czwartek, 27 lipca 2017

Czym pachnę latem? Ulubione letnie zapachy + Bonus

Witajcie moi kochani,w tej notatce chcę opowiedzieć Wam o zapachach, a dokładnie o tym, czym ja pachnę latem. Małym bonusem będą dwa zapachy letnie mojego męża oraz zapach naszego domu, także każdy znajdzie coś dla siebie ;) Jednocześnie jest to kolejny wpis w wyzwaniu :)

1. Jakich nut poszukuję w letnich zapachach?
To, co powiem nikogo nie zdziwi, otóż używam innych perfum zimą a innych zapachów szukam latem. W tym letnim okresie stawiam zdecydowanie na orzeźwienie, świeżość i słodycz. Nie do końca jednak całkowicie rezygnuję z aromatów korzennych, ale lubię łączyć je z delikatnymi zapachami owoców i kwiatów.
Stawiam na mgiełki zapachowe a wieczory lub chłodniejsze letnie dni towarzyszy mi zawsze Thierry Mugler i Alien.


Ulubione nuty to:
- zielone
- fioletowe


- piżmo (niezależnie od pory roku)
- frezja
- jaśmin
- orchidea
- kokos
- magnolia
- jabłko
- śliwa
- bursztyn (ambra)


2. W jakie zapachy ubieram się latem? Zapraszam na przegląd moich letnich zapachów:

* Avon, mgiełka do ciała Orchidea i Jagoda (cena ok. 7 zł). Zdecydowanie słodki i egzotyczny zapach. Idealny w upalne dni. Bardzo niezobowiązujący.
 * Primark, mgiełka Amélie (cena ok. 4 € - 17 zł). Zapach przenosi mnie w tropiki, 
podświadomie każe mi się zrelaksować i podziwiać złote plaże o zachodzie słońca.
 Bath And Body Works, Endless Weekend (niekończący się weekend) cena 14$ - 39 zł.
 Słodki a jednocześnie orzeźwiający zapach, przywodzi na myśl letni
deszcz myślęże to przez zawartość nuty kokosowej ;)
 * ZiajaOrzeźwiająca mgiełka zapachowa, cena ok. 7 zł. Świeża niczym poranek w ogrodzie. Moje ukojenie w czasie gorącego popołudnia po opalaniu. Idealna również do spryskania twarzy i włosów.
 * H&M, mgiełka zapachowa, cena ok. 6 € - 26 zł. Zapach jagód Goja i Arbuza przenosi mnie w rejony gorących źródeł lub spa. 
 * Thierry Mugler, Alien. Orientalno-drzewny zapach, bardzo sexy, (60 ml), cena 86.90 CHF, 99 €, 415 zł. Dla mnie kipiący erotyzmem. Uwielbiam te perfumy i to mój kolejny flakon. Towarzyszy mi od wielu, wielu lat <3 ciężki, słodki i jednocześnie głęboki zapach. Na mnie również bardzo trwały.

A teraz mały bonus dla Panów. Przedstawiam Wam kochani 2 flakony perfum, które sprawią, że kobiety same będą wskakiwać Wam do ........... do auta ;)

* Nikos, Sculpture Pour Homme, cena 53.90 CHF, 19.95 €, 62.21 zł. To orientalno - paprociowy zapach, uwodzicielski, który na długo zostaje w podświadomości.
Nuty Głowy: kwiat pomarańczy, mandarynka, bergamotka i cytryna
Nuty Serca: jaśmin, konwalia, róża i geranium
Nuty Bazy: fasolka tonka, ambra, benzoes i cedr

 * Yves Saint Laurent, M7 oud Absolu, cena 119 CHF, 84 €, 495 zł. To orientalno - drzewne perfumy dla mężczyzn. Dla mnie to zapach kipiący seksem i mężczyzną bardzo zdecydowanym. Totalnie jest to zapach mojego męża.
Nuta Głowy: mandarynka
Nuta Serca: paczula
Nuta Bazy: francuskie laudanum, mirra i agar (oud)


Kocham otaczać się pięknymi zapachami. Nie tylko ja pragnę ładnie pachnieć, ale również inwestuje w zapachy (perfumy) do domu. Od świeczek, przez woski aż do perfum. Mój dom zawsze musi pachnieć.
Mój ulubiony zapach domu to perfumy do pomieszczenia marki Linari (do kupienia Globus.ch cena 119 CHF - ok. 454 zł), moje noszą nazwę LUCE. To zapach kojarzący się z pięknym dniem po letnim deszczu, kiedy w powietrzu jeszcze czuć czystość, świeżość i zapach kwiatów w ogrodzie. Nazwa mówi wszystko w tym zapachu. Promienna i czysta jak świeża woda. Połączenie delikatnych zielonymi nut bergamotki i jaśminu ze zmysłowym dopełnieniem piżma i cedru.




A Wy kochani czym lubicie pachnieć latem? Jakie są Wasze ulubione nuty zapachowe?


Przesyłam buziaki,
Monika.

88 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi mgielkami, bo ja jakoś wogole po nie nie sięgam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie świetnie się sprawdzają, kiedy za oknami żar się z nieba leje :*

      Usuń
  2. Thanks a lot :D

    Hum, nice content my dear. All products looks amazing :D

    NEW DIY POST | DIY 2 EASY POPSOCKETS: THE BEST PHONE ACCESSORIE :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bath And Body Works używam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mgielki z Avonu najbardziej słów na i wanilią oraz taką z granatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po wanilii często jest niedobrze więc stawiam na inne zapachy, ale lubię słodkie. Z granatem również kiedyś miałam i podobała mi się :D

      Usuń
  5. uwielbiam takie cytrusowe, orzeźwiające latem :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełki to super rozwiązanie na lato- piękny zapach i orzeźwienie :) I też tak mam, że latem sięgam po inne zapachy. Tak jak wieczorami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mgiełki mimo iż nie są trwale (jak perfumy) to doskonale się sprawdzają latem <3

      Usuń
  7. Uwielbiam mgiełkę z Avonu o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najczęściej pachnę teraz miętową mgiełką Bath&Body Works. Muszę kiedyś powąchać Aliena, ciekawe, czy się zakocham... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mięta jak najbardziej pożądana latem. Ja przepadłam ;) Jeżeli lubisz zapachy Mugler to ten również kochana Cię uwiedzie <3

      Usuń
  9. Ja lubię cytrusowe zapachy i jaśminowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy okazji ostatniej wizyty w drogerii, miałam już w ręku mgiełke od Ziaja, ale w końcu się rozmyślilam. Teraz żałuję ☺

    Bardzo zaciekawił mnie zapach perfum, które stosujesz w domu. Uwielbiam czuć taką świeżość.

    Bardzo fajny wpis 👍 👍 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Ziaja nie raz przyniosła mi ulgę w upały. Dodam, że te perfumy do domu są bardzo wydajne i dość intensywne (zdecydowanie wyczuwalne) Polecam <3

      Usuń
  11. Nie wiedziałam nawet, że Ziaja ma swoją mgiełkę zapachową. Uwielbiam tę firmę, wiec przy zobaczę, jak pachnie. Zaintrygował mnie także ten produkt HM o zapachu arbuza. Też sobie ma niego zerknę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z tego, co się orientuje były jeszcze inne zapachy mgiełek cH&M, a Ziajka ma piękny zapach, takiej świeżości <3

      Usuń
  12. Nie lubię perfum bo mnie uczulają :( za to skłaniam się ku mgiełkom ;) chyba sobie zakupię tą firmy Ziaja
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie zważam na to czy zapach jest odpowiedni na daną porę roku. Mam kilka sprawdzonych zapachów i sięgam po nie w zależności od humoru czy sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam wiele zapachów jednak np. Muse od Mugler nie wyobrażam sobie nosić latem hihihi typowo zimowy, ciepły i czekoladowy zapach hahaha. Fajnie, że masz swoje pewniaki <3

      Usuń
  14. Ja lubię latem cytrusowe, świeże, lecz i kwiatowe również, wybieram raczej wersje lżejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę stronie od cytrusów, ale reszta jak najbardziej dla mnie =D

      Usuń
  15. Mgiełek to ja nie lubię i nie stosuję, ale zapachy lubię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w upały? Używasz perfum? A może wód toaletowych? ;)

      Usuń
    2. Zazwyczaj wód toaletowych cały rok, a sporadycznie wody perfumowane :) np. teraz mam Chloe.

      Usuń
    3. Chloé bardzo letni zapach :D

      Usuń
  16. Bardzo lubię mgiełki do ciała, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezależnie od pory roku używam jednych i tych samych perfum:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba wypróbuję to z ziaji :)
    http://pozytywnapati.blogspot.com/ wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Goji & Watermelon - już wyobrażam sobie ten zapach - kocham takie połączenie. Wszystko co pachnie arbuzem - biorę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zmartwię Cię on faktycznie ma Arbuza, ale na pierwszy plan jednak wychodzi Goji a dopiero po chwili czuć arbuzika ;)

      Usuń
  20. Ja również uwielbiam piękne zapachy. Zmysł węchu to chyba najbardziej wyczulony z moich wszystkich zmysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa to bardzo podobni, jestem totalnie olfaktoryczna <3

      Usuń
  21. Też lubię latem orzeźwiające nuty, takie lekkie, bardziej cytrusowe :) Mgiełki są świetną alternatywą latem. Aliena nie miałam przyjemności wąchać ale kiedyś to na pewno zrobię i poznam w końcu zapach, który kocha wiele kobiet. Ciekawe zapachy dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W perfumach jest właśnie ta magia, czeki czemu na każdym pachną inaczej spróbować na sobie :*

      Usuń
  22. Uwielbiam mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja latem lubię zapachy świeże, cytrusowe, orzeźwiające. Nuty najmilej widziane to mandarynka, pomarańcza, limonka, ziołowe bazylia, werbena. Jaśmin też lubię... Moje zapachy na lato to m.in.: Aqua Allegoria Mandarine Basilic Guerlain, DKNY Woman, Body Tender Burberry. A na upały Green Tea Elizabeth Arden.

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    you always have super interesting content :D

    NEW TIPS POST | Build Your NEUTRAL MAKEUP KIT at a LOW PRICE :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie królują zapachy świeże, kwiatowo-owocowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A preferujesz bardziej perfumy czy mgiełki w tym okresie? =D

      Usuń
  26. Też lubię zielone nuty (głównie latem). I podoba mi się określenie nut "fioletowe"! :-)

    Lubię mgiełki, a ulubione wody kiedyś pokazałam na blogu (m.in. Ninfeo Mio, zielone z serii Aqua Allegoria).

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie mgiełki to dobry pomysł na lato. Jednak są lżejsze od perfum. Muszę sobie sprawić tę mgiełkę od Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście latem i zimą używam innych perfum. Na zimę zostawiam sobie ciężkie i słodkie perfumy, a latem sięgam po owocowo-kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię słodkie zapachy przez cały rok, jednak także stawiam na delikatniejsze latem ;)

      Usuń
  29. Ja również dzielę zapachy na letnie i zimowe. Zimą od lat wielbię Angel Thierry Muglera. Latem preferuję rześkie nuty. Uwielbiam zapach czarnych porzeczek oraz różowego pieprzu. Aktualnie pałam miłością do AA Guerlain - Mandarynka z Bazylią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wahałam AA Guerlain i bardzo mi się podoba, a Angel też u mnie gości zimą i u mojego męża Angel Man również <3

      Usuń
  30. Ja również dzielę zapachy na letnie i zimowe. Zimą od lat wielbię Angel Thierry Muglera. Latem preferuję rześkie nuty. Uwielbiam zapach czarnych porzeczek oraz różowego pieprzu. Aktualnie pałam miłością do AA Guerlain - Mandarynka z Bazylią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. these products are looking great! i wonder how that fragrance smells like..

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You, Fragrances which I and my husband use are amazing <3 I recommend you :D

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Mimo że nie jest bardzo trwała to tez ją lubię ;)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. O tak latem takie zapachy sprawdzają się najlepiej =D

      Usuń
  34. Ja uwielbiam Versace Crystal Noir i Lanvis Jeanne <3 To moje ukochane zapachy na wiosnę, lato, jesień... Właściwie zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crystal Noir też lubię, ma bardzo głęboki zapach <3

      Usuń
  35. Jakos tak sie zlozylo, ze nie mam zadnych mgielek :P Ja stawiam na lekkie, cytrusowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie męczą perfumy jak jest gorąco, a mgiełki całe szczęście nie ;)

      Usuń
  36. Mocne nuty, jak na lato, ale jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zestawienie. Ja jednak jestem wierna jednemu zapachowi cały rok niezależnie od pory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mgiełka z Avonu, też mam. super sprawa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i dodatkowo mają wiele wersji zapachowych ;)

      Usuń
  39. Zaciekawiła mnie ta mgiełka z Ziaji - nigdy nie używałam - chętnie sprawdziłabym jej właściwości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo fajnie się sprawdza i na dość długo odświeża =D

      Usuń
  40. Mam miniaturę tego zapachu Alien. Pachnie całkiem fajnie.
    Ja jestem fanką słodkich zapachów. Latem jednak muszę zrezygnować z takich zapachów, bo są za słodkie i mogłyby przyciągnąć jakieś owady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a ja o tym nie pomyślałabym nawet hihihi ;D

      Usuń
  41. Ja na lato mam swój sprawdzony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niezła kolekcja :) ja uwielbiam korzenne, egzotyczne zapachy przez cały rok. Ale fakt, jaśmin na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, myślę że nie ma reguły co do zapachu na lato. Ważne żeby odpowiadał naszym zmysłom :*

      Usuń
  43. Również uwielbiam piżmo, niezależnie od pory roku :-) Zawsze też żałuję, że nie mogę sobie sprawić perfum do pomieszczeń - niestety moje koty zbyt interesują się takimi flakonikami, które zazwyczaj lądują na podłodze...

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania