czwartek, 23 kwietnia 2020

馃巶 M贸j makija偶 z okazji urodzin 馃巶

Witajcie moi kochani,
dzi艣 jestem 39-letnia kobieta i z tej te偶 okazji postanowi艂am podzieli膰 si臋 z Wami moim urodzinowym makija偶em, ale nie tylko sam makija偶 b臋dzie odgrywa艂 g艂贸wn膮 rol臋, mam nadziej臋, 偶e Ci臋 zaciekawi艂am?



Cz臋sto piszecie mi w komentarzach, czy wiadomo艣ciach prywatnych, 偶e nie potraficie si臋 tak malowa膰. Ja chcia艂abym dzisiaj mo偶e nieco naruszy膰 stref臋 komfortu ka偶dego "makeup artist", dzi艣 powiem Wam moje spojrzenie na makija偶.
Makija偶 to sztuka i totalnie rozumiem, jak kto艣 nie umie czy nie czuje makija偶u. Sztuka ma to do siebie, 偶e nie ka偶dy j膮 czuje, ale te偶 to, 偶e dla ka偶dego sztuka wygl膮d inaczej. Tak w艂a艣nie jest z makija偶em, kiedy widz臋 makija偶 nie powiem, 偶e mi si臋 nie podoba, ka偶dy wymaga w艂o偶onego czasu, kreatywno艣ci, pracy i spojrzenia oczami osoby, kt贸ra go wykona艂a. Powiem Wam za to, 偶e niekt贸re makija偶e s膮 dla mnie bardziej zrozumia艂e i bardziej mi si臋 podobaj膮 inne mniej, ale niew膮tpliwie ka偶dy to ma艂e dzie艂o sztuki.
Podobnie mam z "makeup artist", kiedy艣 kto艣 zarzuci艂 mi, 偶e skoro jestem samoukiem, to nie powinnam tytu艂owa膰 si臋 tym mianem... No c贸偶 w j臋zyku angielskim ta nazwa opisuje ka偶d膮 osob臋, kt贸ra zajmuje si臋 (bardziej zarobkowo jako zaw贸d) makija偶em, tutaj nie wymaga si臋 偶adnych dokument贸w, czy uko艅czonych kurs贸w. Dla mnie osobi艣cie kursy i doskonalenie siebie jest oczywi艣cie jak najbardziej ok, ale jedynie, aby poprawi膰 technik臋, czy pozna膰 now膮, nie zmienia si臋 wyczucie pi臋kna czy spojrzenie na drugiego cz艂owieka. Warto jednak 膰wiczy膰, bo to jest droga do prawdziwego sukcesu i rozwija膰 swoje potrzeby, aby by膰 jak najbardziej kreatywnym i wielokierunkowym.

Dobrym przyk艂adem na jednokierunkowo艣膰 jest osoba, kt贸ra wiele lat maluje tylko swoj膮 twarz i zna jej ka偶de za艂amanie, ka偶dy por, niedoskona艂o艣膰, pi臋kno i potrafi idealnie pokaza膰 to, maluj膮c siebie, ale nie koniecznie b臋dzie tak samo dobra i potrafi艂a wydoby膰 pi臋kno z innego cz艂owieka, ten przyk艂ad jest r贸wnie偶 odwrotny, czyli osoby kt贸re maluj膮 innych nie zawsze potrafi膮 wydoby膰 pi臋kno z w艂asnej twarzy i tutaj nie pomog膮 nam 偶adne kursy nawet u najlepszych i najbardziej znanych makija偶yst贸w. To po prostu trzeba czu膰!
Powiecie zatem, no dobra to ja ju偶 nic nie b臋d臋 robi膰, bo i tak si臋 nie naucz臋, b艂膮d! Polecam Wam zacz膮膰 zabaw臋 makija偶em od podstaw, 艂atwych, delikatnych makija偶y, kt贸rych s膮 miliony w sieci, bez po艣piechu, w zaciszu domowym, bez garnka z ziemniakami na kuchni, aby mie膰 otwarty i 艣wie偶y umys艂. Wystarczy wzi膮膰 p臋dzel i zacz膮膰 odkrywa膰 swoj膮 twarz. Mo偶e akurat w Tobie obudzi si臋 u艣piona kreatywna dusza. Kiedy opanujesz ju偶 podstawy i neutralne, br膮zowe makija偶e to 艂atwiej przejdziesz do zabawy kolorem, szale艅stw grafik膮 czy mocnym b艂yskiem. Ja te偶 nie potrafi臋 prowadzi膰 odrzutowca, pewnie jak by mi kto艣 pokaza艂, to zacz臋艂abym niepewnie to robi膰, wraz z praktyk膮 czu艂abym si臋 coraz pewniej i mog艂abym pr贸bowa膰 nowych element贸w, czy odwa偶y艂abym si臋 na przew贸z pasa偶er贸w? Raczej nie, ale i Ty nie musisz malowa膰 innych, wystarczy skupi膰 si臋 na sobie.

Po co to wszystko pisze? Po to, aby zach臋ci膰 Ci臋 do malowania si臋 ze mn膮, korzystania z tutoriali, odkrywania siebie i poznania zabawy, jak膮 jest makija偶!


Oto jak moja sk贸ra wygl膮da obecnie jedynie z na艂o偶on膮 piel臋gnacj膮:



A tak ju偶 w sko艅czonym, pe艂nym, ale dziennym i subtelnym makija偶u:






Kosmetyki u偶yte w tym makija偶u:


- Korektor, Born This Way (Light) — Too Faced
- Roz艣wietlacz, Soft & Gentle — MAC
- Roz艣wietlacz, Banana Split — KYLIE
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Kredka, Brows Concealer — Wibo
- 呕el do brwi, Light — Manhattan
- Pomada do brwi, Medium — Affect
- Baza pod cienie — Sephora 
- Kredka, Phyto-eye twist 1 — Sisley 
- Cienie: 75, 77 i 07 z palety Fabulous — Kobo Professional
- Cie艅 08 Petal Pop — Clinique
- Puder, Prime'n Set Hydration — GOSH
- R贸偶, 45 — Paese
- Bronzer,  Bahama Mama — The Balm
- Kontur贸wka, Prima Ballerina — P2 (DM) 
- B艂yszczyk, Lumi Lips 002 BTW — GOSH
- Fixer — MAC


A teraz zapraszam na ekspresowy tutorial mojego makija偶u urodzinowego, bardzo delikatnego i seksownego 馃巿馃巿馃巿



Jestem ciekawa czy interesuje Ci臋 makija偶 od podstaw, taki spos贸b na krok po kroku pokazanie, o co w tym wszystkim chodzi i jakie s膮 zadania baz, podk艂ad贸w czy pudr贸w? Daj mi koniecznie zna膰 czy masz ochot臋 na wsp贸lne malowanie si臋 ze mn膮 i poznania moich sposob贸w na makija偶?



Przesy艂am buziaki,
Monika.




60 komentarzy:

  1. Cudny makija偶, ju偶 widz臋 :) Z okazji urodzin 偶ycz臋 Ci samych rado艣ci, zdrowia i spe艂nienia marze艅 :) My艣la艂am 偶e masz dopiero 25 lat :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje Dorotko, oj niestety lata lec膮 kochana hahahaha <3

      Usu艅
  2. Boski makeup!
    Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. pi臋knie wygl膮dasz! jak zawsze <3 no i wszystkeigo dobrego <333

    OdpowiedzUsu艅
  4. Makija偶 wygl膮da 艣wietnie, a Ty sama wygl膮dasz m艂odo i kwitn膮co :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Prze艣liczny i bardzo kobiecy makija偶. Totalnie w moim stylu. Ps. Ju偶 zasubskrybowalam Tw贸j kana艂. 馃槉馃憤

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wszystkiego najlepszego. Zgadzam sie, ze makija偶 to sztuka i nie ka偶dy potrafi to robi膰. Znam tylko pare kobiet, kt贸re opanowa艂y t臋 sztuk臋 do perfekcji.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi艂o mi, 偶e si臋 ze mn膮 zgadzasz i dzi臋kuje za 偶yczenia <3

      Usu艅
  7. Bardzo fajny, delikatny makija偶, zreszt膮 jak za ka偶dym razem, ca艂o艣膰 艣wietnie si臋 prezentuje :). Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Wow! Spektakularny efekt:) Pi臋kny makija偶. Z ch臋ci膮 bym si臋 nauczy艂a, bo ja niestety mam dwie lewe do robienia makija偶u ;) Podziwiam !

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje i niezmiernie mi mi艂o, cieplutko pozdrawiam <3

      Usu艅
  9. I oczywi艣cie chcia艂abym Ci z艂o偶yc najserdeczniejsze 偶yczenia zdrowia i wszelkiej pomy艣lno艣ci :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Zdr贸wka!! A makija偶 petarda :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wszystkiego Najlepszego :) Makija偶 bardzo mi si臋 podoba! :):):)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Super, twarz wygl膮da na od偶ywion膮 i zdrow膮, a ju偶 my艣la艂am, 偶e b臋dzie to mocny, wieczorowy make up ;-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje, na ciemniejsze wieczorowe makija偶e te偶 przyjdzie czas ;D

      Usu艅
  13. Piekny makijaz :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Taki delikatny, subtelny makija偶 jest wed艂ug mnie najlepszy, bo podkre艣la, a nie maskuje nasze atuty :) Wygl膮dasz pi臋knie ♥
    Wszystkiego najlepszego! ^_^
    Pozdrawiam :)
    https://myslacszeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Na tych wszystkich przyk艂adach przed i po, fajnie wida膰 w艂a艣nie, jaka zachodzi metamorfoza

    OdpowiedzUsu艅
  16. Wszystkiego najlepszego :) a makija偶 jak zwykle bardzo 艂adny :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. 艁adnie i jak na Ciebie lekko :D ... STO LAT!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Taaaak hahahaha, nawet bardzo lekko, dzi臋kuje pi臋knie 艁ukaszu <3

      Usu艅
  18. Pi臋kny makija偶! Taki delikatny, dziewcz臋cy :) Wszystkiego najpi臋kniejszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsu艅
  19. Pi臋kny makija偶 :)
    Nieco sp贸藕nione najlepsze 偶yczenia ode mnie. Du偶o zdr贸wka i rado艣ci. Oby艣 mia艂a samych cudownych ludzi wok贸艂 siebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Jak zwykle pi臋kny makija偶 i Ty pi臋knie wygl膮dasz.
    wszystkie Najlepszego!!! <3

    OdpowiedzUsu艅
  21. Pi臋kny,jak zawsze trafiasz w m贸j gust w 100%

    OdpowiedzUsu艅
  22. Uwielbiam takie makija偶e. 艢licznie wygl膮dasz :) Kochana du偶o, du偶o, du偶o zdr贸wka Ci 偶ycz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Jak zawsze, pi臋kny makija偶 Moni艣 <3 I zgadzam si臋 z Twoim podej艣ciem do makija偶u :) Ja ostatnio nieco si臋 zaniedba艂am w 膰wiczeniach, ale mam nadziej臋 do tego wr贸ci膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Madziu kochana bardzo dzi臋kuje, najwa偶niejsze to by膰 szcz臋艣liwym i robi膰 to, co si臋 kocha <3 <3

      Usu艅
  24. Sto la!
    Ty masz 39 lat? Nie wida膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje kochana, oj czuje si臋 na 20 ale lata lec膮 <3

      Usu艅
  25. Wysz艂o przepi臋knie! Przy okazji 偶ycz臋 samych wspania艂o艣ci!

    OdpowiedzUsu艅
  26. Wszystkiego najlepszego! Pi臋kny makija偶 :-)

    OdpowiedzUsu艅
  27. I ja w艂a艣nie w makija偶e nie umiem, ale doceniam osoby, kt贸re potrafi膮 i to pokazuj膮 :) Dla mnie makija偶 to krem matuj膮cy, krem BB, puder sypki tusz na rz臋sach i pomadka :) 5 minut i dzi臋kuj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  28. 艢licznie, efektownie i bardzo naturalnie. Jednym s艂owem pi臋knie!!!

    OdpowiedzUsu艅

♡ Dzi臋kuje, 偶e odwiedzi艂e艣 m贸j blog.
♡ Dzi臋kuje za ka偶dy komentarz jest on dla mnie ogromn膮 motywacj膮.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania tre艣ci oraz zdj臋膰 z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obra藕liwe komentarze b臋d膮 usuwane.
♡ W miar臋 mo偶liwo艣ci staram si臋 odwiedza膰 moich czytelnik贸w.
♡ Komentarze proponuj膮ce obserwacj臋 za obserwacj臋 nie s膮 mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozosta艂e moje social media.
♡ Je偶eli spodoba艂 Ci si臋 m贸j blog i moja praca zapraszam do obserwowania