wtorek, 16 maja 2017

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty :)


Witajcie kochani,

z powodu iście letniej pogody postanowiłam dziś  zrobić wpis całkiem inny niż do tej pory. Myślę, że dzięki temu trochę lepiej mnie poznacie i oczywiście poczujecie wiosnę :)Tagiem o wiośnie zainspirowało mnie moje otoczenie, zresztą sami zobaczcie <3




Czyż nie jest bajkowo?
1. Twój ulubiony wiosenny kolor lakieru do paznokci ?


Zapewne nie będę oryginalna, ale kiedy budzę się po zimie pragnę otaczać się kolorami. Za wcześnie dla mnie na wibrujące soczystości i dlatego tak bardzo kocham kolory pastelowe.

2. Twój ulubiony wiosenny produkt i kolor do ust?
Wiosną pragnę czuć się lekko nie tylko przez zdrowsze jedzenie, ale również lekki, delikatniejszy makijaż. Stawiam na błyszczyki i kolory nude (na co dzień) a soczyste czerwienie na wieczorne wyjścia ;)

3. Ulubiona wiosenna część garderoby ?

Bardzo rzadko noszę sukienki, które tak bardzo kojarzą się z wiosną. Ja stawiam na bluzy. Tak zdecydowanie to czas różnego rodzaju bluz, w końcu jak nie wiosną to kiedy? Moja ulubiona bluza od wujka Karla pochodzi z tej samej kolekcji co ta na zdjęciu.

4. Ulubiony wiosenny kwiat ?

Tutaj również nie będę oryginalną, ale dla mnie nie ma wiosny bez tulipanów. Koniecznie muszą stać u mnie wiosną w wazonach, ale najbardziej dla mnie wiosennym kwiatem jest hiacynt ;) Jego zapach rozpogodzi nawet najbardziej zachmurzone niebo.

5.Twój ulubiony wiosenny dodatek ?
Zdecydowanie moim nierozłącznym akcesorium wiosną są moje okulary przeciwsłoneczne od Marc Jacobs :D

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący ? (makijaż, moda)
Makijaż: zdrowa, rozświetlona cera oraz delikatny, lekki makijaż oczu. Na moim blogu możecie znaleźć wpis o trendach 2017 TUTAJ

Moda: Jak najbardziej powrót czapki z daszkiem mogliśmy zauważyć na wybiegach m.in. u Chanel w połączeniu z żakietami ;)


7. Ulubiona wiosenna świeca ?

Ja jestem typową maniaczką zapachów, przez co świeczki palę cały rok. Jedynie co zmieniam to nuty zapachowe. Obecnie królują u mnie zapachy kwiatowe.

8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy ?

Zdecydowanie stawiam na lekkie, świeże zapachy, ale i zmysłowe. Obecnie u mnie rządzi Guess 1981 (Ach i ten wyjątkowy rok) ;)

9. Co kojarzy Ci się z wiosną ?

Dla mnie wiosna jest szczególną porą roku, wtedy świat otacza się kolorami, ja obchodzę kolejne urodziny, wszystko zaczyna pachnieć w koło. Mam więcej ruchu, jem więcej warzyw i owoców.... jest po prostu piękniej. <3

10. Ulubione wiosenne danie ?


Oczywiście ulubiony grill i wszystkie sałatki :)

11. Ulubiona rzecz związana z wiosną ?

Jest ich wiele przede wszystkim w tym okresie wychodzą na świat zewnętrzny zwierzęta: lisy, sarny, dziki. Pojawiają się pierwsze motyle, które barwią kolorami Świat. Ptaki śpiewają i robi się ciepło.

Zdjęcia do tagu pochodzą z niezastąpionego Pinteresta, natomiast pytania również znalazłam w sieci.

Kochani zachęcam Was do napisania tego tagu, daje dużo radości. I koniecznie napiszcie na dole, za co Wy kochacie wiosnę ?




Pozdrawiam Was gorąco,

Monika.

62 komentarze:

  1. Wiosna wiosna !! W Gdyni od kilku dni już pełną gębą :) Mam nadzieje, że się utrzyma taki stan rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wiosna oznacza przede wszystkim ruch na świeżym powietrzu🙂 Rower, rolki, badminton i wycieczki z psem. Za niedługo dojdzie jeszcze działeczka, bo właśnie kupuję🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, oj tak u mnie również więcej ruchu zdecydowanie <3

      Usuń
  3. Piękne kolory lakierów. Wiosna nareszcie jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia, super klimat ! Uwielbiam zachody słońca a tym bardziej je uwieczniać :)
    Ja też kocham tulipany! Choć krokusy też mają swój urok.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam pastele! :) Przepiękne zdjęcia i wspaniałe widoki prezentują się na zdjęciach, aż miło popatrzeć :) Przypomniałaś mi, że muszę rozejrzeć się za nowymi okularami przeciwsłonecznymi, bo na swoje ostatnie usiadłam i połamałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, za mną też chodzą nowe, ale jeszcze nie mogę się zdecydować na jedne ;)

      Usuń
  6. u mnie w centralnej Polsce wiosnę czuć już od piątku:D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, też lubię je robić.
    dołączam do obserwujących

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wróciłem z Bieszczad - tam wiosna na całego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wiosnę w górach, ma niesamowitą zieleń :)

      Usuń
  9. Wiosna uderzyla pelna para :) Tez kiedys odpowiadalam na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wiosenne zdjęcia. U mnie też pojawiło się słońce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że ten tag wykonałaś u siebie! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza pora roku wszystko budzi sie do zycia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiosnę! To moja ulubiona pora roku!! :) Przede wszystkim za budzące się do życia drzewa, kwiaty, ptaki, za ciepło, słońce, za motywację żeby wyjść z domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak pięknie, wiosennie! I ta tęcza <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham wiosnę za to, że wtedy wszystko budzi się do życia. Jest cudownie!

    www.naturalnieandzia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna idealba pora roku uwielbiam ja tuz poza latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet czasem lubię wiosnę bardziej niż lato :)

      Usuń
  17. Zdjecia ładne, ale... one nie pochodzą z Pinteresta. Równie dobrze mogłabyś napisać: "źródło: Internet" - i byłoby to tak samo krzywdzące dla autorów.
    Pinterest polega na tym, że zapisujesz nań zdjęcia z oryginalnych stron i klikając na takie zdjęcie, przenosi Cię ono do strony autora. Jeśli chcesz używać zdjęć z Pinteresta, a nie łamać przy tym praw autorskich (czyt. jeśli nie chcesz sobie narobić kłopotów), używaj opcji "Osadź", która pozwoli Ci osadzić to zdjęcie na swojej stronie bez łamania praw autorskich (udostępniasz ze strony autora). W przeciwnym wypadku musisz poprosić autorów tych zdjęć o zgodę na ich publikowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiedziałam, że tak można. Bardzo dziękuje za rade, na pewno skorzystam <3

      Usuń
  18. Wiosną świat budzi się do życia, wszędzie zaczyna się robić zielono i to jest piękne. Jest ciepło, można wybrać się na dalsze wycieczki piesze i rowerowe, nie trzeba zakładać na siebie dużej ilości ubrań. Wiosna jest piękna!
    Pozdrawiam,
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj masz racje zapomniałam wspomnieć o lżejszym ubiorze :D

      Usuń
  19. Jakie piękne plenery <3 Wielkie zazdro! Tak pozytywnie oczywiście ;) Grilla też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący tag, nie widziałam go nigdzie wcześniej ;) A zdjęcia cudowne, nie dziwię się że takie otoczenie podziałało na Ciebie inspirująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosną chce się zyć, nawet największe ponuraki przestają się dąsać. Słońce motywuje do działania, do wyjścia z domu i do poznania nowych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak. Dodam, że na plus też nie ma takich upałów co latem :D

      Usuń
  22. W jakim pięknym miejscu mieszkasz! Boskie widoki :) Ja kocham wiosnę za jej zapach: kwiatowy, świeży, nastrajający optymistycznie, dający energię do życia i działania. I wiosenne burze i deszcz też uwielbiam. Wiosna to dla mnie najlepsza i najpiękniejsza pora roku. Wszystko budzi się do życia i jest cudownie :) A i jak dostałam ostatnio hiacynta w prezencie, to pachniało w całym domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło :* Dlatego też właśnie kocham hiacynty <3

      Usuń
  23. Wiosna to moja ulubiona pora roku :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przyjemny post. Uwielbiam góry i aż Ci zazdroszczę takich widoków na co dzień ;-)
    Och.. ja również poczułam wiosnę pełną parą. Uwielbiam gdy wszystko budzi się do życia, te intensywne jaskrawe zielenie, piękno kwiatów (również uwielbiam tulipany) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak góry moja kochana są piękne o każdej porze roku, mnie najbardziej podobają się jesienią, ale wiosna jest wspaniała, gdyż wszystko budzi się do życia i w koło jest zielono. Pozdrawiam serdecznie. :D

      Usuń
  25. Cudowne zdjęcia! Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też w końcu zawitała, prawdziwa i piękna wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie wiosna to obietnica zdobywania nowych celów, okazja do porzucenia ciężaru nieefektywnych prac, takie poczucie świeżości i możliwości rozpoczęcia czegoś innego. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wiosna kojarzy mi się również z początkiem nowego roku :) Oby Ci się wszystko udało i spełniło :*

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania