poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Haul z Madrytu - Kolorówka

Witajcie moi kochani,
jak Wam obiecałam dziś czas na drugą część zakupów z Madrytu i na kosmetyki kolorowe <3

1. SEPHORA 
* Urban Decay — VICE topper idealny, aby ożywić każdy makijaż ust. Formuła jest zastygająca. Spokojnie możemy go także użyć do akcentowania makijażu oczu. Kolor to piękny łosoś z metalicznymi drobinkami.
* Benefit Porefessional — mała wersja bazy pod podkład, wygładzająca i ukrywająca pory. To już klasyk i szkoda, że nie było dużych pojemności, dlatego kupiłam wersję podróżną.

* Podkład do twarzy w odcieniu 20. Na razie jest w fazie testów, ale już mogę Wam powiedzieć, że jest zadziwiająco trwały ;)
* Dodatkowo jako gratis dostałam próbki nowych pomadek Urban Decay z kolekcji Vice.


2. PRIMARK
 * Nawilżająca baza pod makijaż. Powiem Wam, że bałam się tej nazwy Strobing (rozświetlenie). Nie miałam ochoty świecić się niczym kula dyskotekowa. To, co zauważyłam, że baza szybko się wchłania i nawilża skórę bez efektu błysku. Dla mnie idealna, zwłaszcza będę po nią sięgać w chłodnych miesiącach.
* O tęczowych rozświetlaczach słychać już od jakiegoś czasu, kiedy nastał wielki bum na wszystko tęczowe, jednorożcowe i brokatowe. Mnie nie porwał ten trend, ale za cenę ok. 2 € stwierdziłam, że co mi szkodzi przetestować efekt na sobie ;)

3. H&M
* Trzy cienie do powiek, z czego dwa mają bardzo przyjemną konsystencję i pigmentację, natomiast różowo — pudrowy cień jest bardzo suchy niczym kreda i pigmentacja nie powala. Różowy i khaki kupiłam za cenę 2 €/ Sztuka, a oliwkowy 4 €.

4. KIKO MILANO
* Kolorowe brokaty: 01. Iridescent White (mieni się na wszystkie kolory niczym diament), 02. Classic Rose, 03. Pure Gold, 04. Bright Red, obecnie są na wyprzedaży, a pojemność jak widzicie mają olbrzymią.
* Metaliczna pomadka w odcieniu bakłażana (06 Rosy Mauve)

5. FLORMAR
* Cienie do powiek. O tej marce kilka lat temu dowiedziałam się z kanału Maxineczki. Mówiła o cudownych, profesjonalnych kosmetykach. Będąc w Madrycie i przechodząc ulicami zauważyłam sklep Flormar i oczywiście nie pominęłam go. Moją uwagę przykuły olbrzymie cienie do powiek (2 - 5g, pomarańczowy - 4 g). Odkąd je mam używam nagminnie, pigmentacja i to jak cudownie się blendują uprzyjemniają mi wykonywanie każdego makijażu.
M102 - Orange Popsicle
Terracotta Mono Eyeshadow (Magenta)
D06 - Golden Eyes


5. NYX COSMETICS
* Pomadki w płynie — nowy odcień Lingerie — Bustier, Liquid Suede — Brooklyn Thorn, Cosmic Metals — Retro Harmony, Soft Matte Lip Cream — London
* Rozświetlacz w płynie — Crystal Glare. Pięknie stapia się ze skórą i daje samodzielny Glow lub idealny, aby podbić blask pudrowego rozświetlacza.
* Primer (baza) w żelu. O tym kosmetyku marzyłam jak tylko pojawił się w sprzedaży. Zawiera w sobie 3 składniki: miód — bakteriobójczy, płatki złota — blask, kolagen — wygładzenie. Jeszcze go nie testowałam, ale już nie mogę się tego doczekać.
* Rozjaśniacz do podkładów — White (biały). Szukałam go dość długo, gdyż ciągle jest wykupiony, dlatego nie wahałam się przy jego zakupie.
* Złota farbka do twarzy i ciała. Jak wiecie przed nami magiczny czas zabaw i Halloween. Dlatego powoli kompletuję produkty, aby Was czymś zaskoczyć ;)
* Ostatnio interesuje mnie LipArt, czyli zdobienie, malowanie ust. Moją uwagę przykuł specjalny liner właśnie do ust.
* Rozświetlacz o kolorze Magnetic, moją uwagę przyciągnął swoim brzoskwiniowym kolorem oraz drobinkami złota. W opakowaniu drobinki są bardzo duże, co troszkę mnie odstraszało jednak na skórze zmieniają się w delikatna złotą poświatę.
* „Kredka” 3 w 1, czyli kredka woskowa do brwi, puder w aplikatorze oraz barwiony żel do stylizacji brwi. Mój kolor tego cudaka to Blonde i idealnie pasuje do mojej urody. Dodam, że najlepsza w tym wszystkim jest kredka :D
* Cienie do powiek (wkłady). Nie jest tajemnicą, że cienie tej marki bardzo lubię. Większość ma świetną pigmentację, praca z nimi jest łatwa i przyjemna dodatkowo pięknie się rozcierają i nie robią plam. A kosztują grosze. Moje trzy nowości to maty w odcieniach naturalnych.
* Pigmenty i brokat. To sprawcy całego zamieszania zakupowego w salonie NYX. Jestem maniakiem kochającym błyskotki (dlatego też tak nazywa się mój blog - bling bling, hihihi). Uwielbiam pigmenty oraz brokat na powiekach. Zakupiłam cały arsenał, czyli:
Brokat 07 - ICE
Pigment 03 - Diamond
Pigment 07 - Brighten Up
Pigment 11 - Luna
Pigment 13 - Old Hollywood
Pigment 20 - Vegas Baby


Jak sami widzicie stwierdzenie, że napadłam na NYX-a jest całkiem uzasadnione ;)

A jakich kosmetyków Wy pragniecie?

Przesyłam buziaki,
Monika.


80 komentarzy:

  1. Niezłe łowy ;) miałam tę bazę z Primarka, była całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie obkupilas :D U mnie by to nie wyszlo. Ile razy obiecuje sobie, ze przywioze z wakacji jakies fajne kosmetyki, a zawsze tylko zwiedzanie mi w glowie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi a ja przy okazji zakupów zwiedzam hahaha, ale fakt udało mi się kupić więcej niż zamierzałam i teraz ciesze się z testowaniem :*

      Usuń
  3. thanks :D

    omg!!! So cool products. I really want to try the Porefessional and NYX brand :D

    NEW GET THE LOOK POST | Trend Alert: The Street Chic
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yeah ! I love NYX products, they are very, very good <3

      Usuń
  4. Cienie Folrmar mają piękną kolorystykę :-) Żałuję, że nie mam lepszego dostępu do nich!Stacjonarnie oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że są ogromne i niesamowicie przyjemne w pracy. Ja również żałuje, że nie mam do nich stałego dostępu, wykupiłabym chyba wszystkie kolory i wykończenia =D

      Usuń
  5. ale dużo tych kosmetyków. strasznie kolorowo u ciebie :D kilka rzeczy mi wpadlo w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upały w Madrycie sprzyjają zakupom w klimatyzowanych sklepach <3

      Usuń
  6. ojacie <3 marzy mi się z tych pomadek w płynie ten nowy odcień Lingerie <3 Cudo! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że to jedne z moich ulubionych pomadek <3

      Usuń
  7. Tęczowy rozświetlacz dla mnie numer jeden :D
    Pozdrawiam ciepło miłego dnia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak urzeka kolorami :D Dziękuje i życzę również przyjemnego dnia :*

      Usuń
  8. Ale zaszalałaś :-D Pomadki NYX bardzo lubię i mam chęć na ten rozjaśniacz do podkładów :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mixer jest wszędzie wykupiony dlatego, jak tylko go zobaczyłam to wiedziałam że przyleci ze mną do domu ;)

      Usuń
  9. Niezłe zakupy! Lubię cienie w odcieniach brązu i płynne pomadki. A te tęczowe cienie - extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się obkupiłam ;) a ten tęczowy to rozświetlacz ;)

      Usuń
  10. Ooo! Ile kosmetyków! Ty w tym haulu pokazałaś więcej kosmetyków, niż ja posiadam haha
    Chociaż muszę przyznać, że wiele rzeczy bardzo mi się podoba! :)
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja minimalistką kosmetyczną nie jestem hihihi, a co najbardziej Ci się spodobało? <3

      Usuń
  11. Wow! Jaki ogromny haul <3 Uwielbiam przywozić sobie kilka wybranych kosmetyków z wakacji, gdy nie mam do nich dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woooooow, niezły napad!
    Czekam na recenzje rozbielacza nyx :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile tu perełek! <3 Kolorek Lingerie bardzo mi się spodobał :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest wyjątkowy, ale trzeba pamiętać że chłodny ;)

      Usuń
  14. Nie znam niczego ;) mnie jakoś ten tęczowy rozświetlacz nie przekonuje, nawet za tak niską cenę - u mnie pewnie marnowałby się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie byłam ciekawa jak będzie wyglądał na skórze i powiem Ci że można używać go tak, aby było widać kolory, ale po zmieszaniu daje ładny zloty odcień :D

      Usuń
  15. Rewelacyjne zakupy, tęczowe rozświetlacze mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak będzie się zachowywał ten miodowy primer :) Obfite łowy :) niech przyniosą radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Na pewno zrobię recenzje tej bazy <3

      Usuń
  17. Świetne zakupy, sama z chęcią przetestowałabym większość tych kosmetyków - szczególnie bazę minimalizującą widoczność porów z Benefitu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mogę Ci powiedzieć, że wiem, że kupię dużą pojemność ;)

      Usuń
  18. Jej ile tego :) Mnie się akurat spodobała złota farbka. Ładnie wygląda też taki złoty element w wieczorowym makijażu np. przez połączenie z ciemnymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak można ją wykorzystywać na różne sposoby. Już mam kilka pomysłów w głowie :*

      Usuń
  19. Mixer z NYXa i pigmenty z KIKO koniecznie muszę kupić!
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    the shades are amazing

    NEW TIPS POST | BEAUTY BRUMMES: the BEST For OUR Beauty Routine.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta tęcza! Wystarcza mi jedynie turkusowy lakier do paznokci :)

    http://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ja muszę się w końcu zaopatrzyć w jakieś produkty do ust od NYX, ale jakoś nie moge się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam. Ja zaczęłam przygodę z Nyx od cieni do powiek i przepadłam <3

      Usuń
  23. Jakie zakupy! UD Vice mnie zauroczył - trafia na moją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. thanks dear

    I'm biggest fa of Kiko products!

    NEW DECOR POST | LAGOM: The RIGHT WAY to SEE DECOR.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała kolekcja i to w kolorach, jakie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tęczowy rozświetlacz jest super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam oszczędzać na Kat ale mnie UD Vice kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie mam dziwną relację z Urban Decay, niby mało rzeczy mnie zachwyca tej marki, ale jak już coś mi się spodoba, to jest petarda. Jako sroka nie mogłam przejść obojętnie <3

      Usuń
  28. Świetne zakupki! :) Ciekawią mnie cienie z Flormar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cienie są nieziemskie i ubolewam, że mam tak słaby do nich dostęp ;)

      Usuń
  29. Kurcze jak byłam w Primarku to nie było tęczowego rozświetlacza :( Jestem pod wrażeniem łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo tych zakupów... Nie mogłam się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  31. Nyx ma wkłady? Kurcze:/ Teraz znów wydam pieniądze na kolejne cienie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma ;D Sama mam chyba z 20 cieni Nyx pojedynczych aż zorientowałam się, że mogę kupić wkłady, hahaha <3

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania