czwartek, 26 października 2017

Halloween is coming - Bad Elf

Witajcie moi kochani,
dziś czas na trzecią propozycję makijażu na Halloween i jest to moja wersja Bad Elf (Złego Elfa).
Jako miłośniczka wszelakich konkursów zwłaszcza makijażowych i kreatywnych postanowiłam dokładnie tę propozycję zgłosić na konkurs organizowany przez markę Nyx Cosmetics Polska i dołączyć do #Team Dark, której przewodniczy wspaniała laureatka Nyx Award Polska 2017, czyli Karolina Zientek.



Co do Face Charta, jest to mój drugi „malunek”, ale pierwszy wykonany typowo jak na face chart przystało i nieśmiało powiem Wam, że bardzo mnie ta zabawa wciąga.
A teraz przedstawiam Wam Złego, a raczej Złośliwego Elfa. Na początku zaznaczę, że jako pierwsze założyłam soczewki, co szczerze Wam odradzam, gdyż znacząco utrudniały mi one prace. W następnych wypadkach będę zakładać już po skończonym makijażu ;)

Za górami, za lasami w bardzo odległej krainie, gdzie od wieków panowało słońce i dobro, żyją stwory i stworki, które prowadzą odwieczną walkę o władze. Zazwyczaj przegrywają, co zmusza je do usunięcia się w dal, jednak jest taka noc niezwykła, najciemniejsza w całym roku, kiedy to Złe Elfy mają władzę nad Światem.....,a ta noc to Halloween.......










A Wy moi kochani, do którego Teamu byście się dołączyli Light (jasnego) czy Dark (ciemnego)???

Przesyłam buziaki,
Monika.

52 komentarze:

  1. My dziś kupiliśmy zęby wampira i zęby potwora. Będziemy straszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż Elfa :) Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się to prezentuje, naprawdę zaskakujący efekt :D
    Ja na Halloween nie muszę się za bardzo starać. Wystarczy, że się nie pomaluję i już straszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, no kochana aż tak dobrze to nie ma z tym „szybkim” Halloween <3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochana, do filmików zabieram się już od miesięcy, ale nadal nic mi się nie podoba także na razie na blogu a w niedalekiej przyszłości będą i filmiki <3 <3

      Usuń
  5. Podziwiam warsztat, ale dla mnie za upiorne😊

    OdpowiedzUsuń
  6. STraszne zdjęcia :) Jednak o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Rozumiem rozterkę, zarówno prowadzące zespoły jasny i ciemny, czyli Karolina, jak i Ada mają niesamowity talent i są to bardzo sympatyczne Youtuberki ;)

      Usuń
  8. nie hcicałabym Cie spotkać wieczorem na ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać, że bardzo oryginalny efekt osiągnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, starałam się, aby był dość oryginalny jak na Elfa =D

      Usuń
  10. Super wyszło, choć dla mnie chyba za strasznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na Halloween przystało musi być strasznie, hihihi ;D

      Usuń
  11. efekt jest niesamowity, trochę elf, trochę wampir :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie wymiata. Bosz jak w tych soczewkach wygląda się obłędnie i straszliwie ahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje kochana, masz racje soczewki wymiatają, choć są bardzo niewygodne :(

      Usuń
  13. Thanks :D

    OMg so incredibleee :o

    NEW DECOR POST | OMG, do you know? MOST COMMON DECOR MISTAKES
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  14. Soczewki dodaja jeszcze wiekszej upiornosci!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie drugie od końca jest meeega:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszedł ci Moniko ten Elf! Bardzo podoba mi się efekt końcowy! Do tego te cudne włosy, piękny kolorek, który powiedziałabym "pasuje do Ciebie"- oczywiście w pozytywnym znaczeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuje, długo nosiłam właśnie takie siwe włosy (własne) obecnie wróciłam do blondu :) Lubię zimne kolory, mimo że mam neutralny typ urody to włosy zdecydowanie w chłodnej tonacji mi służą hihihi <3

      Usuń
  17. Thanks a lot :D

    you are an amazing make up artist!

    NEW TIPS POST | SEASONAL HAIR LOSS: The BEST WAYS to STOP IT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania