poniedziałek, 8 marca 2021

Każdy dzień jest idealny na SZACUNEK - Dzień Kobiet 2021

 Witajcie moi kochani,
8 marca to bardzo ważna data! To święto małej i dużej, młodej i tej dojrzałej, samotnej i tej z kimś u boku, tej szczupłej i tej krąglejszej. Tej, która stoi właśnie w korku i tej, która odpoczywa w spa, tej, która postawiła na karierę zawodową i tej, która pląta się w domowych pieleszach. Tej tworzącej dwuosobową rodzinę i tej z piątką łobuzów na głowie. Tej, która spędza samotne wieczory i tej, u której rodzinne obiady to uczta niczym wielkie wesele - każda z nas jest inna, każda wyjątkowa i każda z nas zasługuje na SZACUNEK. Tego kochane nam wszystkim życzę każdego dnia, nie tylko z okazji Dnia Kobiet!


Oto moja propozycja na Dzień Kobiet 2021, to dzienny, lekki makijaż z subtelnym kolorem i rozświetloną skórą. 







Kosmetyki:


- Rozświetlacz, Soft and Gentle — MAC
- Korektor, Under Eye Brightening Illuminator — Avon
- Puder, Under Eye Powder — Hean
- Bronzer,  Les Beiges 40 — Chanel
- Róż, 01 amp'd up apple — Clinique
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka, Eye Candy — Essence 
- Konturówka, 116 — P2
- Cienie: Momentum, Crash, Galaxy, Vortex z palety Mercury Retrograde — Huda Beauty
- Maskara, 5 in one lash Genius — Avon
- Fixer — Avon

❤️❤️❤️ Zapraszam ❤️❤️❤️




Kochane czcijmy ten dzień cały rok! 

Przesyłam buziaki,
Monika.



65 komentarzy:

  1. Świetny tekst Kochana. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny świeży makijaż ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko bardzo dziękuje i Tobie również wszystkiego najpiękniejszego z okazji Dnia Kobiet <3

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i delikatny makijaż, wygląda bardzo dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji Naszego Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż, ja dziś od rana też się wyszykowałam dla siebie i postaram się częściej o sobie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana i to jest świetny pomysł na wspaniale rozpoczęty dzień <3

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż :) Wszystkiego Dobrego dla Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to ujęłaś Kochana <3 A makijaż, jak zawsze zachwyca :) Zresztą Ty wiesz, że ja jestem fanką Twoich malunków :*
    A filmik z przyjemnością obejrzę do weekendowej kawki ;)
    Samych wspaniałości Moniś <3 niech każdy dzień będzie okazją do celebrowanie naszej kobiecości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuje za tak wspaniałe słowa. Mam nadzieję, że filmik przypadnie Ci do gustu i z niecierpliwością czekam na Twoje makijaże <3 My kobiety stanowczo zbyt rzadko mówimy sobie miłe słowa, oby to się zmieniło <3 <3

      Usuń
    2. Też tak uważam. Ostatnimi czasy, mnóstwo jest krytyki i hejtu, a zbyt mało wsparcia i życzliwości. A z tego przecież bierze się najwięcej kompleksów, brak pewności siebie itd... Ściskam najcieplej Moniś <3

      Usuń
    3. Dokładnie tak jest kochana i mam nadzieję, że jeśli każda babka spojrzy w lustro i zacznie zmianę od siebie, Świat stanie się przyjemniejszy. Dziękuje Madziu i ściskam Cię gorąco <3 <3

      Usuń
  10. makijaż jak zwykle piękny! dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż (jak zwykle) i mądre słowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny i delikatny a zarazem kobiecy makijaż. Wygladasz cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś wyjątkową piękną i w dodatku mądrą kobietą, masz rację w tym co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuje i niesamowicie mi przyjemnie słyszeć takie słowa <3

      Usuń
  14. Ja też od niedawna stosuję tą bazę. Makijaż świetny i ładnie podkreśla urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i świetny delikatny makijaż - jak zawsze dajesz radę :). A co do paletki Huda Beauty to chyba się na nią skuszę bo to moje kolory ;-). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i serdecznie polecam Ci tę paletę <3

      Usuń
  16. Uwielbiam delikatne fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy tak samo, na dzienny makijaż są idealne <3

      Usuń
  17. Oh so cute and fresh makeup
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż, niezwykle promienny i kobiecy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozświetlacz z całym szacunkiem mogę uznać za najlepszy jaki kiedykolwiek używałam, w dodatku to już kosmetyk - legenda ;D

      Usuń
    2. Oj, to będę miała na uwadze. :D

      Usuń
  20. Dziękuje Monisiu za piękne życzenia- bardzo mądrze napisane!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uważam, że Dzień Kobiet powinien być codziennie! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze pięknie i promiennie wyglądasz!
    bardzo spóźnione, ale oczywiście wszystkie naj naj naj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż :) Chyba kupię sb tą paletę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy dzień jest idealny na SZACUNEK - wspaniałe motto na każdy dzień życia:))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłoby idealnie, gdyby kobiety miały szacunek też do siebie nawzajem każdego dnia i wspierały się. Bardzo cenny wpis. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania