sobota, 13 lutego 2021

馃挍馃 Walentynki w kolorach Roku 2021 馃挍馃

 Witajcie moi kochani, 
na tegoroczne Walentynki przygotowa艂am dla Was makija偶 nie tylko u偶ytkowy, ale i w trudnych kolorach 2021. Wed艂ug Pantone barwami roku 2021 zosta艂y wybrane kolory: Illuminating 13-0647 (偶贸艂ty, 艣wietlisty) oraz Ultimate Gray 17-5104 (szary, siwy). Oba kolory bardzo lubi臋 we wn臋trzach, jednak w makija偶u to nie lada wyzwanie. 



Swoj膮 sk贸r臋 odpowiednio przygotowa艂am, aby makija偶 trzyma艂 si臋 przez wiele godzin i wygl膮da艂 艣wie偶o.


A oto sko艅czony makija偶 i moja propozycja na tegoroczne Walentynki ❤️❤️❤️ 






U偶yte kosmetyki:


- Baza, Porefessional — Benefit
- Korektor, Under Eye Brightening Illuminator — Avon
- Bronzer,  Les Beiges 40 — Chanel
- R贸偶, 01 amp'd up apple — Clinique
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka, Milk (white) — Nyx 
- Roz艣wietlacz, Diamond Bomb— Fenty Beauty
- Kontur贸wka, 116 — P2
- Cienie: Wealthy i Power z palety Blue Blood — Jeffree Star Cosmetics
- Cie艅 Platonic z palety Full Spectrum — Urban Decay
- Cie艅 Gala Gown — HM
- Cie艅 19 — Kiko Milano
- Maskara, 5 in one lash Genius — Avon


❤️❤️❤️ Zapraszam ❤️❤️❤️






呕ycz臋 Wam przyjemnych Walentynek i ciekawi mnie, jakie macie zdanie na temat tegorocznych kolor贸w wybranych przez Pantone? Podobaj膮 Wam si臋, a mo偶e uwa偶acie, 偶e to nietrafiony wyb贸r?


Przesy艂am buziaki,
Monika.



43 komentarze:

  1. Najlepszy sposob na przemycenie koloru :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cieszy mnie, 偶e szaro艣膰 jest kolorem roku. W ko艅cu b臋d臋 w trendach :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubi臋 szaro艣ci, ale niestety nie w makija偶u hahaha ;D

      Usu艅
  3. Pi臋knie wygl膮dasz w tym makija偶u :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Przepi臋knie wygl膮da to po艂膮czenie szaro艣ci z 偶贸艂tym akcentem :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super makija偶, bardzo mnie zainspirowa艂a艣! <3
    Kiedy艣 cz臋sto decydowa艂am si臋 na szare odcienie, z wielk膮 ch臋ci膮 do nich wr贸c臋.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje i niezmiernie mi mi艂o, r贸wnie偶 gor膮co pozdrawiam <3

      Usu艅
  6. Bardzo 艂adnie! Ten 偶贸艂ty delikatny, niepozorny a jak 艂adnie roz艣wietli艂 oko :)
    Ciekawe, czy mi brunetce dobrze by艂oby w takich kolorach na powiekach :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje, uwa偶am, 偶e zw艂aszcza brunetce przypadnie do gustu taka 偶贸艂膰, zach臋cam pobawi膰 si臋 kolorami <3

      Usu艅
  7. W sumie to lubi臋 te kolory tegoroczne (taki 偶贸艂ty i szary), ale oddzielnie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋, 偶e i w duecie daj膮 rad臋, ale nie s膮 to moi ulubie艅cy je艣li chodzi o makija偶 ;D

      Usu艅
  8. Pi臋kny makija偶 Moni艣 <3 Zreszt膮 jak zawsze, bo ja bardzo lubi臋 Twoje makija偶e :) Je艣li chodzi o kolory wybrane przez Pantone, to mnie osobi艣cie bardzo si臋 podoba to po艂膮czenie :) A szaro艣ci bardzo lubi臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje kochana <3 Dla mnie to te偶 fajne kolorki, ale zdecydowanie wol臋 je we wn臋trzu Madziu ni偶 w makija偶u hahaha <3

      Usu艅
    2. Ja te偶 wol臋 je we wn臋trzu i ewentualnie w ubiorze, ni偶 w makija偶u, ale musz臋 przyzna膰, 偶e Tobie Moni艣 bardzo pasuj膮 <3 :)

      Usu艅
    3. Kochana bardzo Ci dzi臋kuje <3 :*

      Usu艅
  9. Pi臋knie!! :) Ten blysk na oku robi robot臋! :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Super makija偶 i w sam raz w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje i zach臋cam Ci臋 do korzystania z tutorialu <3

      Usu艅
  11. czesc! jestem u Ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi sie tu spodobalo :) no i obejrzalam tutorial na yt :) masz talent nie tylko do makijazu, ale takze talent medialny (bardzo przyjemnie mi sie Ciebie slucha) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hej bardzo mi mi艂o, 偶e tutaj jeste艣. Dzi臋kuje za tak mi艂e s艂owa i mam nadziej臋, 偶e zostaniesz ze mn膮 na d艂u偶ej. Cieplutko Ci臋 pozdrawiam <3

      Usu艅
  12. Podoba mi si臋 ten 偶贸艂ty ten akcent na oku ;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ale 艂adnie :)
    Ja w tym roku postawi艂am na kreski eyelinerem i mocne, czerwone usta :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje kochana, klasyka jak dla mnie jest zawsze w modzie <3

      Usu艅
  14. ale ekstra wygl膮da ten 偶贸艂ty akcent na dolnej powiece!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje i bardzo mi mi艂o, 偶e Ci si臋 podoba :D

      Usu艅
  15. DO mnie w tym roku kolory ine trafiaj膮. Jeszcze ten 偶贸艂ty ok, ale w po艂膮czeniu z szarym niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak w makija偶u to nie lada wyzwanie, 偶eby nie wyj艣膰 z efektem pobitej ;)

      Usu艅
  16. Jak by kolory mocno do mnie przemawiaj膮 ale nie koniecznie w makija偶u. Chocia偶 na Twoim oku bardzo 艂adnie si臋 prezentuj膮 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje i widz臋, 偶e mamy takie samo zdanie na ten temat ;)

      Usu艅
  17. Wiesz kochana, 偶e uwielbiam twoje makija偶e! Ten r贸wnie偶 jest 艣wietny!

    OdpowiedzUsu艅

♡ Dzi臋kuje, 偶e odwiedzi艂e艣 m贸j blog.
♡ Dzi臋kuje za ka偶dy komentarz jest on dla mnie ogromn膮 motywacj膮.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania tre艣ci oraz zdj臋膰 z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obra藕liwe komentarze b臋d膮 usuwane.
♡ W miar臋 mo偶liwo艣ci staram si臋 odwiedza膰 moich czytelnik贸w.
♡ Komentarze proponuj膮ce obserwacj臋 za obserwacj臋 nie s膮 mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozosta艂e moje social media.
♡ Je偶eli spodoba艂 Ci si臋 m贸j blog i moja praca zapraszam do obserwowania