czwartek, 2 kwietnia 2020

Inspiracje Marca 2020

Witajcie moi kochani,
może będę się powtarzać, ale naprawdę nie wiem gdzie podział się Marzec 2020! Cały miesiąc to oczywiście kwarantanna i paraliż spowodowany wirusem Covid-19. Czas na spojrzenie w tył i pożegnanie minionego miesiąca, oby obecny był dla nas wszystkich bardziej łaskawy.



Numer 1. Film


Invisible Man (Niewidzialny Człowiek, 2020) tak na szybko to film, który opowiada historię kobiety prześladowanej przez swojego męża, ale nie będę Wam wszystkiego zdradzać. Super wciągający film z dobrymi efektami. Cała historia jest mocno trzymająca w napięciu, są też dobre elementy strachu. Bardzo polecam Wam ten film! Filmweb. Horror

Cały film TUTAJ



Drugim filmem, który chcę Wam gorąco polecić to Jexi (2019). Film przedstawia młodego człowieka w realiach dzisiejszego Świata. Jednak kiedy uszkadza swój iPhone, otrzymuje nowy telefon i Jego świat wywraca się do góry nogami, aczkolwiek zaczyna dostrzegać piękno, jakie go otacza i realne życie. Film pełen jest śmiesznych i czasem zastanawiających perypetii. Filmweb. Komedia

Cały film TUTAJ


Numer 2. Piosenka


Z piosenek najczęściej właśnie ta w Marcu chodziła mi po głowie i najczęściej ją nuciłam: Winona Oak — He Don't Love Me


Numer 3. Zapach


Chanel — Chance Eau Tendre to kompozycja kwiatowo-owocowa i jak dla mnie totalnie wiosenna. To właśnie po ten zapach w minionym miesiącu sięgałam najczęściej, co widać po zużyciu.

Nuty zapachowe:
nuty głowy: grejpfrut, pigwa
nuty serca: jaśnim, hiacynt
nuty bazy: piżmo, irys, cedr virginia, bursztyn


100ml
PL— 521.10 , DE — 111.95 €, CH— 118.50 CHF


Numer 4. Pielęgnacja



Muszę się Wam przyznać, że przed wybuchem wirusa postanowiłam kupić sobie ponownie krem Nivea Q10, który omawiałam Wam w denku — świetnie nawilżał i sprawdzał się pod makijaż. Będąc w Lidlu, wiedziałam, że marka Nivea jest dostępna i automatycznie sięgnęłam po "mój" krem. W domu okazało się, że kupiłam krem (inspirowany) marki własnej Lidla, czyli — CIEN. Poleżał sobie trochę i w marcu zaczęłam go używać. Nie jest on dokładnie taki sam jak Nivea, znaczy, nie daje aż tak odczuwalnego nawilżenia, ale to, co zauważyłam, to spokojnie daje radę utrzymać moją skórę w dobrej kondycji, dobrze spisuje się pod makijażem, ma przyjemny delikatny zapach, u mnie dobrze się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy oraz ładnie minimalizuje drobne zmarszczki. Spokojnie Wam go polecam.

50ml


Numer 5. Kolorówka


W minionym miesiącu, ale także i przez ostatnie kilka tygodni odkurzyłam swój egzemplarz legendarnego i zapomnianego kosmetyku, a dokładnie rozświetlacza, a mowa tutaj o Soft And Gentle marki MAC. Pamiętam, jaki był na niego szał. Jest to rozświetlacz, który daje na skórze delikatne, zdrowe i bardzo eleganckie glow idealny na co dzień, jak i typowy kultowy ślubniak. Ja kocham rozświetloną skórę, dlatego ten kosmetyk towarzyszy mi w ostatnich dniach najczęściej. Jestem ciekawa czy znasz ten rozświetlacz, a może masz inny zapomniany kosmetyk do ponownego odkrycia?

10g
PL — 150 , DE 35 €, CH— 42 CHF


Numer 6. Dodatek


Przyznam Wam się, że u mnie kwarantanna nie bardzo wpłynęła na przebieg moich dni. Oczywiście unikam ludzi, ale nie mamy tutaj totalnego zakazu wychodzenia z domów, ja oczywiście ograniczam spotkania z innymi ludźmi, ale mając pod nosem las, korzystam z jego uroków. W marcu udało mi się aż 29 razy ćwiczyć z Endomondo w tym zdecydowana większość w towarzystwie moich kijków EXEL do Nordic Walking. Z nimi wiąże się historia pobytu mojej mamy i spontaniczny zakup kijków dla nas obu przez mojego męża. Uwielbiam ten sport i codziennie pokonuję średnio 4 km szybkim tempie, a jak to w Alpach nie jest prosto. Jestem ciekawa czy Ty ćwiczysz na kwarantannie, czy poddajesz się błogiemu leniuchowaniu?


Numer 7. Nowy Nabytek




Ci z Was co są ze mną dłużej, zapewne pamiętają mój pierwszy motor, czyli Hondę Hornet 900, teraz czas przedstawić Wam mój nowy nabytek! Jako miłośnik kółek zawsze dla mnie liczy się prędkość, łatwość w prowadzeniu i oczywiście konie mechaniczne. Mój mąż postanowił zrobić mi nieziemską niespodziankę i kupił mi piękny motocykl — Yamaha YZF-R1. To spełnienie marzeń każdego, kto ma w sercu motocykle, moja radość nie zna granic. Nigdy nie przypuszczałam, że ten pojazd tak bardzo mi przypasuje i dla mnie jest idealny!

PL, DECH


Numer 9. Marzec w kadrach

Corona mood









































Jak Tobie minął ten szalony Marzec 2020 i początek wiosny?


Przesyłam buziaki,
Monika.



39 komentarzy:

  1. Ogladalam Invisable Men dwa dni temu :) Wcaaraj wlaczylam The hunt ...
    Piekne widoki i yummi jedzenko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękna Ty na nich. Zazdroszczę Ci tego lasu :) Jessi chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Dorotko, sama nie przypuszczałam, że mieszkanie w pobliżu lasu to taki luksus :D

      Usuń
  3. Fajny pościk i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Z chęcią obejrzę ten drugi film :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chanel & cien :) zabawne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia te z Tobą, a motocykl to ho ho :-)
    Taki prezent, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała mieszkać blisko lasu <3 Cieszę się Kochana, że możesz korzystać z uroków przyrody :) A mnie, o dziwo, marzec wcale nie zleciał tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz i ta cera, wygląda bosko!!! A nowy nabytek SZTOS!!! Sama bym na takim pojeździła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne krajobrazy i pyszne jedzonko. Zaciekawiłaś mnie pierwszym filmem, lubię taką tematykę i wiele podobnych oglądałam, ale tego nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i polecam, niesamowicie wciągająca historia :D

      Usuń
  10. Elizabeth Moss jest świetną aktorką. Perfumy Chanel Chance też mam, ale dla mnie są na większą okazję. Natomiast motocykl! No gratuluję! Piękny jest! Ja sobie mogę co najwyżej 125 ccm pojeździć, bo nie mam prawo jazdy kat A. I cierpię, bo już dawno powinniśmy z ojcem zacząć jeździć a tu narodowa kwarantanna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, no u nas na szczęście nie ma zakazu wychodzenia z domów ani tym bardziej jazdy na motorze to mogę śmigać ;)

      Usuń
  11. Bardzo polubiłam ten krem z Lidla, ale w wersji na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mam zielonego pojęcia, gdzie podział się marzec.

    OdpowiedzUsuń
  13. uaaaa! jaki kozacki nowy nabytek :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. film napewno obejrzę ;) ja również korzystam z uroków nadchodzącej wiosny i słonecznych dni, takich jak dzisiaj ;) za ogrodzeniem mam łąki i jezioro więc wychodzimy z dzieciakami na spacery. Teraz jeszcze bardziej doceniam miejsce w kótrym mieszkam ;) przy tak licznych zakazach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmu the Invisible Man jeszcze nie widziałam ale jest na liście! Pięknie wyglądasz, promiennie i świeżo a do tego te widoki lasu - cudo! Rozświetlacz? Mój hit od lat, mam go jeszcze w starym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, ja totalnie zapomniałam, jaki on daje cudowny blask <3

      Usuń
  16. Muszę obejrzeć tą komedie <3 pierwszy film niestety nie dla mnie, bo nie lubię horrorów ;x
    Ale piękny ten nowy nabytek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motor jest dla mnie mega zaskoczeniem, fajnie mieć taką pasje jak jazda motorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, odkryłam ją dość późno, ale natury nie da się oszukać ;D

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania