piątek, 31 stycznia 2020

Classic Blue, makijaż w kolorze roku 2020!

Witajcie moi kochani,
dzisiaj zapraszam Was na makijaż i to nie byle jaki, ale w kolorze obecnie rozpoczętego roku 2020. Classic Blue (klasyczny niebieski) to kolor ciężki w wykorzystaniu w makijażu, owszem najłatwiej jest użyć go w technice smokey na całą powiekę i już, ale nie wszystkim taki kolor pasuje, zwłaszcza osoby o niebieskiej i szarej tęczówce mogą czuć się w nim zdominowane, a najładniej i najszlachetniej będą wyglądać osoby o brązowych, piwnych, ciemnych oczach. Ja z tego względu iż mam jasną tęczówkę, przedstawiam Wam mój pomysł na przemycenie niebieskiego w makijażu oka. Enjoy!

Kolor roku 2018
Kolor roku 2019



Na swoją skórę nałożyłam nawilżającą pielęgnację i w tym przypadku zrezygnowałam z dodatkowej bazy pod makijaż.



OCZY


1. Na powiekę ruchomą wklepałam odrobinę bazy pod cienie. Dolną linię brwi podkreśliłam korektorem, a następnie utrwaliłam go beżowym jasnym cieniem.
2. Zewnętrzny kącik oka jak i załamanie powieki zaznaczyłam neutralnym, ciemniejszym beżem — Celebrity Skin z palety Blue Blood.
3. Sam zewnętrzny kącik oka zaznaczyłam ciemnym, głębokim granatem Zen z palety marki Nabla. Przy jego użyciu zbudowałam pożądany kształt oka.
4. Od wewnętrznej strony puchatym pędzlem z odrobiną korektora rozjaśniłam powiekę.
5. Na łączenie z granatem wklepałam niebieski, intensywny cień Blue Monday z palety Blue Blood.


6. Na powstałą bazę z korektora wklepałam błyszczący cień Sensuelle marki Nabla.
7. Zewnętrzny kącik dolnej powieki przyciemniłam granatowym cieniem Zen.
8. Całą dolną powiekę roztarłam mieszanką cieni Blue Blood oraz Blue Modnay z palety Jeffree Star Cosmetics.
9. Pod łuk brwiowy oraz w wewnętrzny kącik oka nałożyłam odrobinę rozświetlacza. Linię wodną oka zaznaczyłam cielistą kredka od Essence.
10. Swoje rzęsy dobrze wytuszowałam i dokleiłam od spodu pasek sztucznych.


A tak wygląda skończony makijaż:








Użyte kosmetyki:


- Podkład, Touche Èclat — YSL
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Glow Mon Amour — L'Oreal
- Rozświetlacz, La Vie En Glow — L'Oreal
- Cień, Sensuelle — Nabla
- Cień Zen z palety Poison Garden — Nabla
- Cienie: Wealthy, Celebrity Skin, Blue Blood, Blue Monday z palety Blue Blood — Jeffree Star Cosmetics
- Róż, Papa Don't Peach — Too Faced
- Bronzer,  Butter Bronzer (Deep Bronzer) — Physicians Formula
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Konturówka, Lavender and Lace — NYX
- Baza pod cienie — Sephora
- Maskara, Unlimited — L'Oreal
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Żel do brwi, Blonde — Manhattan
- Fixer — M.A.C.


Jestem ciekawa czy podoba Wam się taki makijaż bardzo użytkowy z wykorzystaniem, a dokładnie z przemyceniem koloru roku 2020?



Przesyłam buziaki,
Monika.



30 komentarzy:

  1. Ja nie lubię niebieskich odcienie u siebie na powiekach
    Ale. Twój makijaż bardzo mi się podoba, wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zdecydowanie niebieski nie jest moim ulubionym kolorem, ale staram się go czasem przemycać <3

      Usuń
  2. Pięknie wygląda u Ciebie, na swoich oczach wolę jednak inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła ta inspiracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :) Błękit to mój kolor i bankowo w tym roku będzie go u mnie sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Pati, ja się do niego przekonuję, a teraz czas na zielenie hahahaha :D

      Usuń
  5. Ależ Ci pięknie w takim kolorku Moniś <3 Myślę, że i mnie by on pasował :) Cieszy mnie bardzo, że to właśnie classic blue jest kolorem tego roku, bo od dawna, jestem wielką fanką niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo fajnie kochana, ja co prawda za niebieskościami nie przepadam, ale lepsze to niż zielenie hahahaha <3

      Usuń
  6. Niebieski zawsze świetnie wygląda u blondynek. Zdecydowanie to twoje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej podoba się przy ciemnych oczach wygląda wtedy bardzo szlachetnie, przy jasnych szybko o efekt kiczu ;)

      Usuń
  7. Piękny kolor w tym roku rządzi :) Idealnie pasuje do blond włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, o tak do blond włosów zdecydowanie tak :D

      Usuń
  8. U siebie zupełnie nie lubię niebieskiego w makijażu, ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie:) Podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ten kolor totalnie nie leży ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja Ci zazdroszczę, że możesz używać takich pięknych kolorów :)
    U mnie niebieski kompletnie nie pasuje :( Bardziej zielone odcieniei brązy, a chciałoby się spróbować czasami inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, ja polecam tak jak w tym makijażu, jeśli nie pasuje Ci za bardzo sam niebieski to dobrze użyć go jedynie jako akcent. Tutaj ja skupiłam się na granacie (pasuje większości) a niebieski to jedynie dodatek :D

      Usuń
  12. Pięknie ograłaś ten trudny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! Myślę, że jeśli tylko umiemy dobrze rozetrzeć i łączyć cienie, niebieski będzie dobrym wyborem dla każdego czy każdej z nas.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania