poniedziałek, 17 lipca 2017

Testuj z Tiną I edycja.

Witajcie moi kochani,
dziś przychodzę do Was z pierwszym wpisem poświęconym zgrabnej przesyłce, którą otrzymałam z okazji Testowania z Tiną.

W tym wpisie skupie się na unboxingu oraz na pierwszym wrażeniu. Część druga będzie, kiedy te produkty dobrze przetestuje i wyrobie sobie swoje zdanie. Zapraszam do dalszej lektury.


Na wstępie pragnę zaznaczyć, że przesyłka dotarła do mnie jakiś czas temu (w połowie czerwca). Dobrze zabezpieczona, a to najważniejsze i wszystkie zawarte kosmetyki nie ucierpiały w drodze <3.
Po otwarciu znalazłam sympatyczny list, kosmetyki oraz próbki (które wykorzystuje w czasie podroży).
1. Balea – Regenbogen Dusche (Tęczowy Prysznic).
Żele pod prysznic tej marki, to stały bywalec mojej łazienki. Dokładnie tego żelu wcześniej nie miałam, więc tym bardziej cieszę się, że mogę go przetestować ;) Powiem Wam, że zapach ma dość intensywny (jak żele tej marki), ale przyjemny i zdecydowanie słodki (cukierkowy). Więcej o tym kosmetyku napisze, kiedy go zużyje. ;) Dodam ze szata graficzna bardzo jednorożcowa ;)
2. Delia — Good Foot (Krem, regulator potliwości do stóp)
Krem zamknięty jest w dużej (100ml) i miękkiej tubie. Zapach wodnej mięty jest intensywny i nie spodoba się wszystkim, dla mnie jest ok zobaczymy jak będzie z dalszymi testami. Krem ładnie się wchłania i nawilża. Ja stosuję go na noc, kiedy nie muszę wstawać ;) Ogólnie wrażenie bardzo na tak, co do skuteczności pocenia się stóp, ja takiego problemu nie mam więc niestety nie wypowiem się w tej kwestii. Myślę, że krzywdy nie zrobi ;) Fajny i wydajny produkt.

3. Paese — Lakier do paznokci (144)
Po średnich doświadczeniach z drogeryjnymi lakierami, przerzuciłam się na markę Chanel oraz inne selektywne marki lakierów. Lakier Paese zaskoczył mnie pozytywnie. Wiadomo, że lakiery drobinkowe, brokatowe trzymają się dłużej na paznokciach. Ten lakier ma przyjemną konsystencję, cienki pędzelek (jak kto lubi) oraz szybko wysycha. Przyznam się, że troszkę obawiałam się go użyć, gdyż przede mną była podróż w gorące miejsce a jak wiadomo lakiery jasne (białe) często żółkną;) Lakier wylądował na moich stopach (bardziej w formie odżywki na gołe paznokcie) i jakie było moje zaskoczenie, kiedy po powrocie zauważyłam, że nic z nim się nie stało. Jest dokładnie taki jak go nałożyłam. Nie zmienił koloru, nie odprysnął oraz nadal ślicznie się mieni. Z przyjemnością mogę go Wam polecić czy to w formie lakieru, czy nawierzchniowego Top Coatu, trzyma się i zdobi paznokcie. Innych kolorów nie testowałam więc wypowiadam się tylko o tym szczególnym numerze 144 :)

4. Eveline Cosmetics — Ideal Cover Full HD (matujący podkład kryjący w odcieniu 204 nude)
To, że kocham testować podkłady mogliście zaobserwować na łamach bloga (trochę się ich przewinęło, a to tylko mała część z kolekcji, jaką posiadam) Dlatego bardzo się ucieszyłam widząc w paczce również podkład ;) Co mogę o nim powiedzieć, to, że niesamowicie stapia się ze skórą. Dodatkowym plusem jest fakt, że nie podkreśla porów (nie mam bazy — zdjęcie na dole) oraz matuje, ale nie wygląda płasko czy tępo na skórze. Mnie przypadł odcień 204 Nude, ciemny wpadający w beżowe tony (neutralny) i powiem Wam, że idealnie jest dopasowany do mojego odcienia skóry (teraz kiedy jestem opalona). Krycie ma przyzwoite i gąbeczką nakładało mi się go bardzo przyjemnie. No,no kto wie może wyląduje w moich ulubieńcach? Dziękuje Tina <3

5. Paese — Róż z olejem arganowym (kolor 45)
Jak już Wam wcześniej wspomniałam, kiedyś nie używałam róży wcale ;) Obecnie wiem jak ten kosmetyk potrafi odmłodzić i odświeżyć nasz wygląd. W paczce znalazłam róż marki Paese w przepięknym odcieniu, który jest podobny do słynnego różu marki NARS o nazwie Orgasm. Co mogę powiedzieć o różu marki Paese? O ile opakowanie troszkę mało wygodne (odkręcane) i plastik dość słabej jakości, tak sam produkt jest przepiękny. Baza jest koralowo-różowa, która posiada minimalne drobinki (na skórze rozcierają się w złotą poświatę) coś pięknego i bardzo sexy <3

6. Paese — pomadka do ust z olejem arganowym o numerze 1
Pomadka jest zamknięta w kartonik a po jego otwarciu zaskakuje nas pięknym , magnetycznym! i ciężkim opakowaniem. Wygląda na drogą i niczym nie ustępuje pomadkom marek selektywnych :) Bardzo na plus. Konsystencja oraz wykończenie typowo kremowo-matowe, przyjemnie napigmenowana oraz nie wysusza ust. Kolor niestety nietrafiony (barbiowy różo-fiolet), ale spokojnie mam na nią pomysł i pokaże Wam na końcu w makijażu moje zastosowanie tej pomadki :D Na zewnątrz nałożyłam pomadkę kremową marki NYX o nazwie Thalia, a pomadkę Paese na środek ust, przez co daje to wielowymiarowy efekt, optycznie powiększa usta i staja się bardziej soczyste ;)

7. Próbki: – Mixa – Bogaty krem nawilżający 24H przeciw wysuszaniu – Dr Irena Eris – serum rozświetlające na dzień (cera sucha i normalna) – Sylveco – Lekki krem brzozowy – Skin79 – kremy bb hot pink i vip gold

Bardzo ciesze się, że mogę testować tak wspaniałe kosmetyki, które o dziwo wszystkie się sprawdziły. Nie testowałam jeszcze próbek, ale najbardziej cieszy mnie możliwość wypróbowania kremów BB marki Skin79, gdyż od dłuższego czasu czaje się na pełnowymiarowy krem BB właśnie tej marki ;) Jest to pierwsza edycja Testowania z Tiną, będę śledzić i zgłaszać się do następnych kampanii. Jestem bardzo mile zaskoczona podkładem, który okazał się strzałem w dziesiątkę ;)

Tutaj makijaż przy użyciu różu, podkładu oraz pomadki z pudełka.

A Was moi kochani, który produkt zaciekawił najbardziej?

Przesyłam buziaki,
Monika.

74 komentarze:

  1. Jestem fanką pomadek :) jednak ta mogłaby być dla mnie trochę za jasna :)
    z próbek miałam tę mixe- niby dobrze nawilżała, ale w 3-ci dzień używania zaczęła swędzieć mnie twarz, więc się pożegnałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomadka jest jasna i dość intensywna, ale jako dodatek do innej (rozjaśniacz) daje radę. Ja miałam pełnowymiarowa Mixę, ale inną i był to leciutki krem szybko się wchłaniał i dobry był pod makijaż ;) Ciekawe jak ta się sprawdzi =D

      Usuń
  2. Miłego testowania :) Widziałam tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie znam z tych produktow...znaczy znam, ale nie testowałam..jeyne co znam i uwielbiam to serum z dr Irena Eris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład bardzo na tak, a serum już wkrótce przetestuje :*

      Usuń
  4. Coś czuję, że córki by mi żel podkradły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę Eveline, więc na podkład na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, w dodatku nie ciemniał i nie podkreślił załamań skóry <3

      Usuń
  6. Nie miałam żadnych z tych produktów ale ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo nie jestem pudełkowa (żadnego nie subskrybuje) i rzadko czytam takie recenzje, ale Pudełko Tiny to całkiem inna liga ;D Bardzo jestem zadowolona z produktów, a jak Ty kochana się czujesz jako młoda mama? <3 <3 <3

      Usuń
  7. CHętnie bym widziała tego słodkiego jednorożca w mojej łazience ;)Czasem nachodzi mnie takie słodkie słodkości :) Jestem fanką bb cremów a PInkowego Skina bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt opakowanie plus 100 ;), a jaki masz rodzaj skóry? :D

      Usuń
  8. Myślałam, że to z kucykiem (tudzież jednorożcem) to dla dzieci :) Bardzo pozytywne opakowanie. Aż człowiek chce iść z tym pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda uroczo, ale to normalny perłowy żel pod prysznic =D

      Usuń
  9. Pomadka ma świetny kolor, ale nie jestem pewna czy by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz dość jasne i prawie neonowe to jak najbardziej Ci polecam ;)

      Usuń
  10. Dobrze kupić coś sprawdzonego przez kogos wcześniej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również z takiej zasady korzystam, pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
  11. Bardzo fajny żel Balea :) polubiłam żele tej marki i miałam okazję z próbek używać kremy Mixa - dla mnie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Balea są dla mnie ok, ważne że robią co mają robić ;) Dziękuje za Twoją opinię, ciekawe jak sprawdzi się u mnie. :*

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jako że jestem koniara — tym bardziej jednorożec przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też mnie zaskoczyło, że tak dużo i w dodatku pełnowymiarowe ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dla mnie to nowości, jest więcej radochy przy testowaniu <3

      Usuń
  15. Opakowanie Balea jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęczowy żel pod prysznic i mi się marzy :D Wygląda przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widze żeby to była edycja limitowana, więc może będzie w sprzedaży dłużej? Kto wie =D

      Usuń
  17. Ciekawe produkty. Przyjemne pudeleczko. Ja czekam na szwajcarskie pudelko, ale jakos przyjsc do mnie nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ładny lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten róż mnie zainteresował 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten żel pod prysznic - zdecydowany faworyt wśród tego typu produktów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Balea ma urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna zawartość pudełeczka. Miłego testowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw i super akcja :) Ładny ten kolorek pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, oby częściej takie pudelka do mnie trafiały ;) super produkty <3

      Usuń
  24. Lubię żele Balea, a pomadka ma zjawiskowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest bardzo nieoczywista z jednej strony jasna i barbiowa a z drugiej fajnie wygląda na ustach ;)

      Usuń
  25. Thanks a lot :D

    woooow, you are a lucky girl my friend :D you have a lot of amazing products!
    I really love to read this kind of complete reviews!

    NEW OUTFIT POST | Only You Can Decide
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Miguel, you have right! This box is amazing <3

      Usuń
  26. Fajna przesyłka życzę miłego testowania :) tęczowy prysznic to coś dla mnie, lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, miło testować tak dobre produkty :D

      Usuń
  27. Świetna paczuszka, bardzo spodobał mi się lakier :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jako Top Coat, pięknie się mieni i jest trwały ;D

      Usuń
  28. Moim zdaniem kosmetyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomadka piękna, a lakier z drobinkami mnie zupełnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku pomadka mnie troszkę przeraziła swoją intensywną barwą, ale prezentuje się na ustach ładnie :D

      Usuń
  30. Opakowanie żelu Balea skradło moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa zawartość ;) Opakowanie Balei jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale mega paka:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne produkty! :) Wszystkie bym chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa ta paczka. A jak uroczy żel z jednorożcem (jestem stara, a uwielbiam takie motywy bajkowe :D ). Bardzo lubię kosmetyki Paese i zaciekawiły mnie pomadka i cien, choć szminka chyba by była dla mnie zbyt jasna. PS Śliczne kolczyki! ;`0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, chyba jako jedyna zwróciłaś na nie uwagę <3

      Usuń
  35. Przypadkiem trafiłam na ten wpis :) Również testuję z Tiną i też chwilę temu pokazałam zawartość swojej przesyłki :) Fajny ten żel Balei :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujące jest to, że nie subskrybuje paczek, bo wolę kupić coś, co mi się sprawdzi, a w tym pudełku są kosmetyki, które mi odpowiadają hihihi,lecę do Ciebie zobaczyć co tam ciekawego dostałaś do testowania <3

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania