czwartek, 12 października 2017

Nivea - Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy

Witajcie moi kochani,
od pewnego czasu mam możliwość testowania lekkiego kremu przeciwzmarszczkowego marki Nivea. Jako że należę do Klubu Nivea ten krem dostałam do testów. Co mogę o nim powiedzieć dowiecie się z tego wpisu.


1. Kilka słów wstępu
O marce Nivea dziś nie będzie, ale chyba nie ma osoby, która by nie znała słynnego Nivea Creme, hitu powstałego w 1911 roku!!!


Ja powiem Wam szczerze, za nim nie przepadam i to z wielu względów, ale My z lat 80 i wcześniejszych na bank pamiętamy jak mama, babcia, ciocia po umyciu buzi wodą i mydłem smarowała nas kremem Nivea, kiedy wychodziliśmy na zewnątrz to już był obowiązek mieć go na twarzy ;)
Po wielu latach miałam również styczność z bratem naszej legendy, czyli lżejszej wersji słynnego kremu Nivea - Soft. Z tym gagatkiem również się nie dogadałam i na wiele lat zapomniałam o istnieniu kremów tej marki, do czasu....

Kiedy zgłosiłam się do testów i zostałam zakwalifikowana pomyślałam wtedy, że Nivea niczym mnie nie zaskoczy. I trochę się myliłam.... oto moja opinia o lekkim kremie przeciwzmarszczkowym.
2. Co mówi nam producent?
„NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy to nowy krem do twarzy przeznaczony do każdego typu cery. Stworzony z myślą o tym, by dzięki cennej Witaminie E oraz Filtrom UV chronić skórę i dbać o utrzymanie jej młodego wyglądu na dłużej, każdego dnia! Formuła kremu dodatkowo zawiera innowacyjne, oczekujące na patent hydrowoski, które błyskawicznie rozpuszczają się po kontakcie ze skórą. Zatopione w lekkim kremie, zapewniają intensywne nawilżenie i odżywienie, bez uczucia lepkości.

  • Zachowuje młody wygląd cery
  • Głęboko odżywia
  • Szybko się wchłania"


3. Opakowanie
Krem zamknięty jest w plastikowym słoiczku z bardzo wygodną zakrętką. Plastik jest lekki, lecz wytrzymały, a szata graficzna mimo kolorów nadal nawiązuje do tradycji. Sam krem dodatkowo zabezpieczony jest srebrną folią jak to w kremach Nivea jest.

4. Skład
Aqua, - Woda
Glycerin, - Gliceryna, składniki nawilżające, składniki aktywne
Ethylhexyl Salicylate, - Filtr przeciwsłoneczny
Butyrospermum Parkii Butter, - Masło shea
Cetyl Palmitate, - Wspomaga nawilżenie i natłuszczenie skóry
Cetyl Alcohol, - Posiada pośrednie działanie nawilżające
Tocopheryl Acetate, - Organiczny związek chemiczny, ester kwasu octowego i witaminy E. Substancja o działaniu antyoksydacyjnym
Dimethicone, - Silikon
Butyl Methoxydibenzoylmethane, - Filtr przeciwsłoneczny
Xanthan Gum, - Zagęstnik
Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, - Przedłuża trwałość kosmetyku
Sodium Polyacrylate, - Chroni produkt przed rozwarstwieniem, odatkowo nawilża, kondycjonuje i odżywia
Sodium Hydroxide, - wodorotlenek sodu - Utrzymuje odpowiednie pH w kosmetyku
Ethylhexylglycerin, - Konserwant
Phenoxyethanol, - Konserwant
Trisodium EDTA, - Konserwant
Linalool, - Organiczny związek chemiczny o intensywnym zapachu konwalii
Geraniol, -  Organiczny związek chemiczny, Wonią przypomina pelargonię
Limonene, - Organiczny związek chemiczny
Citronellol, - Związek chemiczny pochodzenia naturalnego
Methyl Benzoate, - Pełni rolę rozpuszczalnika
Parfum - Kompozycja zapachów
5. Konsystencja
Krem jest biały i na pierwszy rzut oka myślimy, że jego konsystencja jest zbita i ciężka. Nic bardziej mylnego, ma jakby puszysta formułę niczym ubita śmietana i bardzo łatwo nakłada się go na skórę. Dzięki takiej formułę kremik niesamowicie szybko się wchłania oraz co ważne (zwłaszcza na dzień) nie pozostawia tłustego filmu.


6. Zapach
No niestety tutaj nic się nie zmieniło, krem ma bardzo kwiatowy i intensywny (dla mnie tradycyjny) zapach, który dodatkowo długo utrzymuje się na skórze. Dla mnie nie jest to nic eleganckiego ani miłego - pachnie jak kremem Nivea ;)

7. Wydajność
Powiem Wam, że uważam ten krem za mało wydajny. Ja zazwyczaj używałam go latem na noc (spisywał się rewelacyjnie), ale zdarza mi się go nałożyć na dzień pod makijaż (i też bardzo dobrze sobie z tym radzi), przez co dość szybko, bo już po 2 tygodniach zauważyłam porządne zużycie. Dla mnie jego słabsza wydajność wcale nie jest minusem, gdyż nie lubię długo stosować jednego kremu aby nie przyzwyczaić do niego swojej cery.

8. Info
Krem występuje w pojemnościach 50 ml (posiadam ja) i 100 ml
Ważność po otwarciu to 12 m-cy
Dostaniemy go np. : PL - 50ml 100ml 
Cena : PL - 50ml - 14.99 Zł 100ml - 19.99 


8. Podsumowanie — moja opinia
Na początku wypada wspomnieć, że krem dedykowany jest każdemu typowi skóry. Takie stwierdzenie budzi we mnie lęk, gdyż bardzo zwracam uwagę na rodzaj używanych kosmetyków i moją cerę. W tym przypadku jednak krem pozytywnie mnie zaskoczył. Jego największą zaletą jest to, że wchłania się niesamowicie szybko, nie zostawia nieprzyjemnego filtru oraz moja skóra po nim staje się widocznie odżywiona, rozjaśniona i wygładzona, jednocześnie nie mogę odmówić mu nawilżania dodatkowo posiada filtry UV.
Co do obietnicy producenta, jeżeli chodzi o zmarszczki, no cóż, moje jak były tak są, ale przyznam się Wam, że nie liczyłam na efekt botoksu ;) Myślę, że jest to krem dla osób, które chcą wydłużyć wygląd młodej skóry, czyli po prostu prewencyjny, a te zmarszczki, które już mam nie pogłębiły się co jest dla mnie plusem.
Jak Wam już wspomniałam krem ten sprawdzał się w ciepłym sezonie jako krem na noc, ale obecnie używam go pod makijaż i muszę powiedzieć, że bardzo dobrze utrzymuje go na twarzy. Podsumowując jest to dobry krem, który moja skóra polubiła. Nie zapchał mnie oraz nie podrażnił przy skórze mieszanej i wrażliwej, jaką mam. Opinie innych osób jak zawsze znajdziecie na Wizażu gdzie serdecznie Was odsyłam.


A Wy kochani mieliście ten krem? Jak sprawdza się on u Was?

Przesyłam buziaki,
Monika.

92 komentarze:

  1. Niestety u mnie się nie sprawdził, strasznie po nim łzawiły mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z reguły wrażliwe oczy, dlatego nakładając go zawsze omijam okolice oczu... ale i tak niefajnie, że Cie uczulił :(

      Usuń
  2. Co prawda od dawna nie kupowałam kremu Nivea, ale jakiś tam sentyment mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadzwyczajnie dobrze się sprawdza, a podchodziłam do niego bardzo sceptycznie =D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post,
    Tego kremu nie miałam, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Niveę, jedyny krem, po którym nie mam uczulenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam bardzo za kremami Nivea, ale ten myślę warto przetestować ;)

      Usuń
  5. Obawiam się, że ten krem nie zrobi nic w kwestii przeciwdziałania zmarszczkom :) to nie jest zadanie dla tanich kosmetyków bez niczego szczególnego w składzie ;) ja się do tej marki raczej nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kochana ja również nie liczę na cud, hihihi, ale powiem Ci, że jako najnormalniejszy krem sprawdza się dobrze tylko przeszkadza mi jego zapach ;)

      Usuń
  6. Lubię zapach kremu Nivea. Kojarzy mi się z dzieciństwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak z tym się zgadzam, ale na dłuższą metę przy używaniu bardzo mnie męczy :(

      Usuń
  7. Z Nivea pożegnałam się już dawno temu. Teraz stawiam na lepsze składowo kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci racje, skład niestety nie powala dobrocią :D

      Usuń
  8. kremy nivea otrzymują pracownicy w mojej firmie do pielęgnacji rąk, ze względu na charakter pracy. Sam taki używam, bo do żadnych innych wynalazków nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zaciekawiłeś mnie swoim fachem, hihihi. Ja często kremem Nivea smaruje dłonie jak np. zimą jadę w góry ;)

      Usuń
  9. Kremy z Nivei są najlepsze :D
    http://cravean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapach kremów nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma Nivea ma to do siebie, że zawsze będę ją kojarzyć z zapachem, jakością i delikatnością. Dla mnie każdy ich produkt po prostu dba o jego użytkownika. Uwielbiam więc produkty Nivea w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie marka ciągle coś ulepsza i rozwija się mimo lat. Ostatnio miałam nawet płyn do higieny intymnej właśnie nowość Nivea ;)

      Usuń
  12. Akurat tego kremu nie miałam :)Za to Nivea Soft, używałam bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten sprawdza się o wiele lepiej, zachęcam Cię do przetestowania go <3

      Usuń
  13. Nie uzywalam tego kremu, za to tradycyjny Nivea- tak! Uwielbiam jego zapach, nawet ostatnio kupiłam go w wersji męskiej dla mojego nastolatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi mnie zapach Nivea prześladuje i niestety szybko męczy, znacznie bardziej wolę delikatniejsze zapachy kremów =D

      Usuń
  14. A ja przez długi czas używałam kremu nivea w obu wersjach i bardzo je lubiłam ale teraz już skupiam się na kremach właśnie przeciwzmarszczkowych. Ale tego nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie przetestuj, chętnie przeczytam więcej opinii o nim, gdyż w Szwajcarii ani w Niemczech go nie spotkałam <3

      Usuń
  15. silikony, konserwanty.... nie nakładaj tego na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznaje skład nie jest najlepszy ;) Powiem Ci, moja cera jest bardzo dziwna i nie lubi „dobrych” składów. Zawsze mnie uczulają i mam Armagedon na skórze, niestety nie polepsza mi się, dlatego używam tego, co mi nie szkodzi przynajmniej jak na razie :*

      Usuń
  16. Niwea krem jest idelany na wszystko

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie stosuje przeciwzmarszczkowych, ale ogólnie uwielbiam krem nivea bambino :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o nim wspomnieć u mnie też Bambino był przyjemnym kremem ;D

      Usuń
  18. Kosmetyki z Nivey uwielbia mój mąż. Markę znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Tato go zawsze używał po goleniu, pamiętam ten zapach jako dziecko i do dziś mam sentyment. Mówię oczywiście o pierwszej oryginalnej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w takim wypadku nie dziwie się, że jest sentyment <3

      Usuń
  20. mam ten krem i bardzo go lubię !!
    w ogóle świetny jest nivea soft :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest o nim w necie a opinie znalazłam tylko na Wizażu, a szkoda, bo dla mnie to również świetny krem i w dobrej cenie =D

      Usuń
  21. Dla mnie krem nivea i sama marka to jakość i tradycja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Markę Nivea bardzo długo lubiłam. Aż nie dowiedziałam się, że wciąż są na czarnej liście testujących na zwierzętach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ja także wybieram produkty nietestowane na zwierzętach, jednak ciągle marki są opieszałe z rezygnacji takich badań :(

      Usuń
  23. Żebym ja się tak znała na tych składach to by było dobrze :D osobiscie poza hitem Nivea nie bardzo lubię reszte kremów za to lubię ich produkty do pielegnacji ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety skład Nivea nie ma spektakularnie dobrego, ale ważne, że się sprawdza ;)

      Usuń
  24. Ja bardzo lubię krem nivea, ten zwykły, tradycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niestety jest za ciężki i w dodatku zostawia powłokę na skórze, która mnie drażni, Ale wiadomo u każdego sprawdzi się inaczej, ja jestem posiadaczką wybrednej i mieszanej cery ;)

      Usuń
  25. raczej nei do mojej cery problemowej ale dobrze że sie u Ciebie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama akurat lubię ten standardowy krem Nivea, zawsze mam go w domu. Zapach kompletnie mi nie przeszkadza, więc ten pewnie też byłby u mnie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jeżeli zapach jest dla Ciebie ok, to koniecznie przetestuj przeciwzmarszczkowy kremik :D

      Usuń
  27. ja zawsze wolalam bambino, a ten przeciwzmarszkowy mam i oddałam go mężowi :D

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zaryzykuję ;) ale dzięki za zdjęcie historycznych opakowań :) lubię takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kremów NIVEA nie używam ale za to stawiam na mydełka i dezodorant Protect & Care bo chociaż nie lubię kremu NIVEA to ubóstwiam jego zapach a ten dezodorant własnie tak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja mama go ma, ale jakoś rzadko po niego sięga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety ja nie używam kremów z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja mama ma już 3 słoiczek tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używam tego kremu, ale moje babcie zawsze były nim zachwycone. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uzywalam innej wersji Nivea Care i byl ok. Moze w koncu siegne po ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go spotkasz w CH lub DE koniecznie daj mi znać, bo ja nigdzie go nie widziałam <3

      Usuń
  35. Thanks a lot :D

    I've a lot of products from Nívea!!! I'm biggest fan!

    NEW COOKING POST | BEAN BURGERS WITH SALAD AND SWEET POTATO!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  36. Choć lubię wiele produktów Nivea, tego kremu jeszcze nie próbowałam. Wpierw muszę popracować nad zapasami, ale fajnie jest przeczytać kolejną recenzję o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mnie on bardzo pozytywnie zaskoczył, a jakiekolwiek recenzje znalazłam tylko na Wizażu ;)

      Usuń
  37. Niestety nie przepadam za tą firmą. Wolę bardziej naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej rozumiem, dla każdego coś innego hihihi :*

      Usuń
  38. Dawno nie używałam ich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks a lot :D

    Nivea Sfot is my fav :3

    NEW FASHION POST | THE NEW BLACK: ENGLISH HERITAGE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This Soft cream didn't work for me, but this anti-wrinkle is cool ;)

      Usuń
  40. Bardzo dawno nie mialam żadnego produktu do pielęgnacji twarzy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeżeli mowa o pierwszym to mam do niego sentyment, bo kojarzy mi się z dziadkiem - uwielbiał go.
    Drugiego bardzo nie lubię i łzawię po nim jak głupia, a tego przeciwzmarszczkowego nie miałam. Jeżeli sprawdza się jako baza to może zainwestuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Soft miałam tak samo i też obawiałam się tego przy tym przeciwzmarszczkowym, ale dla mnie jest fajny i lekki. Tak jako baza również się u mnie sprawdza <3

      Usuń
  42. Ostatnio co raz częściej sięgam po tę markę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale fakt każdy ma inne potrzeby, jak i preferencje skóry ;*

      Usuń
  44. W kremie NIVEA najbardziej lubię... zapach kremu NIVEA :) Niestety moja skóra się jakoś z kremami tej marki nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, a mnie on dość przeszkadza, jest zbyt konwaliowy? ;)

      Usuń
  45. Ja osobiście polecam Kurację Nawilżającą polskiej marki DLA :) Sama natura!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania