poniedziałek, 11 września 2017

40 pytań kosmetycznych

Witajcie moi kochani,
z okazji małej rocznicy, czyli tych magicznych sześciu miesięcy trwania mojego bloga, postanowiłam troszkę przybliżyć Wam swoją osobę. Jak przystało na blog o tematyce kosmetycznej nie może być inaczej niż odpowiedzenia na 40 pytań dotyczących mojej pielęgnacji i kosmetycznej strony mojego życia. Odpowiedzi dotyczą aktualnego stanu mojej cery oraz kosmetyków, jakie goszczą obecnie w mojej rutynie. Część pytań pochodzi z anglojęzycznych stron, ale wiele z nich zmieniłam na własne.




✿ Pielęgnacja cery ✿
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
W zależności od okoliczności. Jednak zakładając normalny dzień myje swoją twarz dwa razy: rano i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery?
Jestem posiadaczką typowej cery mieszanej (latem bardzo przetłuszczającej się strefy T, a zimą wysuszonych partii policzków), dodatkowo mam zaczerwienienie, rozszerzone pory i skórę wrażliwą.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
-Rano — Zdecydowanie pianka myjąca z ekstraktem z kwiatu lotosu (Balea)
-Wieczorem — Żel z drobinkami i kwasami owocowymi do skóry mieszanej (Balea)

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Jak najbardziej - tak.
5. Jaka to marka?
Balea, Yves Rocher oraz Lush
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Rano — Yves Rocher Sebo Vegetal (kontrolujący wydzielanie się sebum)
 Wieczorem — Nivea Care — lekki krem przeciwzmarszczkowy oraz Revitalift
7. Czy masz piegi?
Bardzo żałuję, ale niestety nie mam.
8. Używasz kremu pod oczy?
Zdecydowanie tak, obecnie to kremy z The Body Shop (Vitamin E) oraz marki Ombia (Aldi)
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nie, na moje szczęście typowego trądziku nigdy nie miałam. Na ten temat wspomniałam też TUTAJ.
10. Używałaś kiedyś tabletek anty-trądzikowych? Tabletek takich nigdy nie zażywałam, ale mogę polecić na wypryski maść Benzacne ;)


✿ Makijaż ✿


11. Jakiego podkładu używasz?
W swojej kolekcji mam około 12 podkładów na każdy sezon oraz każdą pogodę. Jednak ostatnio najczęściej sięgam po podkład Eveline oraz Spehora.

12. Co z korektorem?
Jeżeli mówimy o korektorze pod oczy to są to : delikatny i nawilżający marki Sephora oraz bardzo kryjący - Chanel. Przy drobnych niedoskonałościach chętnie sięgam po korektor w sztyfcie z Avon oraz słynny już Catrice ;)
13. W jakiej tonacji jest twoja skóra?
Kiedyś uważałam, że moja skóra jest różowa, (wiele wskazywało na taki właśnie ton), po dokładnym obejrzeniu swojej cery twierdze, że jestem w tonacji neutralnej.
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Bardzo lubię sztuczne rzęsy, zwłaszcza przy mocnych makijażach oczu :D
15. Czy wiesz, że mascary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
Tak wiem, ale się do tego nie stosuje. Zazwyczaj wymieniam co pół roku, kiedy tusz się kończy bądź jest zbyt suchy.
16. Jakiej mascary teraz używasz?
Obecnie mam kilka mascar, które testuję. Moim najczęściej używanym tuszem jest Maybelline — Colosal Big Shot oraz Urban Decay — Perversion.
17. Sephora czy Douglas?
Kiedyś Douglas, teraz odkąd mamy w Szwajcarii wybieram Sephora, gdyż jest lepiej zaopatrzona.
18. Masz kartę pro M.A.C?
Nie mam.
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Używam pędzli oraz gąbeczek.
20. Używasz bazy pod cienie?
Tak, mając opadającą powiekę jest to mój must have.
21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie zawsze, ale odpowiem — tak.
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Odkąd zakupiłam trzy cienie marki Nabla Cosmetics jeden stał się moim faworytem i wyparł pozostałe cienie, a jest nim Alchemy.
23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Kredka do oczu. Zdecydowanie ma więcej u mnie zastosowań.
24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko? Jako nastolatka, kiedy zaczynałam się malować zdarzało mi się to dość często. Obecnie nie pamiętam takiej sytuacji.
25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Stały się one moją małą obsesją. Odkąd poznałam ich właściwości bardzo często sięgam po tego typu kosmetyki. Mam kilka z NYX, MAC, Kiko Milano oraz Essence.
26. Używasz kosmetyków mineralnych? Nie. Moja skóra nie lubi się z minerałami a jedyny minerał, jaki mam jest to puder marki Alverde.

27. Ulubiona szminka?
Chanel — Rouge Allure Ink o numerze 152 - CHOQUANT
28. Ulubiony błyszczyk?
Chanel — Rouge Coco Gloss o numerze 172 oraz Catrice Volumizing Lip Booster 010
29. Ulubiony róż?
Too Faced- 'Papa Don't Peach'
30. Kupujesz kosmetyki z e-Bay/Allegro?
Nie
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, uwielbiam drogerie i to jakie perełki możemy tam znaleźć.
32. Twoja pieta 'Achillesa' to?
Zdecydowanie najwięcej problemu sprawiają mi brwi.... ich brak. 33. Twoje mocna strona to? Usta,  wystarczająco duże i pełne. Dodatkowo równe i bezproblemowe. Każdy produkt wygląda na nich ładnie. 34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? Nie nigdy, jeżeli brak mi weny, po prostu rezygnuje z makijażu.
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Niedobrany podkład i przerysowanie swojej urody. Przez co wszyscy wyglądają podobnie + napompowane usta ( wielka moda w Polsce, na całe szczęście w Szwajcarii nie)
36. Lubisz kolorowe makijaże - szminki i cienie?
Bardzo lubię.
37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie powiem o gwiazdach, ale o dziewczynach z YouTube. I moimi ulubionymi tworczyniami, których makijaże bardzo podziwiam i chętnie się nimi inspiruje to:
- Angielskojęzyczne NikkieTutorials oraz Tati


- Polskojęzyczne Marta Parciak (Zmalowana), Katarzyna Gajewska ( Katosu) oraz Agnieszka Janoszka (DressInMint)





38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co to by było?
Zawsze wychodząc z domu podkreślam brwi. Aktualnie moim ulubieńcem jest cieniutka kredka do brwi Micro marki NYX

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Oczywiście, że tak! 40. Jakie marki kosmetyczne lubisz najbardziej?
Zdecydowanie lubię marki selektywne i chętnie po nie sięgam. Do moich ulubionych marek kosmetycznych mogę zaliczyć Chanel, Estee Lauder, Nyx, Mac, Zoeva i Kiko Milano (ale jest ich znacznie, znacznie więcej).


Mam nadzieję moi kochani , że dowiedzieliście się czegoś więcej o mnie od strony kosmetycznej. Śmiało korzystajcie z moich pytań na swoich stronach,
 Teraz pytanie do Was:
 Jaka gwiazdę/osobę podziwiacie najbardziej i za co?


Przesyłam buziaki,

Monika.


64 komentarze:

  1. Fajne pytania. Można wiele o Tobie się dowiedzieć od strony kosmetycznej, a i dla kogoś możesz być inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zachęcam do skorzystania z pytań ;)

      Usuń
  2. O, z tego co widzę to mamy taki sam typ cery :) Ja również myję twarz dwa razy dziennie - wydaje mi się, że to taka optymalna ilość ;)

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również, choć wiadomo latem twarz myję częściej, aby się ochłodzić =D

      Usuń
  3. Ja za to mam zawsze pomalowane rzęsy :P Mogę nie miec na buzi nic, ale tusz muszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety na pierwszym planie zawsze są brwi hihihi <3

      Usuń
  4. Dużo się o Tobie dowiedziałam od strony kosmetycznej! Fajny pomysł na wpis... Do youtuberek dodam Maxineczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo, o tak Maxi też lubię oglądać :*

      Usuń
  5. Fajny wpis dla czytelniczek, które chcą więcej o Tobie wiedzieć . Jeżeli chodzi o Twoje pytanie to ja podziwiam Shakire. Nie brała udziału w żadnym wielkim skandalu, zawsze wygląda świeżo , jest pełna energii i ma piękny głos : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Shakira od zawsze kojarzy mi się z taką dziewczyną z sąsiedztwa. Fajna z niej babka =D

      Usuń
  6. Wow, świetny tag, dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, sama również lubię takie tagi czytać <3

      Usuń
  7. Fajny pomysł na post :) w moim wypadku najważniejsza jest pielęgnacja, a co się z nią wiąże dokładny demakijaż, peeling, tonizowanie i nawilżanie cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze powtarzam pielęgnacja to podstawa makijażu i tak jest. Sama mając wymagająca cerę muszę dokładnie zmywać i oczyszczać skórę :D

      Usuń
  8. Ciekawy TAG! Już dawno nie brałam udziału w takich zabawach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie cię poznać bliżej :) Też jestem posiadaczką mieszanej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł :)
    Czytam Cię od samego początku, a dowiedziałam się wielu nowych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mi miło, dziękuje <3 ja również śledzę Waszą stronę ;D

      Usuń
  11. Ale fajny pomysł na przedstawienie siebie - chociaż ja, akurat w tym temacie nie miałabym za wiele do powiedzenia ;) ale na pewno przydadzą mi się tutoriale o makijażu ;) Jeżeli chodzi o sławną osobę, która jest dla mnie inspiracją, to nie mam takiej, po prostu ten świat nie jest dla mnie - nie mam pamięci do nazwisk aktorów ani piosenkarzy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo, mam coraz więcej ochoty i pomysłów na nowe makijaże, zapraszam częściej <3

      Usuń
  12. Uwielbiam bazę z KIKO, taki must have :) Fajny Tag, można kogoś bar dziej poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bazę zakupiłam przy okazji i sprawdza się świetnie =D

      Usuń
  13. Ciekawe informacje i masa fajnych zdjęć. Niezły zbiór kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo fajnych informacji. Markę yves Rocher uwielbiam ale muszę spróbować też balea. Ja sie w ogóle nie maluje, używam jedynie kosmetyków pielegnujacych twarz, jak maseczki kremy i płyny micelarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gorąco polecam Ci pielęgnację z Balea :D

      Usuń
  15. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We have the pleasure to accept your blog in the division: SWITZERLAND
    with the number: 71
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Switzerland________71%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you an award for your site
    Here is the download link of the award
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community. just an invitation to join for the community. This article has been translated from French.
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis ! Podoba mi się :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks a lot :D

    I've used both Yves Rocher products and the Catrice concealer :D
    All products are amazing my friend

    NEW TIPS POST | MICELLAR SHAMPOO: omg, WORTH IT? :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na przedstawienie siebie, przyzwyczajeń i nawyków kosmetycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, sama również lubię czytać wpisy i poznawać autora <3

      Usuń
  19. Przeczytałam z zainteresowaniem :) wiele fajnych produktów można u Ciebie podpatrzeć. Muszę sobie sprawić tę piankę do mycia twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co pamiętam, sama kiedyś też przygotowałam odpowiedzi do tego TAGu i wstawiłam je na bloga :) Miło czytało mi się Twój post, też lubię oglądać makijaże Nikkie i Tati :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja również lubię poznawać innych autorów :D Tak Nikkie i Tati wykonują piękne makijaże :D

      Usuń
  21. Sporo tych podkładów, sama mam tylko jeden na zimę,bo wiosną i latem używam tylko pudru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera jest dość kapryśna i zdarza mi się, że muszę dać drugą szansę podkładom, aby się z nimi polubić =D

      Usuń
  22. Dużo można się dowiedzieć o Tobie z tego posta :) Ja twarz myje tylko raz dziennie, bo mam cerę suchą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, o właśnie to zależy od typu cery. Przy mojej mieszanej, latem mogłabym nie wychodzić spod prysznica ;)

      Usuń
  23. Kocham NikkieTutorials <3 Makijaże zawsze idealne, wydają się proste do odtworzenia, ale na prawdę robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana i, mimo że wyglądają na łatwe to takie nie są <3

      Usuń
  24. mega post i fajnie ze pokazalas przy kazji te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny wpis + zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podobają sztuczne rzęsy.. tylko założyć ich nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam napisać notatkę o sztucznych rzęsach, zapraszam więc do śledzenia <3

      Usuń
  27. Ciekawe pytania i Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam jeszcze Maximeczke na YB - piekne robi makijaze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o Niej wspomnieć, bo faktycznie czasem Ją oglądam, a i jeszcze Kasię Kitulca :)

      Usuń

♡ Dziękuje, że odwiedziłeś mój blog.
♡ Dziękuje za każdy komentarz jest on dla mnie ogromną motywacją.
♡ Zabraniam kopiowania i wykorzystywania treści oraz zdjęć z mojego bloga bez mojej zgody i wiedzy.
♡ Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.
♡ W miarę możliwości staram się odwiedzać moich czytelników.
♡ Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane.
♡ Zapraszam ponownie na bloga oraz pozostałe moje social media.
♡ Jeżeli spodobał Ci się mój blog i moja praca zapraszam do obserwowania