poniedziałek, 23 października 2017

Halloween is coming - Black Widow

Witajcie moi kochani,
dziś chcę Wam przedstawić moją drugą propozycję makijażu na Halloween i jest to Black Widow (Czarna Wdowa). Oczywiście chodzi o najniebezpieczniejszą pajęczycę na świecie, ciekawi mnie czy również tak boicie się pająków, jak ja, hihihi ;) Oprócz metamorfozy przedstawię Wam również tutorial jak wykonać tę charakteryzację.



Nie przedłużając przechodzę do tutorialu. I swoim zwyczajem mam już na twarzy swoją pielęgnację oraz bazę nawilżającą. Wszystkie użyte kosmetyki jak zwykle znajdziecie na dole wpisu.


Krok 1. Zwilżoną gąbeczką, na całą twarz nałożyłam mieszankę 1:1 podkładu Wet 'n Wild oraz miksera marki NYX w kolorze białym. Pod oczy oraz jako bazę na powieki również zrobiłam mieszankę korektora z mikserem. Całą twarz pudruje „na bogato” fiksującym pudrem marki NYX.
Krok 2. Bardzo ważne w tym makijażu są oczy, a jak wiadomo brwi to rama dla twarzy więc postawiłam na bardzo ciemne i wyraziste brwi. Jako pierwsze obrysowałam je i wypełniłam najciemniejszą kredką do brwi, jaką mam marki Avon (Soft Black), a następnie ciemnoszarym cieniem podkreśliłam ich wypełnienie. Dodatkowo czerwonym eyelinerem marki NYX podkreśliłam górną oraz wewnętrzną linię brwi.
Krok 3. Oczy
1. na całą powiekę oraz pod łuk brwiowy nałożyłam najjaśniejszy cień z palety MUR
2. załamanie powieki (w górę) oraz zewnętrzny kącik oka przyciemniłam szarym cieniem
3. na środkową część powieki ruchomej nałożyłam czerwony cień marki Inglot. Górną linię wodną przyciemniłam czarną kredką marki Avon
4. na czerwoną „bazę” wklepałam klej do brokatu a następnie nałożyłam czerwony brokat marki Kiko Milano
5. załamanie powieki zaznaczyłam czerwonym eyelinerem
6. swoje rzęsy wytuszowałam i dokleiłam sztuczne, a na dolną linię wodną powędrowała czarna kredka, którą następnie delikatnie roztarłam w dół ciemnoszarym cieniem
7. pod dolną powieką złotym eyelinerem namalowałam spływające łzy oraz przykleiłam kępki rzęs 
8. w wewnętrznym kąciku na klej do rzęs przykleiłam po 2 kamyczki, które mają imitować dodatkowe oczy pająka
9. przy zewnętrznym kąciku prawego oka naszkicowałam czarną kredką pajęczyne, a następnie pocieniowałam szarym cieniem

Krok 4. Usta obrysowałam i wypełniłam czarną kredką marki Avon, następnie na środek nałożyłam klej do brokatu i wklepałam czarny brokat iskrzący na wiele kolorów.

Krok 5. czarną kredką delikatnie narysowałam żyłki pod ustami i roztarłam szarym cieniem

Krok 6. Na czole szarym cieniem namalowałam kropki a następnie na klej do rzęs przykleiłam perełki, które imitują oczy pajęczycy ;)

Krok 7. Całą twarz wykonturowałam szarym cieniem i nałożyłam biały rozświetlacz z paletki Zoeva

Cała charakteryzacja prezentuje się następująco:












Oto lista kosmetyków:
* TWARZ
- baza nawilżająca marki PS... (Primark)
- podkład - Wet 'n Wild (Soft Ivory)
- mixer - Pro Foundation Mixer, NYX Cosmetics
- korektor - Anti - Age Effect, Maybelline (Light)
- puder - HD, NYX Cosmetics
- perełki - kupione w Tedi (DE)
- rozświetlacz - -Winter strobe spectrum palette, Zoeva
* OCZY i USTA
- kredka czarna Avon (kajal)
- kredka do brwi - Brow Definier, Avon (Soft Black)
- paletka Make Up RevolutionFlawless Matt 2
- czerwony cień Inglot, kolekcja What The Spice nr 301
- czerwony eyeliner - Vivid Brighst Liner, NYX Cosmetics (Fire)
- tusz do rzęs - The Colossal Big Shot, Maybelline
- klej do brokatu - Glitter Primer, NYX Cosmetics
- brokat czarny - Glittergoals KIT 1, NYX Cosmetics
- brokat czerwony - 04 Bright Red, Kiko Milano
- złoty eyeliner - kolekcja FALL 2.0, 01 Future Is Gold, Kiko Milano
- kamyczki (Tedi, DE)
- klej do rzęs - DUO (transparentny)
- sztuczne rzęsy (Aliexpress)
- kępki (Catrice)


Mam nadzieje, że moja druga charakteryzacja przypadła Wam do gustu. A kolejna już wkrótce.


A Wy kochani, czego boicie się najbardziej?


Przesyłam buziaki,
Monika.

86 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie, ale mocniej zaznaczyłabym oczy, dodała górne sztuczne rzęsy i nieco powiększyła usta za pomocą chociażby obrysu konturówki. Ale ogólnie pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za rady, rzęsy sztuczne na górze również mam ;D

      Usuń
  2. Świetne oko! Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, jednak samo wykonanie mnie nie przekonuje :) Ja zapewne dodałabym kilka nieco bardziej wyraźnych akcentów lub wyróżniła te co już są oraz dokleiła dłuższe, ciemniejsze rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja niestety dłuższych nie miałam rzęs, choć przy opadającej powiece każdy makijaż oka to wyczyn, aby był mocniej widoczny hihihi ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej niż czerwony brokat na powiece <3

      Usuń
  5. Ha, też się boję pająków. Pomysł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł fajny, ale chyba już nie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt rzeczywiście niezły! Podziwiam za takie umiejętności. Ja nawet normalnego makijażu nie potrafię robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, dla mnie to świetna zabawa, kiedy mogę poszaleć z makijażami <3

      Usuń
  8. Świetnie ci to wyszło! Uwielbiam halloweenowe makijaże :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz jak z horroru - podoba mi się bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje taki też miałam zamiar, ciesze się, że Ci się podoba <3

      Usuń
  10. Fajna stylizacja :) ja się boję ciem latających ..takich włochatych fuuuuuuuuuujaaaa i pająków też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, o tak ćmy również potrafią nieźle przestraszyć =D

      Usuń
  11. Mam zamiar wystylizować się na kościotrupa "sugar scull" na Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wyszło, sama też myślę nad makijażem na halloween 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny efekt, makijaż jest przerażający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, w takim razie ciesze się, że mój zamysł się udał :*

      Usuń
  14. Czad bardzo mi się pdoba, dlatego lubie hallowen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuje, ja również bardzo lubię Halloween właśnie za możliwość zaszalenia z makijażami ;D

      Usuń
  15. Całkiem fajnie
    ja nie odprawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy bardzo fajny - podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż oczu wyszedł bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie malowanie to fajna sprawa, ale i pewnie niezły złodziej czasu, tak więc przygotowania nie należą chyba krótkotrwałych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że trochę to trwało, jednak najgorsze to jest zmywanie hihihi ;)

      Usuń
  19. Podoba mi się ! Jest upiornie,a oczy są fajnie podkreślone :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    OMg so original :o You always have amazing tutorials :o

    NEW REVIEW POST | OMG!!! Unforgettable INEXPENSIVE CLEANING BRUSH :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  21. Niemożliwe !!! To jesteś ty ?? Świetnie wyglądasz w tym makijażu czarownicy...Nie lubię halloween, ale to co pokazałaś podoba mi się :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, hihihi tak to ja. Halloween ma właśnie to do siebie, że możemy stać się tym, kim chcemy <3

      Usuń
  22. Bardzo fajny pomysł na tutorial makijażu Halloweenowego! Bardzo podobają mi się te perełki na czole.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna i groźna :) ALe może zamiast złotego brokatu pod oczami dać intensywny czarny - kredka czy coś wtedy byłoby mroczniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, kochana nie chciałam przytłoczyć i tak biało czarnego makijażu i wybrałam złoto, a że to mój ulubiony kolor, tym przyjemniej mi się malowało ;D

      Usuń
  24. Przerażające! Te perełki na czołe wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks a lot :D

    you have a lot of originality :o

    NEW OUTFIT POST | FEELING COZY is the Way to Be Amazing :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nienawidzę pająków xD Jak mój aktualny mąż się do mnie przeprowadzał (8 lat temu, wtedy miał miano chłopaka :P) hodował ptaszniki. Powiedziałam, że wszystko może zabrać, ale pajączki zostają u mamusi, ble xD W dodatku jeden ma już 10 lat a nadal całkiem zdrowo wygląda, ponoć niektóre samice dożywają 20...

    OdpowiedzUsuń
  27. Też panicznie boje się pająków, jestem okrutna bo wciągam je odkurzaczem. :-/ Moja prababcia zawsze mi powtarzała: błogosławiony ten dom w którym pająki są. :-) Mnie to nie przekonuje.. Makijaż świetny. :-) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mój dom jest baaaardzo błogosławiony, u mnie pająki wychodzą codziennie i też najczęściej wciągam je odkurzaczem hihihi Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  28. Podoba mi się!
    Poza tym wyczerpujący opis. Super, ze dodajesz także spis kosmetyków ;)
    Najbardziej intrygująco wyglądają te perły na czole udające oczy.
    Jedynie szyja wydaje mi się mieć ciut inny odcień (jakby za ciepły do takiej mrocznej charakteryzacji), ale i tak na większości zdjęć jej nie widać ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuje. Masz rację, niestety całą charakteryzację robiłam bardzo późną nocą i szyja niestety bardziej wybiła prześwit skóry ;) Gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  29. Świetny makijaż, idealny pomysł na Halloweenową imprezę

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się moja charakteryzacja :*

      Usuń
  31. Mrocznie i..... ciekawie.... Opadająca powieka wcale nie jest łatwa do malowania (wiem, bo też mam taką). Tobie wyszło świetnie! Apropo: czy namówię cię na post właśnie o makijażu opadającej powieki??? Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Kasiu dziękuje, a wiesz co mam w planach dokładnie taki wpis o opadającej powiece. Wiem jak nam trudno wykrzesać coś niesamowitego, kiedy i tak przy otwartym oku nic nie widać :/ Z przyjemnością taki wpis zrobię :*

      Usuń
    2. Super! Nie mogę się więc już doczekać Moniko!!! :-)

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania