czwartek, 9 kwietnia 2020

Orange is new black

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z makijażem wykonanym w matach dodatkowo kolor może mało wiosenny, ale tak jakoś ostatnio za mną chodził, że postanowiłam użyć go w końcu w makijażu, a mowa tutaj o pomarańczy! Zapraszam do złapania za pędzel i miłego malowania się ze mną.



Oto moja skóra zaraz po nałożeniu pielęgnacji. Ostatnio moja cera jest troszkę bardziej wysuszona, więc dobre nawilżenie jest jak najbardziej mi potrzebne.



Tak prezentuje się skończony makijaż:








Użyte kosmetyki:



- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Rozświetlacz, Soft & Gentle — MAC
- Kredka do oczu, Black — Oriflame
- Kredka, Brows Concealer — Wibo
- Żel do brwi, Light — Manhattan
- Cienie: Momentum i Utopia z palety Mercury Retrograde — Huda Beauty
- Cienie: Middle Karma i Caravaggio z palety Soul Blooming — Nabla
- Cień Honey z palety Poison Garden — Nabla
- Cień Quite Realistic z palety Sweet Glamour — Zoeva
- Puder, Prime'n Set Hydration — GOSH
- Róż, Papa don't peach — Too Faced
- Bronzer,  Butter Bronzer — Physicians Formula
- Pomadka, Rose Tint — Avon
- Błyszczyk, Lumi Lips 002 BTW — GOSH
- Baza pod cienie — Sephora 
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Pomada do brwi, Medium — Affect
- Fixer — MAC


✿✿✿ Zapraszam na film ✿✿✿




Jestem ciekawa jaki kolor chodzi Ci po głowie?


Przesyłam buziaki, 
Monika.




54 komentarze:

  1. Uwielbiam pomarańcz, jest taki mega energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dla mnie co prawda bardziej kojarzy się z jesienią, ale wiosna też potrzebuje trochę energii ;)

      Usuń
  2. Prześliczny makijaż:) Uwielbiam kolor pomarańczowy, brązowy i złoty na oczach, cudownie podkreślają niebieską tęczówkę. Pozdrawiam ciepło i życzę pogodnych, zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makeup :) lubie takie kolorki na oczach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, uwielbiam oranż na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Aż go zgapię u siebie ;). Uwielbiam pomarańcz na powiekach i często z niej korzystam. Mój ulubiony odcień jest w palecie matte z zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po mojej głowie chodzi zieleń, ale taka jasna soczysta :D. Makijaż bardzo ładny, jak zawsze, a pomarańcz na powiekach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, no chyba muszę się w końcu zabrać za zieleń, to taki kolor moich koszmarów makijażowych ;D

      Usuń
  7. Ach te oczy :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kombinacja! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne lilie. makijaż jest super. pomarańcz nie jest neonowy a spokojny więc bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż super! Jak zawsze :-) Osobiście mam obiekcje przed używaniem pomarańczu siebie w makijażu. Zbyt ciepłe odcienie trochę mnie rozmywają i nie wygląda to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, wiesz co ja przez długi czas obawiałam się i unikałam ciepłych odcieni, ale myślę, że jako akcent np. na dolnej powiece potrafi dać czadu ;D

      Usuń
  11. klasyka z odrobiną koloru :) pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny makijaż, pięknie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ci pasuje ten pomarańcz Kochana <3 Już Ci pisałam na Instagramie, że jestem nim zachwycona :) Jak zawsze, z przyjemnością obejrzę film :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, nawet nie wiesz, jak Twoje wspaniałe komentarze mnie motywują, dziękuje kochana <3

      Usuń
    2. Toż to szczera prawda Kochana <3 :*

      Usuń
    3. Bardzo Ci dziękuje kochana <3 :*

      Usuń
  14. Piękna pomarańczka! UWielbiam takie odcienie na oku, bo podbijają kolor tęczówki <3

    Marta (beautyness.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciepłe kolory w makijażu oka akurat nie są dla mnie, ale Tobie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło :) Boję się pomarańczu, ale u Ciebie jest świetnie stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, takie odważniejsze kolory łatwiej przemycić jako akcent lub właśnie w technice smokey ;D

      Usuń
  17. Oh darling I am not fan of orange but the result of your makeup is amazing
    Great makeup
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciłaś mnie tym makijażem oka, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. No, pomarańczowego bym raczej sobie nie nałożyła (chyba, ze taki złamany koralem, to lubię), ale Tobie makijaż wyszedł przepięknie! <3 I jest oryginalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieoczywiste piękne smoke eye *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym makijażu oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Należę do grona osób lubiących zimne odcienie. Makijaż wyszedł Ci cudny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje makijaże!!! Są piękne :) Cudowne smoke eye <3

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów. Nigdy bym nie pomyślała, że tak dobrze do siebie pasują :-)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania