czwartek, 9 listopada 2017

Piękna przed Świętami - Zimowa pielęgnacja twarzy i ust.

Witajcie kochani w nowym wyzwaniu.
Dziś przychodzę do Was z pierwszym wpisem z zimowego wyzwania od Trustedcosmetics oraz blaga Różowa-szminka. Jak zapewne wiecie jestem jedną z pięciu laureatek wakacyjnego konkursu, jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, a wygrana bardzo motywuje. Dlatego też bez dłuższego namysłu podpisuje się i pod tym wyzwaniem. Więcej szczegółów dowiecie się klikając w banerek na moim bocznym pasku. Gorąco zapraszam na pierwszy wpis poświęcony zimowej pielęgnacji twarzy i ust.




1. W jaki sposób dbam o swoją cerę zimą?
Zimą moja cera wymaga szczególnej troski i uwagi. Zwłaszcza nie służy jej wiatr i niskie temperatury i to przed tym muszę ją chronić. Aby poprawić kondycje skóry i przetrwać zimny czas kieruje się kilkoma zasadami.
Zasada nr 1 - Zawsze dostosowuję kosmetyki do pory roku. Latem używam produktów nawilżających oraz peelingów, a zimą przeważnie odżywczych, regenerujących i z witaminami.
Zasada nr 2 - W zimę często sięgam po kosmetyki w formie olejków i treściwych masełek.
Zasada nr 3 - Teraz nadchodzi czas na zabiegi kosmetyczne i działanie kwasami.
Zasada nr 4 - Zimą rezygnuję z peelingów ziarnistych na rzecz enzymatycznych lub skórki jabłka (działa jak enzymatyczny peeling)
Zasada nr 5 - Unikam gorących kąpieli, a już totalnie po przemarznięciu. W taki sposób najłatwiej o odmrożenia!
Zasada nr 6 - Zawsze polegam na sprawdzonych kremach, które dają mi maksimum nawilżenia i chronią przed przesuszeniem skóry.
Zasada nr 7 - Lubię oczyszczać cerę używając delikatnych kosmetyków.
Zasada nr 8 - Dbam o nawilżenie oczu kropelkami.
Zasada nr 9 - Wychodząc na zewnątrz dbam o barierę przeciwklimatyczną, czyli używam kremu z filtrem oraz kosmetyków natłuszczających.
Zasada nr 10 - Dbam o usta, zawsze nakładam na nie balsam lub pomadkę ochronną.
Zasada nr 11 - Nigdy nie wychodzę bez okularów przeciwsłonecznych a na stok zabieram gogle.



2. Zabiegi na twarz zimą.
* Depilacja laserowa - np. usuwanie wąsika
* Mikrodermabrazja
* Masaże i wszelakie zabiegi relaksacyjne
* Zabiegi na twarz z kwasami
* Walka z trądzikiem i przebarwieniami
* Zabiegi przeciwstarzeniowe


3. Moje sposoby na ochronę ust przed mrozem, wiatrem i zimnem.
O ile latem moje usta są w dobrej kondycji tak zimą już nie bardzo. Przede wszystkim zabezpieczam je pomadką lub balsamem ochronnym, powiem Wam, że również normalne kolorowe pomadki pomagają mi tworzyć barierę ochronną.
Dodatkowo u mnie sprawdzają się własnoręcznie zrobiony peeling oraz maseczka. Robię, również delikatny masaż ust szczoteczką do zębów.



Przepis na mój peeling to:
1 łyżeczka oleju kokosowego
1 łyżeczka cukru brązowego
1 kropla witaminy C lub soku z cytryny


Składniki mieszam i nakładam palcem delikatnie masując. Efekt delikatnych i gładkich ust gwarantowany.

Przepis na moją miodową maseczkę to:
1 łyżeczka miodu
1 łyżeczka oliwy z oliwek
kilka kropel witaminy C lub cytryny


Mieszam wszystkie składniki i nakładam na usta na 20 min, po tym czasie delikatnie zmywam i gotowe :D

4. Kosmetyki, jakich używam do pielęgnacji skóry twarzy, okolic oczu oraz ust.


1. Balsam do ust - Ultimate Balm - Victoria's Secret.
2. Carmex - mój hit od wielu, wielu lat. Sprawdza się idealnie w okresie grzewczym i mrozów.
3. Balsam do ust kojąco-regenerujący - Avon
4. Wygładzający balsam do ust z magnolia - Avon
5. Maść oliwkowa - Ziaja, sprawdza się nie tylko na usta, ale wszystkie przesuszone miejsca.


6. Ręczniczek do twarzy - Primark
7. Pianka oczyszczająca (do demakijażu) - Perfectly Clean - Estee Lauder
8. Żel myjący do twarzy (cera normalna i mieszana) - Balea
9. Pianka myjąca do twarzy (cera sucha i wrażliwa) - Balea
10. Tonik Hydra Vegetal - Yves Rocher, do przemywania twarzy jest ok, ale nadal używam też toniki Evree różany oraz Aok, o których wspomniałam w letniej pielęgnacji.



11. Maska odmładzająca - Sublime Youth Mask - Kiko Milano
12. Witamina C w kropelkach - ibuvit C - Apteka
13. Rozgrzewająco - oczyszczająca maseczka z glinka - Avon
14. Nawilżające krople do oczu - Oplex - Apteka
15. Płatki złuszczające z kwasami - Anew Clinical - Avon, mój jesienny ulubieniec tamtego roku.



16. Krem pod oczy - Nuxe
17. Żel pod oczy- Hydra Beauty Micro Gel - Chanel
18. Maść do oczu - u mnie sprawdza się pod oczy - VitaPos - Apteka
19. Maska rozgrzewająca na oczy - swoją mam dzięki Ambasadorce-kosmetycznej, a słyszałam, że do kupienia są w DM



20. Serum na dzień - Estee lauder
21. Serum na noc - Advanced Night Repair - Estee lauder
22. Hydra Beauty Micro Serum - Chanel, więcej o nim TUTAJ.



23. Krem na noc do cery zmęczonej i zestresowanej - Balea
24. Nawilżający krem - The Ordinary
25. Aloesowy krem z propolisem - Forever
26. Bogaty krem z wyciągiem z winogron - Caudalie
27. Przeciwzmarszczkowy krem na dzień - Anew - Avon
28. Krem na noc z witaminą C - Ziaja Med



29. Filtr przeciwsłoneczny 50+ - Nivea, o nim pisałam już TUTAJ
30. Krem ochronny z filtrami UVA i UVB - Ziaja
31. Krem oliwkowy - Ziaja, u mnie sprawdza się przy wypadach w góry. Jest bardzo tłusty.
32. Krem ochronny, witaminowy - Retimax - Apteka
33. Maść ochronna z witaminą A - Apteka


Moi kochani a w jaki sposób Wy chronicie swoją cerę przed wiatrem, mrozem i suchym powietrzem?


Przesyłam buziaki,
Monika.



68 komentarzy:

  1. Sporo tego z chęcią przetestowałabym kilka produktów:)W carmex muszę się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam Ci go serdecznie, mnie przez wiele lat używania nigdy nie zawiódł ;D

      Usuń
  2. Też często używam miodu, natomiast kremy odżywcze stosuję nawet
    Latem, tyle ze na wieczor.
    A dlaczego używasz tylko peelingów enzymatycznych? I jak stosujesz skórkę jabłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skórę mieszaną a zimą dochodzą małe widoczne naczynka więc nie chcę zrobić się jeszcze bardziej czerwona hahaha, a skórka jabłka działa jak peeling enzymatyczny. Wystarczy obrać jabłko i skórką masować oczyszczoną twarz. Po około 5 minutach zmywam letnią wodą i gotowe :D

      Usuń
  3. Szczerze? Ja używam tylko kremu bambino... moja cera dużo nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam pomadki i kremu neutrogena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ogólnie marka Neutrogena ma fajne zimowe kosmetyki <3

      Usuń
  5. Bardzo fajne porady. Jestem facetem i szczerze powiem Wam, że my też lubimy dbać o siebie (no może nie każdy z nas) więc te porady są po części również dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i jak najbardziej się z Tobą zgadzam, musimy wszyscy pamiętać o pielęgnacji. Jeżeli chodzi o zimowy temat to dla mnie dotyczy on i kobiet i mężczyzn w tym samym stopniu =D

      Usuń
  6. Wyczerpałaś temat :) Bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i ciesze się, że Ci się podobał :D

      Usuń
  7. Przydatne porady - ja stosuję większość u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Jest w czym wybierać:)Ja uwielbiam różne balsamy o zapachu czekolady, pilnuje tez by zabezpieczyć skore przed wiatrem i mrozem.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile ze skórą nie mam problemów, to z ustami mam ogromny! Wiecznie suche i popękane... Nawet nie podczas zimy! Sądzę, że skorzystam z jednego z Twoich patentów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znam ten ból, szczerze Ci polecam zarówno peeling, jak i maseczkę. Mnie bardzo pomagają <3

      Usuń
  10. zdecydowanie zimą moja skóra wymaga specjalnej pielęgnacji - zwłaszcza dłonie i usta mam ciągle przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie jak ja, plus ja jeszcze walczę ze skórą na nogach, bo jest bardzo przesuszona i wymaga codziennych balsamów ;)

      Usuń
  11. Chętnie skorzystam z tych patentów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie jak i Ty Moniko, mam również zimową porą problem z ustami. Ogromny i negatywny wpływ na to ma dodatkowo ogrzewanie w domu, niestety dość sucho jest w blokach i to jest moja bolączka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na szczęście u mnie w domu jest dość wilgotnie???? Jeśli tak mogę powiedzieć i koniecznie w sypialni jest chłodniej niż w całym domu. Znam niestety ból z przesuszeniem, gdyż mam wręcz atopową skórę na ciele przez cały rok <3

      Usuń
  13. Też mam kilka swoich zasad, których od kilku lat z powodzeniem się trzymam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatnie mówiąc sporo tego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Parę rzeczy bym podkradła do przetestowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    awwww, you have a lot of products that I really want to try, specially Chanel, Nuxe, and Balea brands :D

    NEW TIPS POST | ANTI-AGING CARE MUST BEGIN AT AN EARLY AGE. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej używam kosmetyków z miodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, u mnie miód to podstawa w zimowej pielęgnacji :D

      Usuń
  18. Muszę bardziej regularnie zadbać o dłonie i usta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post ! Krem do rak oraz balsam do ust zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie w każdej torebce coś tam się znajdzie <3

      Usuń
  20. Ciekawy przegląd zimowego "must have" :) Ja też bardzo lubię miodek w różnej formie heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. U mnie miód i srebro koloidalne to podstawa w walce z chorym gardłem <3

      Usuń
  21. dużo kosmetyków, piękne zdjęcia i opisy

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam że super zasady, do niektórych sama się stosuję, ale do niektórych na pewno się skuszę - tak jak np. do kosmetyków w formie olejków - bardzo rzadko zdarza mi się używać, więc może czas to zmienić. Świetny post - przydatny, i poza tym masa super kosmetyków! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ja również nie doceniałam mocy olejków. Obecnie to mój zimowy must have :D

      Usuń
  23. Sporo tego
    fajny blog
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. W kwestii ust dbam używając szminki ochronnej... i właściwie tyle. Po przeczytaniu Twojego postu muszę jednak zrewidować swoje przyzwyczajenia i dołożyć co nieco;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje. Gorąco Cię pozdrawiam, mam nadzieje, że kosmetyki sprawdza się również u Ciebie :*

      Usuń
  25. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much my friend.
      I wish you a nice Sunday

      Usuń
  26. Usta zimą to moja zmora. Usta i dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam w klubie! Mnie pomaga Carmex i powiem Ci, że dużym, pozytywnym zaskoczeniem okazał się balsam z Victoria's Secret <3

      Usuń
  27. Thanks a lot :D

    Love Carmex :D

    NEW #DRESSTOIMPRESS POST | Know This Section + FEELING RELAXED :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie moge sobie odmówić goracych kąpieli ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale uważaj na odmrożenia, niestety u mnie skończyło się to odmrożeniem ;/

      Usuń
  29. Widać, że dużo wiesz o pielęgnacji :) Podoba mi się to, że zmieniasz swoją pielęgnacje i kosmetyki w zależności od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci kochana dziękuje i polecam każdemu zmieniać kosmetyki, gdyż w zimie cera potrzebuje czegoś innego niż latem <3

      Usuń
  30. -tez niedlugo musze zrobic zimowa aktualizacje pielegnacji ;)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania