ja stosuję cały rok, ale teraz w większym faktorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stosuję filtry cały rok i widzę ich zbawienny wpływ na moją skórę, ten kupiony z konieczności okazał się bardzo dobrym wyborem :D

      Usuń
  6. Uwielbiam Blinding Lights, cały miesiąc mi w głowie siedzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie to samo, często tak mam z melodią, jak już wpadnie w ucho to potem cały czas mam ochotę ją śpiewać :D

      Usuń
  7. Mi też szykuje się przeprowadzka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to trzymam kciuki, aby poszła sprawnie i bez bólu ;D

      Usuń
  8. Piękny ten maj w Twoich kadrach Kochana :) A autko prezentuje się naprawdę świetnie! Niech się Wam dobrze nim jeździ :) Sprawnej i udanej przeprowadzki Wam życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko extra! Autko naprawdę fajne, oby dobrze służyło, tego życzę z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Equilibrium, to jeden z moich ulubionych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukam mineralnego filtra z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach wirusa nie mogłam wybrzydzać, bo mój się skończył hahaha, ale dobrze się ten Garnier u mnie sprawdza :D

      Usuń
  12. Jaki piękny taras 😍 tego mi chwilowo najbardziej brakuje , zwłaszcza kiedy jest ciepło. I te wszystkie kolorowe widoki -cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne góry widać na zdjęciach :) Też muszę się rozejrzeć za jakimś kremem z wysokim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Garnier sprawdza się świetnie i nie jest wyczuwalny na skórze ;)

      Usuń
  14. O, ciekawi mnie ten tusz i focaccia. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne widoki, zdjęcie przy kwiatach urocze. Życzę udanych podróży npwym autem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, piękna naturalna sceneria Brunnen ... jak obraz.

    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie i pozdrawiam z mokrej i zielonej Szwajcarii ;D

      Usuń
  17. Tą świeczką przypomniałaś mi, że miałam wczoraj zajechać do Aldi, ale zapomniałam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne widoki są u Ciebie kochana. Na żywo pewnie wyglądają przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo zielono ale też niestety zimno i deszczowo :(

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania