poniedziałek, 22 czerwca 2020

☼☼☼ Put These Shells On!!! ☼☼☼

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przybywam z nowym makijażem w formie krok po kroku. Ostatnio przeglądając Pinterest, w oko wpadły mi muszle, a że bardzo tęsknię za wypoczynkiem nad Morzem Śródziemnym i szumem fal to postanowiłam przenieść ciepłe, beżowe i brązowe tony oraz blask masy perłowej do makijażu. Będę zachwycona, jeśli złapiesz za pędzle i pomalujesz się ze mną



Muszle to niesamowite stworzenia, ich delikatne ciałka osłania twarda i przepiękna skorupka. Często wykorzystuje się muszle jako biżuterię, najpiękniej wyglądają na zadbanym, opalonym ciele.
Mimo iż lato stoi u drzwi, pogodę mam nadal deszczową i zimną. Mam nadzieję, że takim makijażem przywołam słońce i ciepło. Oto moja skóra jedynie z nałożoną pielęgnacją:


A teraz czas na makijaż twarzy. Zaczynam od nałożenia bazy wygładzającej na moje widoczne pory, a następnie sięgam po rozświetlający krem marki AA przy współpracy z Magdą Pieczonką. Ten krem cudownie rozświetla, ale i dodatkowo nawilża moją skórę. Zwilżoną gąbeczką nanoszę lekki podkład i korektor pod oczy. Lubię konturowanie na mokro za efekt pięknie opalonej i wyszczuplonej buzi, dlatego mój ulubiony mus od Chanel w tej roli sprawdza się genialnie. Całość pudruję i wzmacniam konturowanie suchymi kosmetykami. Bronzer, który dodatkowo mocniej wyszczupli i nada odpowiedniego kształtu mojej twarzy, róż dla odmłodzenia i nadania lekkości, oraz rozświetlacz, aby uwypuklić i dodać glow skórze. Nie zapominam również o ustach.


Teraz czas na oczy, zaczynam oczywiście od podkreślenia brwi, w końcu to rama dla naszej twarzy. W tym makijażu posłużyłam się neutralną paletką cieni NYX Ultimate — Warm Neutrals.

OCZY



1. Na powiekę ruchomą naniosłam odrobinę bazy pod cienie, a następnie obszar pod łukiem brwiowym oraz załamanie powieki pokryłam jasnym matowym cieniem 1, w palecie jest to pierwszy cień.
2. Jasnym ciepłym brązem 8, zaznaczyłam kontur swojego cieniowania (nadałam kształt lekko uniesionego kącika zewnętrznego oka). Ciemnym, neutralnym brązem 16 (ostatnim cieniem w palecie) pogłębiłam konturowanie oka.
3. Od wewnętrznego kącika powiekę ruchomą pokryłam mieszanką dwóch błyszczących cieni 2 - jasny, szampański kolor oraz 4 - cieplejszy, lekko wpadający w złote tony.
4. Dolną powiekę na całej długości zaznaczyłam jasnym brązowym cieniem numer 8, a zewnętrzny kącik połączyłam z górnym cieniem 16.
5. Górną linię rzęs oraz dolną linię wodną zaakcentowałam brązową kredką, a następnie roztarłam powstałą kreskę pędzelkiem, tak aby uzyskać miękkie linie. Obszar pod łukiem brwiowym oraz wewnętrzny kącik oka rozjaśniłam najjaśniejszym matowym cieniem o numerze 1.
6. W tym makijażu postawiłam na swoje naturalne rzęsy podkręciłam je zalotką, a następnie dwukrotnie pokryłam czarnym tuszem.


Tak prezentuje się skończony makijaż i moja pierwsza propozycja na powitanie tegorocznego lata:



Użyte kosmetyki:



- Baza, The Porefessional — Benefit
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, La Vie En Glow — L'Oreal
- Cienie z palety Warm Neutrals — NYX
- Róż, Soft Peach — Avon
- Bronzer,  Les Beiges — Chanel
- Konturówka, 2 — Douglas
- Kredka do oczu, Hot Chocolate — Essence
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Pomada do brwi, Medium — Affect
- Żel do brwi, Light — Manhattan
- Fixer — MAC


Jestem ciekawa, jak podoba Ci się taki spokojny makijaż na początek tego sezonu i jaki kolor masz ochotę ujrzeć jako następny?


Przesyłam buziaki,
Monika.



30 komentarzy:

  1. Piękny makijaż jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez makijażu też wyglądasz super ale te podkreślone oczy są świetne! powiększają oczy i robią robotę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie moje klimaty. Mam zielone oczy więc tego typu ciepłe i delikatne makijaże świetnie u mnie wyglądają. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuje za tak przyjemny komentarz :D

      Usuń
  5. Wyglądasz pięknie :) bardzo lubię takie makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Podziwiam, tym bardziej że ja kompletnie nie mam talentu do robienia ładnego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do korzystania z tutorialu, w razie potrzeby służę pomocą <3

      Usuń
  7. Oj ja też bardzo tęsknię za wypoczynkiem nad morzem i szumem fal... Piękny, letni makijaż Kochana <3 Mam nadzieję, że uda Ci się nim przywołać prawdziwie letnią pogodę, bo póki co, bliżej jej do jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje Ci ślicznie i chyba się udało, słońce grzeje, a termometr wskazuje 30 stopni <3

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ostatnio modne są też filtry (na Insta) właśnie w takich odcieniach ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie do pracy i na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) Bardzo lubię tę paletę NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oczko, w moim guście :) Najcześciej tak maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana i ja też ostatnio polubiłam się z naturalnymi kolorami ;D

      Usuń
  12. Piękny makijaż, przede wszystkim oczy zwracają na siebie uwagę, super ;)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania