czwartek, 28 września 2017

3 za 2 Victoria's Secret

Witajcie moi kochani,
jak pewnie zauważyliście, uwielbiam zakupy i przyznaje si
ę - jestem zakupoholiczką ;) Dawno jednak nie dzieliłam się z Wami moimi nowościami, które wpadają mi dość często w ręce. Dziś postanowiłam podzielić się moimi ostatnimi zakupami, nie są one wielkie, ale coś bardzo mnie zauroczyło i w tej notatce powiem Wam co to takiego. Gotowi? To jedziemy...



1. Gabrielle, Chanel
Nie mogłam się oprzeć najnowszym perfumom marki Chanel. Jako olbrzymia fanka i miłośniczka tej marki nie przeszłam obojętnie i Gabrielle trafiła w moje ręce.
Opisywać i recenzować tego zapachu nie będę, choć kiedyś zapewne to nastąpi ;)
Powiem krótko, klasyczny flakonik urzekł mnie samym wyglądem, do tego ten niesamowity zapach.
Nuty głowy:
mandarynka, grejpfrut i czarna porzeczka
Nuty serca :
tuberoza, ylang-ylang, jaśmin i kwiat pomarańczy
Nuty bazy:
drzewo sandałowe i piżmo
Na mojej skórze dominuje jaśmin oraz piżmo, i chociaż zapach jest kwiatowo — cytrusowy jest ciężki, głęboki i bardzo zdecydowany. W tle również odnajduję nuty retro. Ja jestem nim oczarowana <3

Mój flakon zawiera 100 ml (jest również w pojemności 50 ml.) tego eliksiru dla zmysłów, a kosztuje notabene PL — 659,00 zł, CH — 189.00 CHF, DE - 139,00 €. Dostępny jest tutaj w Pl , CH i DE.

2. Coast 'n' Chill,  01 - keep calm & make me lighter,  Essence 
Teraz, jesienią nadal ciesze się swoją opalenizną i pomagam sobie balsamem z Dove (o którym wspomniałam TUTAJ), jednak czas tak szybko mija że, zanim się obejrzymy, już będzie zima, a zimą trzeba przerzucić się na inne jaśniejsze podkłady. Mam w swojej toaletce biały mikser z NYX oraz kropelki z The Body Shop, ale ostatnio wpadły mi w ręce kropelki rozjaśniające z marki Essence.
Nie są one białe, ale ładnie rozjaśniają zbyt ciemne podkłady, a przy okazji kosztują niewiele.
15 ml.

3. ProvoCatrice Scented Powder, C01 Transparent Shimmer, Catrice

Jak wiecie kochani polubiłam metodę Baking a wraz z nią poszukiwanie ciekawych pudrów sypkich. W szafie Catrice wpadł mi w oko puder, który daje bardzo interesujący efekt na skórze. Jest przeznaczony do twarzy i ciała a wykończenie ma satynowe i nienachalne. Jedyny minus jest taki, że jest to Edycja limitowana :(4g.

4. Victoria's Secret
I przechodzimy do sedna, czyli promocji, jaką spotkałam w butiku VS. Nie będę rozpisywać się dziś o marce, ale większość ją zna, choćby ostatnio z głośnego skandalu wykorzystującego (bardzo) młode modelki do prezentowania bielizny. Jednak ja nie o bieliźnie a o kosmetykach ;)
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi zakupami właśnie z VS, gdyż odkryłam tam całkiem przypadkowo małe cudeńko. Skorzystałam również z promocji i zakupiłam trzy produkty, a zapłaciłam za dwa.

Pierwszy kosmetyk, który już od jakiegoś czasu chciałam mieć to mgiełka zapachowa o intrygującej nazwie Scandalous. Zapach zamknięty jest w małej, poręcznej (takiej do torebki) plastikowej buteleczce, mamy tutaj 75 ml mgiełki.
Nuty głowy:
malina
Nuty serca:
piwonia
Nuty bazy:
pralina
Jest to zapach dość słodki, taki jakie lubię. Ja używam jej najczęściej po wieczornym prysznicu ;)

Nie wiem, czy macie taj jak ja, kiedy zapomnicie o czymś, nagle zaczyna Wam to bardzo przeszkadzać? Z tego powodu moim drugim kosmetykiem jest balsam odżywczy do ust. Nie mogłam skupić się na niczym innym tylko na poszukiwaniu ukojenia dla mojej spierzchniętej skóry ust. Moją uwagę przykuł Ultimate Balm, który jest bezzapachowy i bardzo przypomina mi zwykłą wazelinę ;)
Teraz przechodzimy do mojego odkrycia....
Poszukując balsamu do ust zwróciłam uwagę na niepozornie wyglądającą matową i kremową pomadkę. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy odkryłam, że ten kolor (ADORED) idealnie pasuje do mojej karnacji, jest identyczny jak kolor moich ust. Przez co znajdzie zastosowanie w codziennym makijażu oraz w każdej sytuacji awaryjnej. Dla mnie to idealny nudziak a w dodatku jest bardzo trwała i dzięki temu, że jej formuła przypomina mus, nie wysusza ust. Jeżeli macie do niej dostęp gorąco Wam polecam.

I to wszystkie moje małe nowości. A Wy kochani co ostatnio kupiliście?

Przesyłam buziaki,
Monika.

105 komentarzy:

  1. Wybrałaś wspaniały zapach chanele <3 Mój ulubiony :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu:) Oj, kusisz tymi kosmetykami wszystko ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niesamowity, bardzo w stylu Chanel, a jednak tajemniczy ;)

      Usuń
  3. Chciałabym poznać te zapach, buteleczka wygląda bardzo elegancko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam VS, szczególnie bieliznę i kocyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja VS znałam właśnie z bielizny i zapachów a tutaj taka niespodzianka w formie pomadki <3

      Usuń
  5. Ale świetne rzeczy udało Ci się kupić
    Ja ostatnio to tylko coś dla dziecka kupuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Uwielbiam produkty od Victorias Secret:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, zaintrygowałaś mnie Gabrielle! Zwłaszcza nuta retro. U mnie od dwóch lat króluje Coco Mademoiselle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coco Mademoiselle, piękny zapach, wykończyłam dwa flakony teraz czas na inne zapachy <3

      Usuń
  8. To czekam na recenzję perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodniejsza temperatura sprzyja zapachom, recenzja pojawi się niebawem <3

      Usuń
  9. Chanel <3
    Osobiście kocham chanel wiec sama nie mogę się doczekać aż dostanę najnowszy perfum w swoje ręce :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Ja po 5 latach macierzyństwa w końcu kupiłam sobie jakieś nowe kosmetyki. Ale na VS pozwolę sobie chyba po 40-stce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, zawsze możesz złożyć np. u rodziny zamówienie z jakiejś okazji np. urodzin =D

      Usuń
  11. Ooo, muszę zerknąć, czy w londyńskich VS jest ta promocja!
    A ten zapach Chanel... kusi... ostatnio kupiłam dwa inne flakoniki, więc muszę chociaż chwilę odczekać :D

    https://monicabialucci.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo się mówi o tym nowym zapachu Chanel, nie miałam jeszcze okazji go wąchać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam, powąchaj go najszybciej w perfumerii. Robi wielkie wrażenie <3

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. O moja droga mgiełka pachnie bardzo seksownie a Gabrielle nieziemsko i kobieco :D

      Usuń
  14. Ciekawa jestem tego zapachu Chanel, muszę go sprawdzić przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks friend :D

    oh dear :D all products looks fanbulous!

    NEW OUTFIT POST | FORMAL CHIC + I need your help! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post. Cieszę się, że zakupy się udały. http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, o tak jestem zadowolona z zakupów :)

      Usuń
  17. chetnie bym przygarnela perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam zadatki na zakupoholiczkę, więc nie kuś

    OdpowiedzUsuń
  19. pomadka świetnie prezentuje się na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, chętnie po nią ostatnio sięgam =D

      Usuń
  20. Ale mi się podoba kolor tego balsamu do ust i naturalność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że na moich ustach wyglądają niesamowicie naturalnie <3

      Usuń
  21. Świetne zakupy. Mnie Gabrielle niestety nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, a zdradzisz, dlaczego Cię nie urzekła? :D

      Usuń
  22. O kropelkach Essence jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też totalna nowość, ale bardzo przyjemna ;)

      Usuń
  23. Uwielbiam zapachy Channel! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Również lubię kolory nude, także na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, ale teraz na paznokciach u mnie króluje jesień i odcienie bordo :*

      Usuń
  25. No to Pańcia nieźle poszalała :) Gabrielle jest totalnie nie w moim guście ale szanuje gust innych kobiet - wiem, że wielu sie podoba :) Ja jednak stawiam na słodkie zapachy i tego sie trzymam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poszalała, poszalała, a to dopiero początek jesieni ;) Mnie często za słodkie zapachy meczą dlatego bardzo uważnie do nich podchodzę. Chanel jak dotąd mnie nie zawiodła hihihi :*

      Usuń
  26. Ładnie, ładnie :)Zakupy bardziej niż udane ;) Najbardziej zazdroszczę VS - miałam kiedyś balsam do ciała od nich, jeżu drogi jak on pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na balsam się nie skusiłam, ale chłodne dni nadchodzą więc jeszcze to nadrobię :*

      Usuń
  27. Pomadka ma ładny kolor, choć mi by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/09/27/moje-szczescie/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot :D

    Chanel parfum is amazing :3

    NEW BRANDING POST | My FIRST FASHION SHOW: GIO RODRIGUES Wedding Dresses 2018 :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Balsam do ust super👍 taki akurat na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tego zakupu. Jeżeli mowa o Victorias, to sama bym się skusiła na taką promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałam zobaczyć te perfumy, ale ktoś ukradł próbkę z gazety, którą kupiłam :/ Nie wiedziałam, że Essence ma takie kropelki. Lubię mixer NYX i biały podkład LA Girl, ale z kropelek TBS nie byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zachęcam przejść się do perfumerii ;) Ja również jakoś te kropelki TBS odstawiłam, wydaje mi się że zmieniają właściwości podkładów ;)

      Usuń
  33. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks my friend :D

    I'm super curious with catrice powder :D

    NEW COOKING POST | DELICIOUS: Carrot Cake and Citrus Fruits :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor pomadki jest świetny, uwielbiam takie kolory, szkoda tylko, ze tak jasne nudziaki nie zawsze mi pasują.
    Jestem ciekawa zapachu Chanel, muszę go gdzieś wyniuchać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy polecam wahnąć, a co do koloru pomadki to przyznam Ci się, że na zdjęciu wyszła sporo jaśniejsza, w realu jest zdecydowanie bardziej brudny róż ;D

      Usuń
  36. niezłe łupy... mnie najbardziej zainteresował ten balsam do ust, szukam własnie swojego idealnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci myślałam, że to zwykła wazelina, ale świetnie nawilża =D

      Usuń
  37. Muszę w końcu powąchać ten nowy zapach Chanel

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajne zakupy! Najbardziej mnie ciekawi zapach VS,kocham słodziaki :) Chanelek nie lubię ze względu na retro nuty,ale Gabrielle nie wąchałam-nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam, mnie właśnie te nuty bardzo przyciągają <3

      Usuń
  39. Takich zakupów to tylko pozazdrościć, no cóż.. my kobiety tak mamy, że to kochamy. Gdzie można dostać te kropelki rozjaśniające podkład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się, my kobiety tak mamy :) A kropelek szukaj w szafach Essence, tam je znalazłam, są obecnie w kolekcji ;D

      Usuń
  40. też jestem zakupocholiczką! :/ ciekawe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i łącze się w bólu hihihi a co ostatnio upolowałaś? =D

      Usuń
  41. Podkładu? Nie kupiłam żadnego, ale za to kropelki rozjaśniające ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ten zapach chyba i mnie by skusił, musze go poznać

    OdpowiedzUsuń
  43. Hmmm ten puder Catrice mnie zadziwił, nigdzie go nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, niestety to edycja limitowana i nie wiem, czy w Polsce ją też wypuścili, chociaż puder wyprodukowany jest właśnie w naszym kraju :)

      Usuń
  44. Kolor na ustach jest śliczny!.Moja siostra uwielbia mgiełki Victorias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, co prawda teraz już wolę cięższe zapachy i perfumy, ale zapach tej mgiełki jest i tak dość ciężki <3

      Usuń
  45. Perfumy Chanel to naprawdę coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna ta pomadka z Victorii! <3 A zapach Gabrielle mnie jakoś nie uwiódł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana, a mną totalnie owładną hihihi <3

      Usuń
  47. Jeszcze nie znam zadnego z tych kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zachwyciała mnie ta pomadka do ust w kolorze Nude. A perfumy Chanel chętnie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy dla mnie są obłędne, a pomadka stała się moim nierozłącznym przedmiotem :*

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania