czwartek, 11 czerwca 2020

Easy Foxy Eyes

Witajcie moi kochani,
dzisiaj po krótkiej przerwie spowodowanej przeprowadzką przychodzę do Was z nowym makijażem. Jest to szybki i łatwy make-up, który myślę, że przypadnie do gustu wszystkim posiadaczom opadającej powieki.


Na buzię swoim zwyczajem nałożyłam obecną pielęgnację i przystąpiłam do makijażu.


A oto efekt, jaki uzyskacie malując się razem ze mną:







Użyte kosmetyki:


- Baza, The Porefessional — Benefit
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, La Vie En Glow — L'Oreal
- Cienie: Canvas, Narrative, Fabric z palety Poison Garden — Nabla
- Róż, Papa Don't Peach — Too Faced
- Bronzer,  Les Beiges — Chanel
- Błyszczyk, 172 — Chanel
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie, Original — Urban Decay
- Maskara, Perversion — Urban Decay
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Flamaster do brwi, Dark Brown — Catrice
- Fixer — MAC


Oto krótki tutorial:



Osobiście podoba mi się ten panujący trend na kocie, lisie, sexy oczy. Jestem ciekawa czy i Tobie ten trend przypadł do gustu?


Przesyłam buziaki,
Monika.




38 komentarzy:

  1. Cudownie ten makaijąż podkreśla kolor Twoich oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, bardzo lubię tak malować oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie podkreśla urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W makijażu dziennym lubię taką delikatność, zwłaszcza, kiedy na progu stoi lato :D

      Usuń
  4. Pięknie wyszło i chyba się pomaluję z Twoim tutorialem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż, taki naturalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Delikatny i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny dla mnie, szybki, prosty i bardzo ładny, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam, że ostatnio taki makijaż jest popularny. Będę musiała coś popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna propozycja, wprost stworzona dla mnie <3 Pięknie wygląda ten makijaż na Twoich oczach Kochana :) Z przyjemnością obejrzę film i być może, nauczę się czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, kochana pięknie Ci dziękuje i ciesze się niesamowicie, że Ci się podoba taki Look <3

      Usuń
  10. Piękny, delikatny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie poluję na tę paletkę Nabla, podoba mi się kolor Honey i ten mieniący obok- pieknie wygladają na Twoim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny i dużo daje mimo, że taki prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the fox eye look everyone is doing right now. Your makeup look is so pretty xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you darling, yes this is a very trendy look right now :D

      Usuń
  15. Ładny makijaż, lubię takie delikatne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż;) lubię taki efekt 😉

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania