czwartek, 2 stycznia 2020

Inspiracje Grudnia 2019!

Witajcie moi kochani,
w pierwszym wpisie w 2020 Roku zabrzmiało bardzo donośnie, bo i taki był miniony miesiąc. Z tej też okazji zapraszam Was na moje podsumowanie Grudnia 2019 i wszystkim tym, co mnie urzekło i oczarowało.


Numer 1. Film


Chyba właśnie ten film „Die hard” (Szklana Pułapka) to zaraz po rodzince Griswold coś czego nie mogę odmówić sobie w Grudniu. Nie tylko w okresie Świąt, ale kiedy mam dużo na głowie lubię odprężyć się przy dobrze mi znanych filmach i w tym roku było ich sporo np. wszystkie części Final Destination i inne produkcje lat 80/90/2000. Filmweb. Sensacja

Cały film TUTAJ


Numer 2. Piosenka


Aby wejść w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia już od pierwszych dni Grudnia słuchałam muzyki w tym klimacie. Tutaj aż 2 godziny pięknych piosenek <3


Numer 3. Zapach


Jeżeli lubicie zapachy goździków, anyżu i typowych wigilijnych przypraw to ta świeca z HM o idealnej nazwie Christmas Eve (Wigilia Bożego Narodzenia) spełni Wasze oczekiwania i uprzyjemni nie jeden wieczór. Mnie już od początku Grudnia otaczała tym zapachem, aby pomimo braku śniegu i deszczowej pogody wejść w ten Świąteczny klimat.


Numer 4. Pielęgnacja


W Grudniu używałam swojej zimowej pielęgnacji to, co najbardziej sprawdza mi się w tym okresie, przedstawię Wam w następnym wpisie, a na specjalne wyróżnienie zasługuje serum do włosów luksusowej Szwajcarskiej marki TOI Naturals. Więcej wspominałam o nim na moim Instagramie, gdzie serdecznie Was zapraszam, tutaj powiem tylko tyle, że moje rozjaśniane i wysokoporowate włosy odzyskały zdrowy, naturalny blask i wyglądają tak jak zaraz po wyjściu z salonu fryzjerskiego, dodatkowo pięknie, ekskluzywnie pachną.

30 ml
CH48 CHF


Numer 5. Kolorówka


W Grudniu ciężko mi było wyczarować dłuższą chwilę na makijaż, dlatego ten krem koloryzujący marki ArtDeco przyszedł mi z pomocą. Używałam go zazwyczaj w dni, kiedy nie nosiłam makijażu, ale i kilkakrotnie sprawdził się w makeup no makeup, gdzie z powodzeniem zastąpił podkład. Przyjemny krem, który nie tylko ładnie wyrównuje koloryt skóry, ale i odczuwalnie nawilża.

25 ml
PL 85 , DE 17.99 €, CH22.90 CHF


Numer 6. Dodatek


Plan na rok 2019 był taki, aby ruszyć z nagrywaniem filmików na YT i muszę spokojnie odetchnąć — udało się. Teraz chcę dalej się rozwijać, dlatego mój mąż sprawił mi wielką radość, kupując mi kamerę do vlogowania OSMO Pocket marki DJI słynącej z produkcji dronów. Mam nadzieję, że to przekona mnie do większej aktywności i kręceniu vlogów.

PL — 13.29 , DE — 359 €, CH— 408 CHF


Numer 7. Nowy Nabytek




Swoim zwyczajem chwalę się tutaj nowymi nabytkami, w minionym miesiącu kupiliśmy nowe auto. Wiem, wiem, uwielbiamy zmieniać auta i tym razem wybraliśmy Mercedesa klasy E (E360 Coupé). Jestem ciekawa czy Ty lubisz zmieniać często auta, a może bardzo przywiązujesz się do rzeczy i wolisz jeździć tym, które już dobrze znasz?


Numer 8. Grudzień w kadrach


Pierwsze mroźne dni

Czas pomyśleć nad przygotowaniami do Świąt 

Makijaż Sylwestrowy

Moja skóra czuje się przemęczona

Barszcz z przepisu p. Magdy Gessler...

Grudzień to czas dekoracji

Balkon ozdabiał zaprzęg Mikołaja

Kocham kupować prezenty

Pobyty w stajni są coraz częstsze 

Mimo Grudnia pogoda była nadal jesienna

I bywały gęste mgły

W końcu mam prawdziwą garderobę


Cały Grudzień czekałam na śnieg

W czasie Świąt uwielbiam, kiedy jest tak spokojnie

Szwajcarska tradycja, czyli pieczenie - GRITTIBÄNZ

Zapach Sexy Amber, który pokochał mój nos

Mały prezent od MaxFactor.ch

Choinka przed domem

Spadł pierwszy śnieg, niestety był tylko jeden dzień

Trzeba było wybrać się na zakupy do Polskiego sklepu

W Grudniu udało mi się też coś tam zmalować

Zrobiłam też dekoracje DIY

Co roku mam większą choinkę, ale w tym roku jej gabaryty przeszły moje oczekiwania

Polska Wigilia

Najsmaczniejszy barszczyk jaki jadłam w życiu (p. Magda Gessler)

Prezenty te kupione...

... i te zrobione własnoręcznie

Święta to czas z rodziną


A jaki był Twój Grudzień 2019?


Przesyłam buziaki,
Monika.




47 komentarzy:

  1. Takiej pięknej garderoby można tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe inspiracje, piękne widoki, prezenty i makijaże :) ) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko i wzajemnie szczęśliwego Nowego Roku kochana <3

      Usuń
  3. Piękny makijaż sylwestrowy :)
    Twój grudzień była bardzo ciekawy :)
    Mój minął bardzo szybko, nawet nie zrobiłam tyle fotek co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, mnie ogólnie cały rok 2019 minął niesamowicie szybko, mam nadzieję, że obecny nowy troszkę zwolni tempa ;)

      Usuń
  4. Jaki fajny dodatek :) i bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, obszerny i wyczerpujący :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)) Trochę rozśmieszyło mnie to, że spytałaś, czy często zmieniamy samochody.. W Polsce, mam wrażenie, że przy średniej pensji, jak ktoś ma 10 letni samochód na kilka lat to się cieszy. No ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuje, masz racje Piotrze, mnie jednak bardziej chodziło o takie przywiązanie. Ja osobiście mimo częstych zmian aut mam sentyment do swojego pierwszego 21-letniego Golfa 3 i z nim najtrudniej było mi się rozstać. Dlatego ciekawi mnie czy Ty też przywiązujesz się do samochodów? ;)

      Usuń
  6. Ale fajny wpis! Nie zaglądam często na blogi,a teraz mam ochotę robić to częściej ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i niezmiernie mi miło, zapraszam częściej <3

      Usuń
  7. Nadal zachwycam się nad Twoim makijażem sylwestrowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ten barszcz wg Gessler? Też chciałam robić na Wigilię, ale potem mi się wydało tego wszystkiego za dużo i się poddałam - wzięłam trochę gotowca od wujka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zawsze robiłam barszcz Wigilijny z kiszonych buraków i jest pyszny, ale w tym roku nie zdarzyłam zakisić i szukałam sprawdzonego przepisu. Pani Magda założyła kanał na YT i pierwszym filmikiem weszła z barszczykiem. No sztos, to najlepszy barszcz, jaki jadłam i nie koniecznie musi być na Wigilię, bardzo gorąco polecam spróbować <3

      Usuń
  9. Dobra, już wiem. Umknęło mi jedno zdjęcie, mój telefon nie nadąża :D Przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój niestety nie do końca był taki, jaki oczekiwałam, ale teraz już może być tylko lepiej :). Ja akurat do rzeczy się przywiązuje i ciężko mi zmienić samochód, choć chyba akurat na ten nie miałabym problemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki kochana za obecny rok. No właśnie ja największy sentyment mam do pierwszego autka hihihi, czyli nie jestem sama ;)

      Usuń
  11. Genialne ujęcia i makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Też skusiłam się na zapach Sexy Amber ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój makijaż sylwestrowy bardzo mi się spodobał i super się prezentuje :D
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i wzajemnie życzę szczęśliwego 2020 :D

      Usuń
  14. Zazdroszczę garderoby, to moje marzenie od lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, tak u mnie też długo była na liście „do zrobienia" ;)

      Usuń
  15. Mój grudzień był trochę smutny. Pięknie miałaś nakryty stół :D Z chęcią wypróbuje to serum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi przykro kochana, bardzo dziękuje i życzę Ci wspaniałego 2020 :D

      Usuń
  16. U Ciebie Kochana, jak zawsze, mnóstwo inspiracji i pięknych kadrów <3 Ciekawi mnie ten krem koloryzujący od ArtDeco, bo polubiłam się z kredką i tuszem tej marki :) No i czekam na vlogi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo miło, że Ci się podoba. Krem od razu mogę Ci powiedzieć, że u nas występuje jedynie w jednym kolorze, takim dość ciemnym, ale na stronie widziałam właśnie chyba 3 odcienie, mój jest tym najciemniejszym 3 ;) <3

      Usuń
  17. Super masz garderobę! ❤ Zaciekawiłaś mnie też bardzo tym serum do włosów, muszę sprawdzić, czy jest gdzieś dostępne w Pl 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, co do tego serum to niestety na dzień dzisiejszy jest dostępne raczej tylko u nas, ale zawsze możesz napisać do TOI na Instagramie, to super chłopaki są i śmigają po angielsku również ;)

      Usuń
  18. Ja mam akurat ten sam samochód chyba od 2014 i serce mnie boli, że muszę je zmienić na nowsze. Niestety rdza zaczęła się dobierać i musimy się pożegnać. W sumie z Artdeco jeszcze nic nie miałam, ale marka jest chyba coraz częściej pokazywana na blogach i IG, więc musi coś być na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo dobrze Cię rozumiem, ja ogólnie lubię to, co znam a nowość to zawsze kolejna nauka hihihi. Z ArtDecoi mam też eyeliner i jest doskonały :D

      Usuń
  19. so nice blog :) I follow you on gfc # 254 ,follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile fajnych zdjęć, co za wspomnienia :) Ale kochana! Twoja choinka mnie zachwyciła, co za gabaryty! Zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oj tak przez te gabaryty narobiła też problemu przy pakowaniu (nie chciała zmieścić się w rurę) hihihi ;D

      Usuń
  21. I follow you on gfc #255 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mąż jest przekochany że CI sprawił tę kamrę! więc czekamy na vlogi!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania