piątek, 25 września 2020

Plum And Pumpkin

Witajcie moi kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z powitalnym makijażem, a jeśli zastanawiacie się kogo witam, to odpowiedź jest prosta — Jesień! Dzisiaj jest też pierwszy wpis, który tworzę na „nowym” Bloggerze i wiecie co? Totalnie czuje się pogubiona... Ale do brzegu. Moja inspiracja do tego makijażu to nic innego jak dary jesieni — pyszne, słodkie śliwki, które ostatnio zajadam kilogramami oraz jakże sezonowe, kolorowe i bardzo jesienne dynie.


Na swoją twarz jak zwykle nałożyłam już pielęgnację, tutaj typowo nawilżającą jak to bywa po lecie.


Oto skończony makijaż inspirowany pysznymi, słodkimi śliwkami oraz żywo pomarańczowymi dyniami:








Użyte kosmetyki:


- Baza wygładzająca — Benefit
- Korektor, Fit Me (06 i 10)— Maybelline
- Bronzer,  Butter Bronzer — Physicians Formula
- Róż, 01 amp'd up apple — Clinique
- Kredka do oczu, 806 — Kiko Milano
- Kredka, Brow Concealer — Wibo
- Baza pod cienie — Sephora
- Kredka do brwi, Dark — Catrice
- Konturówka, 700 — Kiko Milano
- Pomadka, 122 I Tease — L'Oreal Paris
- Baza pod cienie, Glitter Primer — NYX
- Cień, Lace — NYX
- Cień, Deep Lilac  — Flormar
- Cień, Iris — Make Up For Ever
- Cień, 20 — Kiko Milano
- Cień, 392 — Inglot
- Cień, fioletowy z palety Late Summer — Sensique
- Cień, Gander z palety Bye Bye Birdie — ColourPop

Zapraszam na tutorial 🍁



Bardzo ciekawi mnie jaki kolor najbardziej kojarzy Ci się z początkiem Jesieni?


Przesyłam buziaki,
Monika.


60 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne makijażu ! Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to połączenie okazało się bardzo trafione, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O łał, super kolorystyka, muszę wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo mi się podoba, uwielbiam fiolety i pomarańcze, więc to mój styl. Ponoć do mnie pasują właśnie te odcienie (tak mi powiedziała sama Eryka Sokólska) i mam sporo takich kolorów w swoich paletach.
    Co do nowego bloggera, to da się przyzwyczaić. Ja "obczajałam" go dwa tygodnie w czerwcu i wróciłam do starego. Przynajmniej teraz umiem się poruszać, mimo, że mi się bardzo nie podoba :( Od dziś mam nowego facebooka - tam to jest dopiero masakra! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Zuzia. Oj tak ja przełączyłam od samego początku, kiedy go wstawili, ale wpisy nadal robiłam na starym szablonie, tutaj trochę dłużej to wszystko mi zajmuje, co do FB to masz rację, ale mam nadzieję, że damy radę hahaha <3

      Usuń
  6. Piękne, jesienne kolorki Kochana i cudowna inspiracja <3 Bardzo mi się podoba ten makijaż i z chęcią obejrzę tutorial :)
    Ja na szczęście nie mam Bloggera, ale podobnie jak Zuzka, czuję się pogubiona na nowym Facebooku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana <3 Wiem, że Świat pędzi do przodu, ale nie rozumiem, dlaczego zmieniać coś co jest przejrzyste na skomplikowane? Tak mam też z FB ;)

      Usuń
    2. Też nie mam pojęcia, po co tak komplikują ;) Ale są już podobno rozwiązania, które pozwalają wrócić do starego wyglądu ;)

      Usuń
    3. OOOO dziękuje za info kochana <3

      Usuń
  7. Ależ te kolory świetnie ze sobą współgrają. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż:) U mnie niestety fiolet się nie sprawdza. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wiesz co fioletów jest ogrom od lawendy, wrzosy po ciemne śliwki na skraju oberżyny, może poszukaj odcienia, jaki będzie pasował ;D

      Usuń
  9. Makijaż bardzo mi się podoba :D Super go wykonałaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie i również gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Bardzo ładny ten makijaż! Ja po przerwie wróciłam do blogowania i od razu na nowy Bloggerze. Nie mogłam się przyzwyczaić i też czułam się pogubiona, ale teraz widzę, że on naprawdę ma zalety! :)
    Jest bardzo intuicyjny, serio :D
    Ale trzeba po prostu się "przestawić" a wiemy jak to jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, tak ja przestawiłam odkąd tylko była taka możliwość, ale wpisy tworzyłam na starej wersji ;)

      Usuń
  11. ale pięknie Ci w takiej śliwce ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz, kochana. Świetnie dałaś sobie radę z tym fioletem, a wiadomo, że fioletowy potrafi być ciężki do pracy na powiece. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, to prawda fiolety nie należą do najłatwiejszych kolorów, ale uważam, że fajnie jest się przełamać i pobawić ;D

      Usuń
  13. aww chyba muszę poszukac takich kolorków w moich paletach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż bardzo podoba mi się kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your eye make-up is just wow! Such a vibrant look. You look gorgeous by the way.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wygląda to połączenie fioletu i "dyniowego" złota ;) Mi najbardziej oczywiście kojarzą się kolorki brązu i złota z jesienią, ale teraz jak czytam u Ciebie o śliwkach to w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, tak brązy i złota to piękne jesienne kolory <3

      Usuń
  17. Pięknie kochana, fiolety to moje ulubione kolory ostatnio na powiekach. Twój makijaż prezentuje się świetnie i mega obłędnie pasuje Ci ten Makeup .

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż. Mnie mój ulubiony czyli żółty

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham fiolety :D A jesień kojarzy mi się nieustannie z odcieniami koloru żółtego i pomarańczowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, fajnie że jesień ma tyle kolorów do wyboru, myślę nad makijażem z żółcią ;*

      Usuń
  20. Piękna gradacja kolorów gra między kolorami dyni i śliwki ...

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż! Ja się nie potrafię przekonać (i odważyć) do fioletów..

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesien to dla mnie pora kiedy przerzucam się na cięższe perfumy i na ciemniejsze odcinie i pomadek i cieni do powiek. Fiolety, burgundy to jest TO!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania