poniedziałek, 7 września 2020

Letnio... Lekko... Pastelowo!

Witajcie moi kochani,
oj dawno nie było tutaj makijażu krok po kroku, dlatego spieszę z takim też wpisem. Nie da się ukryć, że lato skłania się do odejścia, a w powietrzu cichutko możemy wyczuwać jesień. Dlatego na pożegnanie tegoż sezonu przybywam z makijażem w pastelach. Szybkim w wykonaniu, kolorowym i lekkim.


Na swoją skórę nałożyłam ulubioną pielęgnację oraz wykonałam makijaż twarzy.



OCZY


1. Na obszar pod łukiem brwiowym naniosłam odrobinę kredki Wibo, a na powiekę ruchomą wklepałam dobrze znaną mi bazę marki Sephora. Obszar pod łukiem brwiowym oraz załamanie powieki zmatowiłam cieniem MOMENTUM.
2. Na powiekę ruchomą od wewnątrz oraz od zewnątrz nałożyłam miętowy cień HAZE. Środek zostawiłam pusty.
3. Górne krawędzie miętowego cienia oraz załamanie powieki roztarłam lawendowym cieniem LIBRA.
4. W puste miejsce, na środek powieki, palcem (a następnie pędzelkiem) wklepałam pięknie mieniący się cień GOLD GLITCH.
5. Na dolną powiekę nałożyłam cień HAZE.
6. Ten miętowy cień roztarłam po całej długości cieniem LIBRE, aby makijaż był spójny.
7. W wewnętrzny kącik oka oraz delikatnie pod łuk brwiowy naniosłam iskrzący cień SUPERMOON.
8. Na dolną linię wodną nałożyłam beżową kredkę, a swoje rzęsy podkręciłam zalotką i dobrze wytuszowałam.
9. Aby efekt był mocniejszy i makijaż skończony dokleiłam pasek sztucznych rzęs.



A tak makijaż oka prezentuje się w skończonym makijażu:








Użyte kosmetyki:


- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Bronzer,  Les Beiges 40 — Chanel
- Róż, 45 — Paese
- Kredka do oczu, Eye Candy — Essence
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Maskara, Perversion — Urban Decay
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Cienie, z palety Mercury Retrograde — Huda Beauty


Lubię zarówno tworzyć, jak i korzystać z takich makijaży krok po kroku w formie zdjęć, chociaż częściej jednak korzystam z tutoriali na filmie, jakoś tak szybciej i łatwiej mi zrozumieć np. techniki czy sposób nakładania cieni. Mam do Was pytanie ciekawi mnie, jak jest z Wami, który sposób lubicie bardziej i bardziej jest Wam pomocny?



Przesyłam buziaki,
Monika.




32 komentarze:

  1. Piękny makijaż :) Mi bliżej do bloga, na filmiki nie zawsze mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko, tak filmik wymaga zdecydowanie dłuższego czasu na obejrzenie ;D

      Usuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorów, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jak zawsze pięknie! :) ja tak nie potrafię ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do malowania się ze mną jak coś to służę pomocą ;D

      Usuń
  4. Przepięknie wyszło jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra makijaż! Do twarzy Ci w takich kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż robi wrażenie :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszedł ten makijaż, subtelny i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wykonany, chociaż nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszło :)
    Ja wolę tutoriale na Youtubie

    OdpowiedzUsuń
  10. To połączenie kolorystyczne, jest po prostu obłędne! <3 A jeśli chodzi o tutoriale, to bardzo lubię oglądać je na YT :) Zresztą, do Ciebie Kochana zaglądam regularnie i zawsze coś ciekawe podpatrzę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, bardzo to doceniam i niesamowicie się ciesze, że mogę Cię gościć <3 :*

      Usuń
  11. Te błyszczyki z eveline są świetne, mam już chyba z 5 róznych kolorów :) to jedne z nielicznych kosmetyków do ust, których nie zjadam po godzinie ;p zrobiłam teraz zapas na tej promce w esklepie Eveline ( jest do 20.09 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak u mnie ten błyszczyk gości zarówno w makijażach, jak i dniach bez makeup`u ;D

      Usuń
  12. Bardzo ładny makijaż, zainspirowałaś mnie ;-). Co do błyszczyków Eveline to tez je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle śliczny makijaż!

    Rzeczywiście lekki i bajkowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeeej jak ładnie ;) pasuje Ci zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i bardzo subtelnie w sam raz na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania