czwartek, 19 października 2017

Halloween is coming - Glamour Scull

Witajcie moi kochani,
czas przebieranek i strachów nadchodzi wielkimi krokami. Przygotowałam dla Was cztery makijaże właśnie z okazji Halloween. Historia tego święta jest bardzo interesująca, ale nie zamierzam przedłużać i jej tutaj opowiadać, za to odsyłam Was na kanał YouTube, który polecałam w Inspiracjach Września. Wiem, że Jaśmin opowie Wam najpiękniej i najrzetelniej o tym świecie.



A tymczasem po obejrzeniu filmiku zapraszam na mój pierwszy makijaż na Halloween — Glamour Scull.
Propozycji w internecie gdzie prym wiedzie czaszka jest od groma. Mnie jednak jak na makijażową srokę przystało, skusiła propozycja w stylu glam z dużą dawką brokatu oraz błysku ;)

Modelka: Jagoda
Makijaż i zdj
ęcia : Monika (Ja)


A oto przemiana:





Do wykonania tego makijażu użyłam:
- podkład — Ideal Cover Full HD, matujący podkład kryjący — Eveline
- korektor — Stay All Day 16H — Essence
- puder — ProvoCatrice Scented Powder, C01 Transparent Shimmer — Catrice
-rozjaśniacz — Pro Foundation Mixer — White — NYX Cosmetics
- czarna kredka — Jumbo Eye Pencil — Black — Nyx Cosmetics
- paletka cieni — Oh So Special — Sleek
- złota farbka do ciała — SFX Creme Colour , Gold — Nyx Cosmetics
- złoty rozświetlacz — l'or highlighter — L'Oreal
- klej do brokatu — Primer Glitter — Nyx Cosmetics
- brokat — Glitter Loose, 03 Pure Gold — Kiko Milano


Kochani to pierwsza propozycja makijażu na Halloween, już wkrótce pojawią się kolejne.


A Wy moi kochani obchodzicie Halloween?

Przesyłam buziaki,
Monika.


58 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    OMG this is amazing :o Totally in love with your job!

    NEW OUTFIT POST | Sometimes BEING CLOSE MEANS STANDING STILL. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał makijaż sztos, czekam na kolejne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i mam nadzieje, że następne również Ci się spodobają :D

      Usuń
  3. Masz talent, super makijaż. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, super makijaż :) ja mam chęć zrobić sobie coś w stylu pop-art, zawsze mega mi się podobały te stylizacje :) wprawdzie nie mam gdzie obchodzić Halloween, ale w niczym to nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojego makijażu, ja również lubię Pop-Art, ja także nie mam w planach w tym roku nigdzie wychodzić, ale uwielbiam tworzyć różne charakteryzacje <3

      Usuń
  5. Osobiście nie lubię halloween, nie "świętuje" go więc i nie robię sobie takich makijaży. Ale jestem pewna, że na jakąś halloweenową imprezę byłby jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Super! Mam nadzieje ze uda nam sue zostawić dzieci i wyjść na jakaś halloweenową imprezę żebym mogła skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i zachęcam do odwiedzin, gdyż będzie więcej takich makijaży :*

      Usuń
  7. Wow, świetny makijaż! Jeśli kiedyś wybiorę się na imprezę w takim klimacie to też taki chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoooW! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż świetny <3 Ja nie bawię się w Halloween.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, powiem Ci, że bardzo lubię robić takie charakteryzacje :*

      Usuń
  10. Kiedyś chodziałam ze znajomymi w przebraniu do klubu potanczyc a teraz tylko cos tam zmaluje, przystroje dynie i tak dla mnie tez jest ok. W zeszlym roku zmalowalam dwie stylizacje. Ciekawa ta czaszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana. Przyznam Ci się, że do Halloween mam mieszane uczucia, ale nikt nie zabroni nam robić takich makijaży <3

      Usuń
  11. Nie obchodzę ale nie hejtuję ;)
    Super mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham ten szał :D na Halloween uwielbiam oglądac przebrania, makijaze, manicure ;)
    Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale czad! Sama chętnie poszłabym w takim makijażu na halloweenowa imprezę - ale nie mam takiego talentu, więc nie poszaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie obchodzę Halloween, ale propozycja jak najbardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna przemiana na ten dzień, pomysł do wykorzystania jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super makijaż! Ja w Halloween bawiłam się tylko z koleżanka jak chodziłam do liceum.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie świętuje ale makijaz wyszedl super

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie obchodzę halooween, bo nie mam z kim ;) Ja bym z ogromną chęcią wskoczyła w jakiś odjechany strój i poszła na imprezę (i nie chodzi wyłącznie o imprezę halloowenową, ale ta akurat jest najbliżej), niestety znajomym nie bardzo widzą się przebieranki, a sama jak debil wyglądać nie będę :D W każdym razie resztę makijaży chętnie pooglądam, może akurat ktoś się skusi na przebierany melanżyk, kto wie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zawsze możesz poszukać gdzie są organizowane takie przebierankowe imprezki i wyskoczyć sama, a nóż poznasz kogoś ciekawego, jak nie to możesz udawać tajemniczą postać niczym z kryminałów <3

      Usuń
  19. Thanks a lot :D

    OMG fabulous job :o incredible

    NEW DECOR POST | ATTICS: AS THE TURN AND HOW TO MAKE THEM USEFUL. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Halloween nie obchodzę, ale też mi nie przeszkadza ;) Super poropzycja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Troszkę zdziwiło mnie dodanie brokatu, ale pozytywnie. Makijaż wygląda świetnie, idealny na wypad w miasto :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania