poniedziałek, 24 lipca 2017

Makijaż nowościami — Dzienny Glam

Hejka kochani,
dziś przedstawię Wam mój letni, dzienny makijaż w stylu Glamour. Przy tak wysokich temperaturach dość rzadko się maluje. Wakacje wakacjami, ale kiedy trzeba w końcu wyjść do ludzi warto wyglądać „olśniewająco” ;) Zapraszam na moją propozycję szybkiego, letniego makijażu na dzień przy użyciu kilku nowości.


Makijaż zaczęłam jak zwykle od nałożenia swojej pielęgnacji, która trochę się zmieniła i nadal jest w fazie testów.
Krok 1. Na moją twarz nałożyłam podkład i w tym makijażu testowałam (nowość), czyli podkład Eveline Cosmetics, Ideal Cover Full HD 16 H, (uff, nazwa długa). Mogę Wam kochani trochę o tym kosmetyku opowiedzieć. Podkład ten zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką (która działa bez zarzutu), mamy tutaj standardową pojemność, czyli 30 ml, a data ważności po otwarciu to 6 miesięcy. Mój odcień to 204 nude, w opakowaniu wydawał mi się za ciemny jednak po nałożeniu idealnie scalił się z moją skórą (fakt jestem opalona). Nie był widoczny na twarzy. Bardzo miłym zaskoczeniem było to, że nie ciemnieje i nie utlenia się (czego również się obawiałam). Jest bardzo przyjemny po nałożeniu, krycie ma zdecydowanie średnie w stronę mocniejszego i możemy je budować. Jak widzicie na zdjęciu moje pieprzyki są nadal widoczne (nałożony wilgotną gąbeczką). Ładnie wyrównuje koloryt naszej cery. Konsystencja jest dość gęsta przez co trwałość również mnie zadowala. Nie zauważyłam ścierania się czy podkreślania suchych miejsc ani też porów, czy nierówności naszej cery. Po około 5 godzinach moja strefa T zaczęła się świecić, ale po użyciu chusteczki bądź bibułek matujących podkład nadal wyglądał jak świeżo nałożony. Wykończenie, jakie nam daje to półmat, po przypudrowaniu mat (nie plaski).
Krok 2. Pod oczy nałożyłam mój ulubiony lekki korektor marki Sephora w odcieniu 02 (Clair light)
Krok 3. Korektor oraz całą twarz przypudrowałam kolejną nowością, czyli pudrem Fit Me o numerze 105
Krok 4. Moim nowym produktem do brwi Nyx, nadałam im pożądany „kształt” i kolor
Krok 5. Na powiekach wylądowała moja baza Nyx HD
Krok 6. Makijaż oka zaczęłam od utrwalenia bazy jasnym cieniem (1) z paletki NYX Warm
Krok 7. Cieniem jasny brąz (2) zaznaczyłam załamanie powieki oraz dolną powiekę, a cieniem zdecydowanie ciemniejszym (3) podkreśliłam zewnętrzny kącik oka
Krok 8. Na powiekę ruchomą i na Glitter Primer marki NYX, wklepałam brokat marki Kiko Milano w pięknym kolorze starego złota
Krok 9. Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam najjaśniejszym cieniem, a na wodną linię oka nałożyłam kredkę marki NYX oraz wytuszowałam swoje rzęsy
Krok 10. Ulubionym letnim brązerem (pudrem) marki Chanel ociepliłam twarz 
Krok 11. Na policzkach wylądowała kolejna nowość, czyli róż marki Paese, który mogliście zobaczyć TUTAJ
Krok 12. Na szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna i czubek nosa nałożyłam rozświetlasz Wibo
Krok 13. A na ustach znalazła się pomadka kremowa NYX o nazwie Thalia (bardzo ją lubię) oraz w wewnątrz pomadka Paese, którą również zobaczyć mogliście w poście z „Testuj z Tiną"


I tak prezentuje się mój szybki i letni makijaż Glam <3

Lista kosmetyków:
- Podkład Eveline Cosmetics '204 nude'
- Korektor marki Sephora, 'clair light'
- Maybelline FitMe puder odcień '105'
 - NYX   3 in 1  „kredka” do brwi odcień 'Blonde'
- NYX HD baza do cieni 
- NYX Ultimate Shadow Palette 'Warm Neutrals'
- NYX Glitter Primer, klej do pigmentu i brokatu
- Kiko Milano Glitter Loose , brokat numer 03
- NYX WonderPencil kredka 'light'
- L'Oréal False Lash Wings, tusz do rzęs
- Chanel Les Beiges, puder numer 40
- Paese róż do policzków z olejem arganowym numer 45
- Wibo Diamond Illuminator rozświetlacz w odcieniu Gold
- NYX pomadka o nazwie Thalia
- Paese pomadka do ust z olejem arganowym o numerze 1


A Wy jakie lubicie nosić makijaże latem?


Przesyłam buziaki,
Monika

77 komentarzy:

  1. Uwielbiam świecidełka na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i delikatny makijaż. Sama maluję się podobnie, ale zupełnie innymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że bardzo lubię mocne makijaże, ale kiedy temperatura na zewnątrz przekracza 30 stopni, a wyjść trzeba wtedy stawiam na minimalizm :*

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki marki Eveline, szczególnie tusze mają znakomite a cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuszy nigdy nie miałam od Eveline, warto przetestować ;D

      Usuń
  4. Rzeczywiście jest duża różnica bez makijażu i z makijażem. Ja latem raczej unikam makijażu, a jak już to obojętnie czy zima i czy lato to delikatny, naturalny makijaż. Uważam, że to wystarcza.

    wwww.naturalnieandzia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja zimą zazwyczaj maluje się znacznie mocniej, ale powiem Ci, że czasem warto postawić na delikatność <3

      Usuń
  5. Piękna paletą. Efekt wyszedł ładny i bardzo naturalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, cienie NYX znam od dawna i bardzo je lubię, a w tej znajdziesz fajne podstawowe kolory, w dodatku to paleta ciepła :D

      Usuń
  6. Zastanawiam się właśnie nad zakupem tego korektora z Sephory ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona, może nie kryje nie wiadomo jak bardzo, ale pięknie rozświetla i jest lekki. Polecam :D

      Usuń
  7. Duża różnica między przed i po, ja jednak nie zdecydowałabym się na brokat na powiekach. Podoba mi się wyrównanie koloru skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a masz jakieś specjalne powody, dlaczego nie nosiłabyś brokatu? :D

      Usuń
  8. Chyba jestem trochę zacofana, bo nie wiedziałam, że Maybelline ma puder w wersji FitMe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ale spokojnie to nowość i nawet nie wiem, czy już jest w Polsce w sprzedaży ;)

      Usuń
    2. Nie ma jeszcze, Póki co jest tylko podkład.

      Usuń
    3. Może niedługo wejdzie do Polski, dość dobry puder, nadal go testuje ;D

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż 🙂 Pozdrawiam ciepło ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i również pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaz. Masz jakiś pomysł, żeby w upał makijaz nie spływał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, chyba najlepsza metoda to nie malować się, hihihihi taki suchar :D A tak serio polecam nakładanie podkładu cienką warstwą (fajnie sprawdzają się podkłady zastygające, dobre pudrowanie (obfite) metodą backing, oraz polecam Ci bibułki matujące, oraz dobry puder <3

      Usuń
  11. Delikaty i świecący na pewno, chociaż bez przesady, b kiedy z upałem zaczyna spływać to już tak fajnie nie wygląda
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny make up na lato. Jak ja lubię taki błysk. Przypomina mi szampana na powiece. Udało mi się zdobyć paletkę z takim cieniem. Sprobuję wykonać podobny makijaż 😉😚

    OdpowiedzUsuń
  13. Same obecnie testujemy ten podkład eveline i jesteśmy bardzo zadowolone ;)
    Gdzie te dostanę ten brokat? efekt jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak również mnie pozytywnie zaskoczył, a brokat kupicie w Kiko Milano (jest też online). Efekt daje piękny i jest olbrzymi <3

      Usuń
  14. Bardzo ładny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja latem stawiam totalnie na minerały...lekki makijaż na codzień, bronzer i rozświetlacz zawsze musi być też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kilka przygód z minerałami i niestety moja cera ich nie lubi, a szkoda, bo faktycznie latem sprawdzają się najlepiej :*

      Usuń
  16. rozświetlacz pięknie się mieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, lubię go a ostatnio całkiem o nim zapomniałam. Nie wiem jak jest z odcieniem srebrnym, ale ten złoty jest na prawdę przepiękny ;D

      Usuń
  17. Świetna robota- boję się takiego świecącego makijażu. Same powieki jeszcze tak, ale dodatkowe rozświetlanie twarzy to dla mnie jeszcze trochę zbyt zaawansowana opcja- ale Tobie wychodzi to doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, ja mam cerę mieszaną więc łatwo nie jest. Ważna jest baza makijażu (czyli podkład) u mnie musi być matujący dodatkowo dobrze przypudrowany, a dopiero na takiej czystej „kartce” można szaleć :*

      Usuń
  18. Bardzo ładny letni i lekki makijaż chociaż ja ze względu na swoją suchą cerę postawilabym na podkład rozswietlajacy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna, szczegółowa rozpiska. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, tak postanowiłam robić listę kosmetyków, wtedy każdy może wybrać sobie jakiś i się zainspirować ;)

      Usuń
  20. Ani latem, ani zimą ;) Żadnego makijażu nie stosuję :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz taką potrzebę, dlaczego nie? ;) Ja nie wyobrażam sobie żyć bez makijażu ;)

      Usuń
  21. Bardzo ładnie to wygląda. Masz wyczucie :)


    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your perfect post dear! ^_^
    I'm following you #76, how about to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka cieni NYX wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są w ciepłej tonacji (większość) i jakość jest naprawdę zadowalającą. Ostatnio często po nią sięgam :D

      Usuń
  24. Pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny efekt. Ja latem prawie w ogole rezygnuje z makijazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały też raczej go unikam, ale kochana w takie dni jak dziś to przynajmniej makijaż poprawia mi humor (leje 2 dni) ;)

      Usuń
  26. Delikatnie i naturalnie, lubię takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten podkład, ale nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten podkład z Eveline i go lubię:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie złote oko.. bomba

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jaki glow! :) Świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny glow !!! W Lecie również stawiam na skórę muśniętą słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się brokat w makijażu. U mnie niestety nie chce się trzymać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, brokat zawsze nakładaj na „lepką” bazę. O ile nie masz pod ręką Glitter Primer od NYX-a to możesz użyć bezbarwnego żelu do brwi ;) i na to przyklejaj brokat :* Powodzenia <3

      Usuń
  33. Bardzo Ci do twarzy w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie licząc wyrazistych ust, wygląda bardzo neutralnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania