poniedziałek, 29 lipca 2019

Makijaż na letnie imprezy

Witajcie moi kochani,
lato w pełni, wakacje na półmetku i czas urlopów w najlepsze trwa. Co za tym idzie spotkania rodzinne czy też imprezy pod gołym niebem są przemiłym przeżyciem. Dzisiaj zapraszam Was na bardzo szybki i letni makijaż, który sprawdzi się zarówno na śluby, imprezy rodzinne czy muzyczne party.


Swój makijaż jak zwykle zaczynam od dobrej pielęgnacji i nie zapominam o dodatkowym filtrze.


Zwilżoną gąbeczką nakładam w tym przypadku lekki podkład marki Maybelline, czyli nowość — Dream Urban Cover w odcieniu 126 (nude beige). Nie zapominam o odrobinie korektora i lekkim utrwalającym pudrze.


Następnie podkreślam swoje brwi.


Po skończonych oczach delikatnie konturuję swoją buzię, latem stawiam zdecydowanie bardziej na delikatny bronzer (ocieplanie twarzy), twarzowy róż z błyskiem i mocniejszy rozświetlacz. Całość koniecznie spryskuję mgiełką utrwalającą.



OCZY


1. Na obszar pod łukiem brwiowym nałożyłam odrobinę korektora, a na całą ruchomą powiekę wklepałam bazę pod cienie.
2. Obszar pod łukiem brwiowym oraz załamanie powieki zmatowiłam jasnym, beżowym cieniem (z maleńkimi srebrnymi drobinkami) nr 34 marki Kiko Milano.
3. Załamanie powieki i konturowanie oka zaznaczyłam matowym cieniem w kolorze nude nr 42 marki Kiko Milano.
4. Na odrobinę Glitter Primer od NYX, ostrożnie wklepałam sypki pigment Tide Me Down od ColourPop.
5. Linię górnych rzęs oraz zewnętrzny kącik oka przydymiłam odrobiną matowego cienie nr 39 od Kiko Milano w ładnym i nieoczywistym kolorze trochę burgudnu, trochę czarnej porzeczki a trochę buraczka.
6. Na dolną powiekę od zewnętrznego kącika nałożyłam poprzedni ciemny cień nr 39, a całość roztarłam cieniem 42 marki Kiko Milano.
7. W zewnętrzny kącik oka oraz tuż pod łuk brwiowy naniosłam rozświetlający cień z fioletowo — niebieskim blaskiem Ice Dream z serii Super Shock Shadow od ColourPop.
8. Na linię wodną naniosłam beżową kredkę marki NYX, swoje rzęsy podkręciłam zalotką i pokryłam czarnym tuszem.



Skończony makijaż prezentuje się tak:







Lista użytych kosmetyków:


- Korektor, Born This Way — Too Faced
- Rozświetlacz, Soft and Gentle — M.A.C.
- Puder
Pro filtr (Butter) — Fenty Beauty
- Róż, numer 45 — Paese
- Bronzer, Les Beige — Chanel
- Pomadka, Malinowa — Yves Rocher
- Błyszczyk, 172 — Chanel
- Glitter Primer — NYX
- Cienie: 34, 42 i 39 — Kiko Milano
- Cień, Ice Dream — ColourPop
- Pigment, Tide Me Down — ColourPop
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka beżowa, Wonder Pencil — NYX
- Kredka do brwi, Ash Brown  — NYX
- Maskara, The Little One Black — Catrice
- Fixer — Iconic London


Latem zdecydowanie stawiam na lekkie makijaże, a jak wygląda Twój, kiedy „musisz” się malować?



Przesyłam buziaki,
Monika.




55 komentarzy:

  1. Jak zwykle - pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelny i bardzo dziewczęcy makijaż! Bardzo ładnie podkreśliłaś swoją urodę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż, nosiła bym cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lekki, subtelny makijaż. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo delikatny makijaż, tak maluję się gdy się maluję :P tylko stawiam na ciemniejsze usta

    OdpowiedzUsuń
  6. SLiczny makijaż, jednocześnie delikatny, ale trochę i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło :). Ja praktycznie zawsze stawiam na delikatny makijaż, o ile się maluję. W lato sporadycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż - delikatny, lekki i świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oczy <3 Idealnie Twoja kolorystyka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładniem delikatnie i kobieco. U mnie w te upały króluje krem BB, mascara Eveline i róż w kremie Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks a lot :D

    you look absolutelly amazing!

    NEW REVIEW POST | NYX WONDER STICK: WORTH IT?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja latem również stawiam na bardzo lekki makijaż - biorąc pod uwagę ciepło i słońce...bardziej intensywny makijaż tego po prostu nie wytrzyma...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dosyć delikatnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ci pięknie Kochana w tym makijażu <3 To coś idealnego dla mnie, więc tak po cichutku zapytuję, czy będzie tutorial? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kochana przygotowałam tutorial taki obrazkowy, ale niedługo będą nowe na YT, a rozświetlona cera nadal w modzie <3

      Usuń
  16. fajny,taki delikatny ale wyraźny zarazem;0

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    have an amazing day my dear

    NEW TIPS POST | SUMMER HAIR, WE CARE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, świeżo i naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatnie i ślicznie :) Jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, delikatny makijaż na upalne dni. :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania